Square Enix registrerar Deus Ex: Human Defiance
Square Enix har registrerat ett nytt varumärke och det verkar vara en ny del i Deus Ex-serien.
#nyhetstips, #deus-ex-human-revolution-1, #square-enix
Själv är jag försiktigt positiv med tanke på att det lika gärna kan vara ett rts-adventure-online-racing spel till Android 2.1 och Symbian 4.0.
Ett spel liknande Dx:HR skulle vara mumma. De skulle ju kunna finslipa augmentation/skill systemet, där vissa saker var lite för bra och enkla att maxa. Skulle också vara intressant vad de kan göra med bandesignen om de inte måste prioritera gamla spelkonsoler.
UT4 vore inte helt fel heller.
YEEEEEEEEEEEES, inget fel på det första Deus Ex men HR är min favorit utav serien. Och snälla, behåll röstskådespelaren <3
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Hoppas på en sequel då prequels är så dåliga. Fy fan. Förstår inte charmen med prequels. Man vet ju att hjälten man är dör inte. Många grejer som är så förutsägbara.
Fast DX:HR är ju en prequel
Ontopic, hoppas verkligen på ett nytt Deus Ex! Bästa. Spelserien. Någonsin.
Hoppas på en sequel då prequels är så dåliga. Fy fan. Förstår inte charmen med prequels. Man vet ju att hjälten man är dör inte. Många grejer som är så förutsägbara.
Det är väl inte säkert, i tillexempel Deus Ex Human Revolution så syns inte skymten av någon karaktär från de gamla spelen och det kan lätt visa sig att Adam dör i en eventuell uppföljare.
// Bacon <3
YEEEEEEEEEEEES, inget fel på det första Deus Ex men HR är min favorit utav serien. Och snälla, behåll röstskådespelaren <3
Om någon gjorde ett deus ex värdig namnet skulle jag bli fett impad. så kan inte riktigt hålla med där.
Eidos montreal gjorde ändå ett bra försök med H.R. men nådde enligt mig inte hela vägen, mycket tack vare att studion var helt nybildad och led av en del barn skukdomar som drabbade spelet negativt t.ex. dåliga bossfights och ett lite väl förhastat slut.
Ett annat skäl tror jag också är att man inte vågade gå sin egen väg.
Ettans storhet låg mycket i att man vågade göra något orginellt och stack ut från mängden tex genom att man slopade cutscenes(förutom vid vissa extractions).
De flesta bossfighter var även semi-obligatoriska vilket innebar att du kunde (om du ville och hade rätt skills) undvika att döda en boss och bara fortsätta till nästa uppdrag.
Spelet noterade ditt val (ibland med extra dialog som följd)
och lät dig möta bossen vid ett senare tillfälle.
Detta gjorde att spelet kändes mer dynamiskt och ökade omspelningsvärdet markant.
jag inte hittat på något vettigt att skriva här än
YEEEEEEEEEEEES, inget fel på det första Deus Ex men HR är min favorit utav serien. Och snälla, behåll röstskådespelaren &lt;3
Om någon gjorde ett deus ex värdig namnet skulle jag bli fett impad. så kan inte riktigt hålla med där.
Eidos montreal gjorde ändå ett bra försök med H.R. men nådde enligt mig inte hela vägen, mycket tack vare att studion var helt nybildad och led av en del barn skukdomar som drabbade spelet negativt t.ex. dåliga bossfights och ett lite väl förhastat slut.
Ett annat skäl tror jag också är att man inte vågade gå sin egen väg.
Ettans storhet låg mycket i att man vågade göra något orginellt och stack ut från mängden tex genom att man slopade cutscenes(förutom vid vissa extractions).
De flesta bossfighter var även semi-obligatoriska vilket innebar att du kunde (om du ville och hade rätt skills) undvika att döda en boss och bara fortsätta till nästa uppdrag.
Spelet noterade ditt val (ibland med extra dialog som följd)
och lät dig möta bossen vid ett senare tillfälle.
Detta gjorde att spelet kändes mer dynamiskt och ökade omspelningsvärdet markant.
Bossfighterna i DX:HR var outsourcade.
Bossfighten i Missing Link var av dem dock.
YEEEEEEEEEEEES, inget fel på det första Deus Ex men HR är min favorit utav serien. Och snälla, behåll röstskådespelaren &amp;lt;3
Om någon gjorde ett deus ex värdig namnet skulle jag bli fett impad. så kan inte riktigt hålla med där.
Eidos montreal gjorde ändå ett bra försök med H.R. men nådde enligt mig inte hela vägen, mycket tack vare att studion var helt nybildad och led av en del barn skukdomar som drabbade spelet negativt t.ex. dåliga bossfights och ett lite väl förhastat slut.
Ett annat skäl tror jag också är att man inte vågade gå sin egen väg.
Ettans storhet låg mycket i att man vågade göra något orginellt och stack ut från mängden tex genom att man slopade cutscenes(förutom vid vissa extractions).
De flesta bossfighter var även semi-obligatoriska vilket innebar att du kunde (om du ville och hade rätt skills) undvika att döda en boss och bara fortsätta till nästa uppdrag.
Spelet noterade ditt val (ibland med extra dialog som följd)
och lät dig möta bossen vid ett senare tillfälle.
Detta gjorde att spelet kändes mer dynamiskt och ökade omspelningsvärdet markant.
Bossfighterna i DX:HR var outsourcade.
Bossfighten i Missing Link var av dem dock.
De outsourcade bossarna var ju typ det som förstörde lite. Spelet som helhet var över alla förväntningar faktiskt. Har även expansionen. Riktigt nice.
"If the road ahead is long, don't turn back"
Jag hoppas de tar bort alla spasmer alla NPC hade
Haha va? exempel på det? Måste missat det helt.
Här ser man hehe. Ingen kan vara still. Älskade spelet men blev galen på animationerna
Haha nu när du säger det så, inget jag märkte när jag spelade själv dock.
// Bacon <3