Spelåret 2013, läsarnas val

Robot
Spelåret 2013, läsarnas val

Är årets hetaste spel GTA V? Arma III? The Last of Us? Eller heter det Total War: Rome II? Det är dags för FZ-läsarna att säga sitt.

#diablo-iii, #mass-effect-3, #telltale-games, #jurassic-park-the-game


Medlem
Spelåret 2013, läsarnas val

Känns som om GTA5 kommer kamma hem detta, hade nåt annat som inte är på listan som jag såg fram emot men jag kan inte komma på vad det var.

gnu
Medlem

metal gear rising

Medlem

Detta år kommer (förhoppningsvis) tre spel som jag bara MÅSTE ha... De är Gta V, The Last of US och MGS Ground Zeroes.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Bitches please. Simcity kommer bli bäst!

Medlem
Medlem

Otroligt att alla dessa spel kommer i år ! Ett gott år för oss strategifans.

Medlem

Europa Universalis IV!

Medlem

Svårt val.
Man borde kunna välja upp till tre heta spel för 2013.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

amnesia,bf4, war for the overworld, gta 5

2013blir ett rejält bättre år.än vad 2012 var

Medlem
Skrivet av Yakolev:

Europa Universalis IV!

Agreed. Det är en skam att de inte fick med EUIV på listan, speciellt eftersom det är ett Svenskt spel så tycker man att FZ om någon skulle kommit ihåg det, nåväl.

Medlem

vart är Half Life 3 vem vet Valve kanske faktiskt säger något iår om det.

Testpilot

Just nu känns det som Watch Dogs är det man har mest pepp för , kommer säkert att förändrats då man får med info om spelet och säkert blir grymt besviken att det de visat hittils bara är rökridåer.

Medlem

Diablo3 lär väll vara hetast på FZ även detta år? ;-P


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Är det bara jag som är sugen på Remember Me? Tycker det kommer bli väldigt kul att se hur det blir, tror (och hoppas ^^) att det kommer vara lite blandning av Metro, och Mirror's Edge, skulle vara as häftigt! Tycker jag, verkar inte som nån annan gör det ...

Medlem

Wasteland 2 överlägset. GTA IV var en stor besvikelse så jag har låga förväntningar på V:an


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Half Life 3 såklart!

Inaktiv

Röstade på Rome 2. Hade blivit GTA V om de annonserat en PC-version.

Medlem

Jag är riktigt intresserad utav DayZ standalone. Det är få titlar som sveper en in så djupt som det där gibbet.

Annars så är nyheter kring ett nytt HL på listan helt klart.

På den där listan la jag rösten på CoH 2, dock är nog Total War: Rome II högt upp på wanted listan.

Medlem

Röstade på Dark Souls 2, men annars är det självklart GTA V.

Medlem

Hmmmm hajpen över last of us är inte så stor why ???? Uncharted 2 var ju ändå ett svin bra spel som dom gjorde men dom spel som jag är riktigt över är last of us och G.T.A 5

Medlem

Eftersom jag inte fick rösta på både Rome och Simcity så blev det Simcity.

Medlem

Var nära gta men som ohjälplig star wars nörd blir det 1313. Dags för ett ordentligt star wars spel nu. Håller tummarna för det

Medlem

Path of Exile!

Medlem
Medlem

nog för förra gta floppa ganska hårt på PC, men hoppas dom lärt sig av sina misstag och gör en spelbar version direkt

Medlem

Rome 2 GOTY Också ni missa planetary annihaltion !

Inaktiv

ARMA III :crazy:

Medlem

Watch Dogs, GTA V, Star Wars 1313

Medlem

Arma 3: "Det ska också bli intressant att se hur pass mycket dragkraft serien får av DayZ, zombiemodden som fick tvåans försäljning att skjuta i höjden."

Ska det verkligen bli intressant? Isådanafall är det mkt konstigt att DayZ inte finns med på listan.

Någonting annat, nämligen: DayZ fick bli mitt val.
Om inte det gillas: Company of heroes 2.

Edit: Oh, planetary annihilation hoppas jag blir bra, med den budgeten så kan allt hända:)

Skriv svar