Modifikationen StarCraft Universe ute nu

Robot
Modifikationen StarCraft Universe ute nu

Massivt onlinespel i StarCraft 2-motorn finns nu tillgängligt i öppen beta-form i alla regioner. Med spännande röstinsatser från bland andra Michael Gough (Deckard Cain). Beskåda introduktionstrailern och få reda på hur du provar själv.

#starcraft-ii-wings-of-liberty


Medlem
Modifikationen StarCraft Universe ute nu

Kommer ihåg den första alphan jag såg, såg ut att kunna bli något, kontrollerna har blivit otroligt mycket bättre bra skit!

Hur många spelare kan man spela? finns det quests? hänger inte med så mkt.

Medlem

Tappade intresset vid "MMO"


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

OMFG!!! Trodde detta var nedlagt sedan länge. Tack så hemskt mycket för upplysningen, ska sätta igång och gamea det omedelbums

Medlem

köpte sc2 enbart pga 2 saker, 1 var ovanstående och andra var att battletanks höll på att utvecklas för sc2 motorn från wc3.

Medlem

Jovars, nog fick jag lite chills allt

Medlem

Hoppas dom förbättrar det, kontrollerna hänger inte riktigt med. Det är väldigt stelt och trist ännu också, men tycker det inte är så mycket mmo av det, man sprang bara runt för att evakuera sig och fler andra och fly i stort sett hela den del man fick köra igenom. hade bara massa Ai:s med mig känns mer som ett singleplayer med mmo tema. Säger inte det är dålig detta spel/ mod, säger bara att dom måste förbättra det. Visst detta är en beta men jag hoppas dom kan fixa till det. för jag tror det kan bli något av detta.

1
Skriv svar