Batman: Arkham Origins är bekräftat!

Robot
Batman: Arkham Origins är bekräftat!

Warner Bros har bekräftat ett spel för dagens konsoler och PC, men även en spinoff för de bärbara konsolerna.

#batman-arkham-origins, #batman-arkham-origins-blackgate, #rocksteady-studios, #wb-games-montreal, #armature-studio


Medlem
Batman: Arkham Origins är bekräftat!

Så var det plötsligt inte lika intressant längre när man läste att Rocksteady lämnar ifrån sig det. Får hoppas de har något annat spännande på gång, fullkomligt älskar deras två Batman tolkningar.

Moderator | Testpilot

Kommer hålla koll på spelet men tror verkligen inte det kommer bli samma grej utan Rocksteady.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av joonsson:

Så var det plötsligt inte lika intressant längre när man läste att Rocksteady lämnar ifrån sig det. Får hoppas de har något annat spännande på gång, fullkomligt älskar deras två Batman tolkningar.

De kanske jobbar på ett Batman-spel till nästa generation?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ärligt talat blir jag lite hypad... Gillar iaf Arkham Asylum


signatur

Den som sover levlar inte.

Skribent
Skrivet av Spökbröd:

Ärligt talat blir jag lite hypad... Gillar iaf Arkham Asylum

Samma här, vet egentligen inte varför. Kom aldrig in i Arkham City.


signatur

I am the black wizards.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Spökbröd:

Ärligt talat blir jag lite hypad... Gillar iaf Arkham Asylum

Samma här, vet egentligen inte varför. Kom aldrig in i Arkham City.

Synd, det är ju samma spel fast bara större och bättre i min mening. Sakerna jag stör mig på är i sitt lag så små att jag inte riktigt bryr mig om det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Åhå. Glada nyheter. Tror jag. De borde inte kunna fumla till det här så pass att jag inte gillar det.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Spökbröd:

Ärligt talat blir jag lite hypad... Gillar iaf Arkham Asylum

Samma här, vet egentligen inte varför. Kom aldrig in i Arkham City.

Synd, det är ju samma spel fast bara större och bättre i min mening. Sakerna jag stör mig på är i sitt lag så små att jag inte riktigt bryr mig om det.

Får skaffa till Wii U innan oktober


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Kom aldrig in i Arkham City.

Det ska du väl vara glad för?


signatur

Den som sover levlar inte.

Rocksteady är helt underbara spelproducenter, men utan deras kärlek och tillgivenhet blir det inte riktigt samma sak. Ett Batman-spel är dock aldrig fel. Vi får ge det en chans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inge Rocksteady o inge Mark Hamill. Hmmm jajao, vi får väl se

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Rocksteady är helt underbara spelproducenter, men utan deras kärlek och tillgivenhet blir det inte riktigt samma sak. Ett Batman-spel är dock aldrig fel. Vi får ge det en chans.

Rocksteady är nog inte de enda Batman-fantasterna på den här jorden Men ja, vi får nog vänta på lite mer information.


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av joonsson:

Så var det plötsligt inte lika intressant längre när man läste att Rocksteady lämnar ifrån sig det. Får hoppas de har något annat spännande på gång, fullkomligt älskar deras två Batman tolkningar.

De kanske jobbar på ett Batman-spel till nästa generation?

Dom skulle väll enligt ryckte göra ett TMNT spel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ja, jag vet inte. Tror inte på detta men man får väl se.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Detta kommer bli helt fail säkert, ingen rocksteady, kommer de använda samma röstskådisar?

Skribent

Armature Studios är det förövrigt som gör den bärbara versionen, och inte WB Montreal. Armature gjorde senast Metal Gear Solid HD Collection.


signatur

I am the black wizards.

AW8
Medlem

Riktigt roligt!

Då de stod för Wii U-portningen av Arkham City är de inga främlingar till serien. Att de jobbar på en prequel medan en sequel är öppen för Rocksteady att göra är även det skitbra.

Utöver Arkham Origins så får man hoppas att Rocksteady fortsätter serien i framtiden, med Paul Dini bakom manuset!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Vad fan!
Först blev jag supertaggad av att se spelet bekräftat. Arkham City är ett av de få spelen jagspelade nonstop tills jag rensade 100%. Men de borde släppa det tidigare, för jag ska plugga utomlands vid den tiden. Fast iofs, det bör väl släppas i Japan också, eller vad tror ni?


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

FM-guru
F.d. Sisyr

Tråkigt att inte Rocksteady gör det, men det betyder förstås att de har en annan titel på sitt bord - något som i sin tur gör mig exalterad.

Medlem

Varför har vi E3 igen för?


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av joonsson:

Så var det plötsligt inte lika intressant längre när man läste att Rocksteady lämnar ifrån sig det. Får hoppas de har något annat spännande på gång, fullkomligt älskar deras två Batman tolkningar.

De kanske jobbar på ett Batman-spel till nästa generation?

Vi kan alltid hoppas.

k3m
Medlem
Skrivet av Spökbröd:
Skrivet av Johan Olander:

Kom aldrig in i Arkham City.

Det ska du väl vara glad för?

Medlem
Skrivet av Oneone:

Detta kommer bli helt fail säkert, ingen rocksteady, kommer de använda samma röstskådisar?

Nja, om Jokern ska vara med i nästa spel så ska inte Mark Hamill göra rösten, eftersom han har lagt rollen personligen på hyllan.

Inaktiv

Finns screenshots på: http://www.computerandvideogames.com/
Ser bra ut som förväntat

Hoppas personligen att dom går tillbaka mer till Asylum-hållet när det gäller allt vid sidan om huvudstoryn.
Tyckte det var för mycket "info" i världen i uppföljaren och fick svårt att fokusera = svårt att verkligen komma in i spelet. Gillade att jag själv var tvungen att leta efter gåtor och dylikt i första spelet.

Medlem

Arkham Asylum är det absolut bästa spelet de gjorde. City blev inte riktigt... jag vet inte... men det kändes inte lika "nära". Man flög ju runt över staden mer än hälften av tiden kändes det som.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar