EA: Vi kan bli bättre

Medlem

First and most important Rule dear EA.
Listen to your customers and have an open dialogue with them. Not the investors that just sees the $$$.

Fast om de inte lyssnar/läser vad vi säger kanske de inte ser en sådan önskan från oss


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

"Vi kan bli bättre"

Säger som roy i macken!

Det tror jag inte!

EA är körda och så även de varumärken som går under deras paraply!

Youre fucked som man säger!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Alltså, det här är inte samma liga som Exxons bedrifter. Det här handlar om customer service. Gå till deras sida och läs vad det går ut på.

Och, visst, med tanke på hur de pissar ner oss varje gång de släpper ett spel så förtjänar de en topplacering. Vad i skillnaden mellan dem och Activision skulle vara är jag inte 100 på.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av adamtore:

Well. 1) Origin avslutas ibland. 2) Origin står och tuggar 99 i CPU på aktivitetshanteraren när datorn varit på i 12h+. 3) Origin kan ibland inte synka could data. 4) Uppdateringarna saknar changelogs.

När man trodde ingen kunde göra värre jobb än Steam så POW. EA bitches.

1 och 2. Det där är problem med din dator. INGEN jag känner har de problemen och det är ett gäng människor. Du kan ju inte skylla EA/DICE för något du har fuckat upp.

3. Det händer ibland, bara kör det igen så funkar det.

4. Jaså?

Jag kan hålla med om att det känns jävligt onödigt med ytterliggare en plattform eftersom vi redan har STEAM, Games for Windoze, U-play och något till. Men så funkar de företagen. STEAM har över 50% av marknaden och alla vill ha en del av kakan.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av adamtore:

Well. 1) Origin avslutas ibland. 2) Origin står och tuggar 99 i CPU på aktivitetshanteraren när datorn varit på i 12h+. 3) Origin kan ibland inte synka could data. 4) Uppdateringarna saknar changelogs.

När man trodde ingen kunde göra värre jobb än Steam så POW. EA bitches.

1 och 2. Det där är problem med din dator. INGEN jag känner har de problemen och det är ett gäng människor. Du kan ju inte skylla EA/DICE för något du har fuckat upp.

3. Det händer ibland, bara kör det igen så funkar det.

4. Jaså?

Jag kan hålla med om att det känns jävligt onödigt med ytterliggare en plattform eftersom vi redan har STEAM, Games for Windoze, U-play och något till. Men så funkar de företagen. STEAM har över 50% av marknaden och alla vill ha en del av kakan.

1, 2 och 3 är vanliga buggar med Origin som funnits sen BF3 lanseringen om du läser forumen. Så bara för att du inte har problem så finns dem inte? Har inte du och jag betalat samma pris för spelen? Bör dem inte fungera för mig så bra som du påstår att dem fungerar för dig?

4: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654... Såhär hanteras frågor om Changelogs. Antagligen skäms EA för att dem aldrig ändrar något.

Och rätta din attityd grabben innan du blir helt till dig i byxorna.

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av adamtore:

Well. 1) Origin avslutas ibland. 2) Origin står och tuggar 99 i CPU på aktivitetshanteraren när datorn varit på i 12h+. 3) Origin kan ibland inte synka could data. 4) Uppdateringarna saknar changelogs.

När man trodde ingen kunde göra värre jobb än Steam så POW. EA bitches.

1 och 2. Det där är problem med din dator. INGEN jag känner har de problemen och det är ett gäng människor. Du kan ju inte skylla EA/DICE för något du har fuckat upp.

3. Det händer ibland, bara kör det igen så funkar det.

4. Jaså?

Jag kan hålla med om att det känns jävligt onödigt med ytterliggare en plattform eftersom vi redan har STEAM, Games for Windoze, U-play och något till. Men så funkar de företagen. STEAM har över 50% av marknaden och alla vill ha en del av kakan.

1, 2 och 3 är vanliga buggar med Origin som funnits sen BF3 lanseringen om du läser forumen. Så bara för att du inte har problem så finns dem inte? Har inte du och jag betalat samma pris för spelen? Bör dem inte fungera för mig så bra som du påstår att dem fungerar för dig?

4: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654... Såhär hanteras frågor om Changelogs. Antagligen skäms EA för att dem aldrig ändrar något.

Och rätta din attityd grabben innan du blir helt till dig i byxorna.

Inget fel på min attityd, killen. Låt adrenalinet lägga sig innan du skriver nästa gång.
Igen, om du har en fuckad dator som inte kan köra det som det är tänkt, så är det inte deras fel.
Gör om och gör rätt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Kan inte EA göra ett nytt Road Rash,
hade görkul när man lirade dom spelen på Sega Megadrive.

Samma här, det var tider det!

Men se du på fan...!
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130413/road-redemption-kn...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skriv svar