Beskåda gameplay från Shadowrun Returns

Robot
Beskåda gameplay från Shadowrun Returns

20 minuter fräscht alpha-gameplay visar upp att förra årets Kickstarter-insamling lett till någonting. Klassiskt omgångsbaserat gameplay, bland annat.

#nyhetstips, #harebrained-schemes, #shadowrun-returns


phi
Medlem
Beskåda gameplay från Shadowrun Returns

Väldonerade pengar!

Medlem

Inte donerat något men det lär nog bli ett köp när det väl släpps, ska kolla videon så fort jag kan.

zsm
Medlem

Ojoj, det här ser riktigt bra ut!

Inaktiv

Klassiskt isometriskt party- och omgångsbaserat rollspel i Shadowrun-miljö, stort tack för det Harebrained och Kickstarter.

Medlem

Ser trevligt ut, spännande

Medlem

Animationerna såg mediokra ut, men resten ser ju helt kanon ut. Känns som en bra investering.

Medlem

Fantastiskt, mer SRPG åt folket!

Medlem

Ser ut att bli riktigt bra, ser helt klart fram emot mer från det här spelet. Gillar deras stridssystem som får mig att tänka på Fallout. Kul som tusan att se denna genrer få nytt liv och det hade nog inte varit möjligt utan Kickstarter. Hoppas att merparten som donerat kommer bli nöjda med den färdiga produkten.

Medlem

Ett givet köp när det släps

Medlem

wow..snälla kom i år

Medlem

Gammaldags Fallout är tillbaks ^^

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Gammaldags Fallout är tillbaks ^^

påminner en del om nya xcom spelet som inte är en nackdel..mums år wasteland 2 och detta..

k3m
Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Animationerna såg mediokra ut, men resten ser ju helt kanon ut. Känns som en bra investering.

Mhm, la också märke till det. Men som sagt, allt annat kanon

k3m
Medlem
Skrivet av Buio:

Klassiskt isometriskt party- och omgångsbaserat rollspel i Shadowrun-miljö, stort tack för det Harebrained och Kickstarter.

Glöm inte Project Eternity

Medlem

Ser lovande ut, älskade Shadowrun på SNES.
Tror starkt på detta spel och även på kommande Wasteland 2 och Project Eternity.
Får mina stålar i alla fall

1
Skriv svar