Nu kan du testa Epic Citadel i din webbläsare
Teknikdemon för Unreal Engine 3 som tidigare varit exklusiv för mobila enheter finns nu att skåda i din webbläsare.
Rackarns, redig skillnad mellan FireFox beta (ver 21) och nightly build (23a1).
Betan som jag kör till vardags benchade runt 75-76 fps, Nightly gav mig 209 fps
-se bara till att stänga av Vsynken, står i FAQ:n hur man gör.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Ganska coolt. Dock tror jag inte detta är framtiden då desktop PC:n dör ut och laptops kan inte täcka mellanskillnaden.
Och Epic föredrar att släppa sina spel via egna appar än att lita på externa hemsidor på mobiler.
Men ändå, coolt att det går. Men jag tror ändå inte på en storskalig genomströmning.
Ganska coolt. Dock tror jag inte detta är framtiden då desktop PC:n dör ut och laptops kan inte täcka mellanskillnaden.
Och Epic föredrar att släppa sina spel via egna appar än att lita på externa hemsidor på mobiler.
Men ändå, coolt att det går. Men jag tror ändå inte på en storskalig genomströmning.
Prata inte om det du inte har en aning om. Desktops går ju riktigt bra. Det är OEMer som det går dåligare för. Man kan ju undra varför...
Suck... Varför släppa om det inte funkar till alla webbläsare?
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Prata inte om det du inte har en aning om. Desktops går ju riktigt bra. Det är OEMer som det går dåligare för. Man kan ju undra varför...
Desktop går det riktigt bra för?
Enligt IDC:s senaste siffror så har försäljningen av Desktop PC:s fallit med 14% år-över-år.
Du om någon har ingen aning vad du babblar om.
Gör om, gör rätt.