April, april din dumma sill!

Medlem

Så The Elder Scrolls VI kommer faktiskt ut, nice!

Medlem

http://youtu.be/MqXHDdwI2ug
Official Journey PS3 Rocket Death Match DLC Teaser


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

HeatoN köper fragbite:)


signatur

Jag ska göra kaoz med han!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jävla idioter som avslöjar det samma dag, fyfan.

1. Rubriken var ju ganska tydlig - vill du inte veta följ den inte!!
2. Varför svordomar och personangrepp? Tillför inget utom irritation - och eftersom jag ibland utforskar dolda sidor hos mig själv så skall jag idag pröva att sänka mig till din nivå så att du får känna hur det är att ta emot inlägg med sådana uttryck - Fyfan totte1015, glad påsk Jävla Idiot.

*Åsså ber jag med en gång om ursäkt för mitt språkbruk i forumet eftersom jag inte är en person som gillar att förolämpa någon med ett trist språkbruk.*

Medlem

Såg precis den här 1 Year Anniversary & Big News!

"Hello TAKEDOWN Kickstarters!

First, a big ONE YEAR anniversary since our Kickstarter was successful! Thanks for all the support!

Next, as you know, authenticity is huge to this type of project. Not only to weapons, architecture, etc, but also to vehicles. With that in mind, we decided an investment in reference material for the TAKEDOWN team was appropriate, and we decided to share some photos with you!

While this is a significant investment, we feel it will help immensely with our new announcement! As of today, April 1st, 2013, we are partnering with Zynga & Activision to bring our primary development platform to Facebook, with the title, "TAKEDOWNVILLE: Valor of Glory!""

Haha ja det hade verkligen åstadkommit ett sabla liv om det varit sant, Zynga och Activision vilken fin kombo det hade varit=).

Medlem

signatur

Trust is for fools...

12
Skriv svar