Tom Hardy blir Sam Fisher

Robot
Tom Hardy blir Sam Fisher

Skådespelaren från Inception och senaste Batman-filmen klar för huvudrollen i Splinter Cell.

#nyhetstips, #ubisoft


Medlem
Tom Hardy blir Sam Fisher

Skulle varit Harrison Ford!

Medlem

nej, tom hardy ftw!!

Medlem

Ska inte Fassbender spela huvudrollen i Assassin's Creed? Dvs. Desmond i nutid och Altaïr I Animus?

Hoppas dessa två filmer blir hyfsade åtminstone, så man kan njuta av lite flashbacks till spelen. Hoppas verkligen inte de tar inspiration från Max Payne filmens hädelser.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Bra val tycker jag.

Jo, Fassbender spelar i AssCreed.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tom Hardy är sån jävla grym skådespelare, så det här kan nog bli nåt!

Medlem

Tomte! Klarar inte av han... Överspänd och dålig.

Medlem

Tom Hardy är seriöst för KUNG !!!!!

Medlem

Hoppas på något bra, Tom är grym men han kan ju inte dra hela lasten själv!

Medlem

Skulle tippa på att första valet till Sam Fisher var George Clooney.

Har redan sett "Sam Fisher? Hardly!" -skämt på nätet.

Själv säger jag, vi får väll se, ingen idé för mig att kommentera tills jag hört Hardy´s prestation i spelet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Mycket bra val tycker jag, gillar Tom Hardy!

Medlem
Medlem

Pierce Brosnan eller Liam Neeson hade varit perfekt för rollen.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Har redan sett "Sam Fisher? Hardly!" -skämt på nätet.

Själv säger jag, vi får väll se, ingen idé för mig att kommentera tills jag hört Hardy´s prestation i spelet.

Det verkar som det är en annan herre som gör rösten i spelet: Eric Johnson


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Skrivet av TryNotD[oo:

" ]

Skrivet av Traveller in time:

Har redan sett "Sam Fisher? Hardly!" -skämt på nätet.

Själv säger jag, vi får väll se, ingen idé för mig att kommentera tills jag hört Hardy´s prestation i spelet.

Det verkar som det är en annan gubbe som gör rösten i spelet: Eric Johnson

Har haft Splinter Cell diskussion med några vänner hela morgonen, typ tre timmar tjafs och så.
Så jag blev lite förvirrad och missade att denna nyhet enbart handlar om filmen, inte spelet.

Men du har för övrigt helt rätt, i det kommande spelet ska Eric Johnson visa vad han kan göra.

- Tack för att du fick mig att vakna till lite, jag känner att jag behövde det. Plusstumme på dig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Fanci:

Clint Eastwood, rösten passar ju


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Han var fantastisk som Bane. Årets bästa skurk tillsammans med Da Silva.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nice, han är en riktigt bra skådespelare.
Älskade han som Bane och han är sjukt bra i Warrior.

Medlem
Skrivet av hänt:

Pierce Brosnan eller Liam Neeson hade varit perfekt för rollen.

Pierce, verkligen? Håller inte med där! Liam hade kanske funkat, men Tom känns ändå bättre.

Medlem

Det ska nog bli bra, förutsatt att Hardy kan göra en bra amerikansk dialekt.

Medlem

Passar ju minimalt som Sam Fischer på papper, men han är en bra skådespelare så det går säkert bra. Nu är frågan när dom gör en film på något intressant. Tom Clancy är ju så jävla generisk och hans närvaro finns ju all over Hollywood redan. Det här är ett projekt där det verkligen inte spelar någon roll att filmen är baserad på ett spel, för spelet är baserat på böcker och film. Så det enda unika med Splinter Cell, dvs att det är interaktivt, tas bort.

Det kan såklart fortfarande bli en bra intressant film, men om det blir det så har det ingenting att göra med materialet som ligger som grund eller faktumet att det var ett spel.

Det är så jävla tråkigt när man gör film av spel som är baserad på och följer samma mönster som film.

Typ Bioshock. DÄR har vi ett intressant projekt.


signatur

subterranean homesick alien

ELF
Medlem

Skriv att det är Splinter Cell det gäller så alla fattar det. Jag förstod inte det när jag läste artikeln på rasten tidigare idag. Utan det var nu när jag googlade på Sam Fisher som jag förstod att det var Splinter Cell det hällde.

Men kul att det ska göras en film på spelet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Borde varit den här snubben. Kolla hur lik han är Sam Fisher: http://www.imdb.com/name/nm0000630/


signatur

Imperator

Medlem

bra val för att spela sam faktist.
frågan är vem fan ska få rollen som solid snake och big boss.

Medlem

Tom Hardy är en fenomenal skådis, såg han senast i Lawless, mycket bra prestation.
Sen när det handlar om likhet gällande utseende på skådis vs spelkaraktär så kan ju Jim Caviezel passa bra.
http://www.imdb.com/name/nm0001029/ vs
http://techtv101.com/WPTechtv101/wp-content/uploads/2009/10/s...

Medlem
Skrivet av Animal:

Tomte! Klarar inte av han... Överspänd och dålig.

Har du sett hans filmer? Om du har gjort det och fortfarande klagar är du avundsjuk på hans kropp som många killar är? Jag är avund på hans kropp men jag tycker om honom jävligt mycket och Tom + Bale + Bardem är för mig 2000-talets bästa skådespelare


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Inception och Batman = Crap!!!!

Warrior!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Inception och Batman = Crap!!!!

Warrior!

Sant så sant


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Ska inte Fassbender spela huvudrollen i Assassin's Creed? Dvs. Desmond i nutid och Altaïr I Animus?

Hoppas dessa två filmer blir hyfsade åtminstone, så man kan njuta av lite flashbacks till spelen. Hoppas verkligen inte de tar inspiration från Max Payne filmens hädelser.

Jo Fassbender har huvudrollen i assassins creed. vet inte om han spelar både Desmond och altair.

12
Skriv svar