Årets spel 2012 – Skribenternas val #2

Robot
Årets spel 2012 – Skribenternas val #2
Medlem
Årets spel 2012 – Skribenternas val #2

Mass effect 3 igen och xcom 2 gånger?
Tycker dessa spel var bättre val än igår, men dishonored är så satans överskattat och kommer antagligen varit bortglömt tills nästa år.

Medlem

Mass effect 3 igen och xcom 2 gånger?
Tycker dessa spel var bättre val än igår, men dishonored är så satans överskattat och kommer antagligen varit bortglömt tills nästa år.

Edit: Blev en dubblet när jag skrev på telefonen. En mod får gärna ta bort en kommentar.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Mass effect 3 igen och xcom 2 gånger?
Tycker dessa spel var bättre val än igår, men dishonored är så satans överskattat och kommer antagligen varit bortglömt tills nästa år.

Dishonored äger


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

Håller med om att Dishonored är överskattat. Kul att så många andra gillar det, dock. Universumet är utmärkt men utförandet hade rätt stora brister.

Klockrent att se Chivalry på listan också. En förtjänt plats.

Medlem

En liten kommentar till BG enhanced edition, Civilization 5 finns redan på platta. (x86 platta) Det fick ett touchscreen mode i förra patchen. Fungerar bra.

Medlem

Dishonored var grymt kul, antar att de flesta som nedvärderar spelet bara sprungit genom spelet precis som det vore en ny CoD eller MW-singleplayerkampanj.

Medlem

MASS EFFECT 3 <3 bästa liret i år helt klart

Medlem

älskade mass effect serien och 3an är också brilliant med ett minus för slutet

Medlem

2012 har varit ett rätt uselt spel år.
Spelet som dock visat sig vara bättre än majoriteten är Xcom.

Har läst en hel del recensioner om Dishonored och spelat en del men spelet är en korridor.
Hade man kunnat röra sin gubbe i början så hade spelet varat i 2min.

Medlem

Förlåt för dubbel post men går inte att editera på mobil sidan..

Assassin's Creed muuurica kändes bara tröttsamt, börjar bli en mjölkad serie som inte kommer med något nytt men försöker vara något det inte är.

Får hoppas att 2013 kommer med bättre titlar.

Medlem

Farming Simulator.

Medlem

Efter min första kontakt med Borderlands 2 i natt, som för övrigt blev till en 11h (sträck!) lång coop runda så är jag beredd att välja det som Årets spel och då är det värt att tänka på att FPS vanligtvis inte är min favorit genre...

Inaktiv
Skrivet av skogsvilden:

Efter min första kontakt med Borderlands 2 i natt, som för övrigt blev till en 11h (sträck!) lång coop runda så är jag beredd att välja det som Årets spel och då är det värt att tänka på att FPS vanligtvis inte är min favorit genre...

Med andra ord borde du börja spela mer?

Medlem

Sådär ja, Xcom o dishonored, me like.
Håller med om att dishonored inte håller riktigt hela vägen fram, men fortfarande ett jävla bra spel. De har något stort på g där

Medlem

DayZ blir mitt GOTY även fasten det inte är ett spel!

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av skogsvilden:

Efter min första kontakt med Borderlands 2 i natt, som för övrigt blev till en 11h (sträck!) lång coop runda så är jag beredd att välja det som Årets spel och då är det värt att tänka på att FPS vanligtvis inte är min favorit genre...

Med andra ord borde du börja spela mer?

Spelar redan ofantligt mycket, men främst RPG då FPS saknar djupet för att engagera intellektet.

Medlem

Kul att se Chivlary bland årets spel, årets överraskning för mig då det inte var något som jag hade väntat mig å köpa

Medlem
Skrivet av Tobblish:

2012 har varit ett rätt uselt spel år.
Spelet som dock visat sig vara bättre än majoriteten är Xcom.

Har läst en hel del recensioner om Dishonored och spelat en del men spelet är en korridor.
Hade man kunnat röra sin gubbe i början så hade spelet varat i 2min.

Låter som det var ungefär så länge du spelade

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Tobblish:

2012 har varit ett rätt uselt spel år.
Spelet som dock visat sig vara bättre än majoriteten är Xcom.

Har läst en hel del recensioner om Dishonored och spelat en del men spelet är en korridor.
Hade man kunnat röra sin gubbe i början så hade spelet varat i 2min.

Låter som det var ungefär så länge du spelade

Jo jag önskar det så här i efterhand.

Medlem

"Age of Wonders, Civilization och Grim Fandango är alla exempel på spel som skulle vara lysande på en platta."

Valid point, Age of Wonders är lätt ett av de bästa spel som någonsin gjorts. Baldurs Gate remaken bevisar(?) att det faktiskt går att lyckat väcka liv i gamla klassiker. Hoppas att trenden fortsätter.

Medlem

Chivalry är riktigt kul med ett par polare om man lyckas med bedriften att starta en server, men är kul som fan annars med.

Inget bordelands 2 har det blivit i år, kommer ihåg hur vi tvingade oss igenom senare hälften av första spelet, och inget jag sett övertygar mig om att det här ska vara speciellt annorlunda.

1
Skriv svar