Cadkey 98

Medlem
Cadkey 98

Hejsan!

Skulle behöva det här programmet för skolan,och tänkte kolla om någon här vet var man kan få tag på det billigt?

Tack på förhand ^^

Medlem

Från skolan skulle jag gissa?

Medlem

Skolan har det på sina datorer ja, men jag kan knappast skaffa det till min hemdator via dom tyvärr xD

Medlem
Skrivet av borotroth:

Skolan har det på sina datorer ja, men jag kan knappast skaffa det till min hemdator via dom tyvärr xD

Jo det tror jag. Högskolenivå, utan tvekan. Kolla studentportalen. Senast jag läste så ingick alla applikationer som behövdes till kurserna man läste. Fick även windows licens, och annat nytto. Har dock inte sett alla högskolor där ute, men två iaf!
Går du på gymnasiet så antar jag du inte har någon studentportal, men snacka med läraren isf. Tror de borde ha utrymme för att utrusta de studenter som vill plugga hemma.

Tycker det verkar som du inte vet antingen eller, vilket jag tycker är dåligt från skolans sida att inte ge ut relevant information.

Medlem

Det kan du nog absolut göra såvida det är högskolenivå eller högre. MSDN eller liknande borde kunna ge dig det du behöver genom skolan.

Jag har både senaste Visual Studio och Photoshop via skola, vilket inte direkt är billig mjukvara. Kolla med din klassföreståndare om du inte hittar svar någon annanstans!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar