Är Commander Mode tillbaka i Battlefield 4?

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Tobblish:

BF3 har ju ännu inget spectator stöd.
Zh1nt0 var tvungen som ALLA ANDRA att hacka spelet för att kunna specca en Nations Cup match igår.

Finns det replays och inspelningar från detta någonstans? Vill se lite matcher...

Sökte på youtube fanns lite men bara från de få som hade lagt upp själva. Hittade inte själva finalen.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, eme,eme, ememy spotted in your area

Medlem
Skrivet av Sethernis:

EA/DICE har ett jävla problem just nu med trovärdigheten.

Vi hörde också att BF3 skulle "optimeras för PC" sen visade det sig att det var en stor fet lögn.
När spelet släpptas och var buggigt som fan så hörde vi att det skulle fixas och där skulle fokus ligga.
Men det var också en lögn. Istället låg fokus på att pumpa ut så många DLC som möjligt.

Nu kommer de med mer hype. Frågan är om de har tillräckligt med tillit hos spelarmassorna för att övertyga folk. Till slut så når alla deras lögner ikapp även dem.

Även om det är sant så är det som alltid: devil is in the details. Funktionen kanske är annorlunda än den var/är i BF2.
Om den nu ens finns med.

Det ligger en hel del i vad du säger men det är inte svårare än att slå dövörat till fram till den dag spelet släpps och då läser man recensioner för att bilda sig en uppfattning om vad som är nytt. Och sen köper man om man tror det kommer vara värt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Kort och gott till all kritik;
Battlefield 3 - Ett beta-spel
Battlefield 4 - Den färdiga utgåvan med en ny siffra.

Medlem

Smart av DICE. Först tar de bort en funktion och sedan lägger de in det igen så kan de säga att de har tillfört något nytt.

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Tobblish:

BF3 har ju ännu inget spectator stöd.
Zh1nt0 var tvungen som ALLA ANDRA att hacka spelet för att kunna specca en Nations Cup match igår.

Finns det replays och inspelningar från detta någonstans? Vill se lite matcher...

Sökte på youtube fanns lite men bara från de få som hade lagt upp själva. Hittade inte själva finalen.

Här är hela inspelningen: http://www.twitch.tv/zh1nt0/b/390960261

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av rewoX:

Commander i BF4 kommer förmodligen vara nerdummat och förenklat, än BF2's... känns som så iallafall..

"Press A to resupply team"

hahaha! helt seriöst så tror jag faktiskt det kommer vara något i den stilen

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Tobblish:

BF3 har ju ännu inget spectator stöd.
Zh1nt0 var tvungen som ALLA ANDRA att hacka spelet för att kunna specca en Nations Cup match igår.

Finns det replays och inspelningar från detta någonstans? Vill se lite matcher...

Sökte på youtube fanns lite men bara från de få som hade lagt upp själva. Hittade inte själva finalen.

Här är hela inspelningen: http://www.twitch.tv/zh1nt0/b/390960261

Tackar!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Battlefield 3.5 just got upgraded to Battlefield 3.6.

Minst sagt. Får helt enkelt nöja mig med Battlefield 1942 och Project Reality till BF2 för tillfället.

Medlem

JAG skulle bli stressad av om BF i version 4 skulle bli bra igen för nu har jag konverterat och bytt gud. Numera tillbeder jag ARMA-guden och hoppas BF nu håller den inslagna arkadlinjen så jag kan fördjupa mig i den komplexa Arma-världen utan jobbiga distraktioner som att BF-liket skulle börja röra på sig igen.

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:

Smart av DICE. Först tar de bort en funktion och sedan lägger de in det igen så kan de säga att de har tillfört något nytt.

Påminner lite om Apple när dem gick upp på scen och sa "Now you can recive MMS with your 3GS" - 2006 eller när det nu var.

12
Skriv svar