FZ Play – Historien om Hitman

Robot
FZ Play – Historien om Hitman

Han kom, han sågs inte och han dödade. FZ berättar historien om spelhistoriens mest välkända smygmördare.

#hitman-absolution


Medlem
FZ Play – Historien om Hitman

Bra video, mer såna här! Älskar när ni gör historien bakom saker (eller i allmänhet gör grejer inom FZ Play).

Hade inte stenkoll på alla detaljer bakom Hitman-serien, själv. Så lite nytt här och där var det. Alltid trevligt!

Surt när jag sitter här med mitt exemplar av Absolution och steam vägrar installera det ens :p...

Går det att byta tidzon månne :)?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Names are for friends... Spelade nyss igenom de tre första spelen, de är förvånansvärt roliga fortfarande. Hoppas Absolution är like skoj! Welcome back, Mr 47.

Medlem

Satan, nu är hypen igång igen! Vid midnatt smäller det!


signatur

Game long and prosper

Mysigt och gullefjunigt på alla sätt. Tycker du är en jättebra recensent. Och i all väl mening vet jag att dina barn (om du nu har eller kommer få) kommer få världens bästa sagoberättar röst till Pappa.

Men tyvärr låter det som en godnatt saga och jag höll på att somna

Annars kanon avsnitt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Mysigt och gullefjunigt på alla sätt. Tycker du är en jättebra recensent. Och i all väl mening vet jag att dina barn (om du nu har eller kommer få) kommer få världens bästa sagoberättar röst till Pappa.

Men tyvärr låter det som en godnatt saga och jag höll på att somna

Annars kanon avsnitt

Har två grabbar, de somnar aldrig när jag läser. Men högläsningen har helt klart förbättrats, men har en del att jobba på


signatur
1
Skriv svar