Banjo-Kazooie <3 Alexis

Redaktör
Ponny
Banjo-Kazooie <3 Alexis

När jag var liten tyckte jag om teveserier – det gör jag fortfarande, såklart. Men min smak skilde sig då rätt rejält från mina kompisars. Medan de tittade på Björnes Magasin undrade jag vem som sköt J.R. Jag valde Dynastin framför Bolibompa.

Och på tal om Dynastin: När jag för ett tag spelade om semibesvikelsen #Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts tyckte jag den här övertydliga referensen fortfarande var väldigt fin. Jag är glad att inte bara min barndom blev traumatiserad av axelvaddar och Alexis.

Men ärligt talat undrar jag hur många procent av spelarna som förstod kopplingen. Tre? Om ens det.

Originalet:

Parafrasen:

[ia=757894; large]
Alexis Carrington Colby approves of this.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Banjo-Kazooie <3 Alexis

Det här är nästan obehagligt Twilight Zone aktigt! Jag köpte nyligen tre spel (betalade bara för två, nice utförsäljnings erbjudande på GAME), Deus Ex:HR-x360. Banjo-Kazooie: Nuts and bolts-x360.

Först kommer Nosnos och skriver att han börjat spela Deus ex, precis när jag börjat, Sen skriver du om Banjo-Kazooie som jag nu sitter och lagom roat tar mig igenom!

Snart kommer väll Tomas in och säger att han börjat spela Back to the Future: complete series på Wii!?

Oo-eeeooo, vad var det? Sasquatch spelar tennis med lockness odjuret!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hmm, har gamla Banjo-Kazooie till N64 någonstans, var brorsan som köpte och spelade när det begav sig och jag tyckte det såg mest fjantigt ut i min högfärd......

Hört att det ska vara en riktig pärla, någon som vet om det är något som är värt att leta fram?

Medlem

Det är helt klart värt! finns att skaffa på arcade till xbox oxo!
Både Banjo Kazooi och Banjo Tooie e två riktiga guldklimpar! Man rör ständig på smilbanden och nynnar på musiken

1
Skriv svar