Första skärmdumparna från nya Wolfenstein

Medlem

En blandning av Iron Storm och Mortyr låter ju trevligt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Äntligen ett förstklassigt namn på en speltitel: "The New Order", en jävla skillnad mot fantasilösa MoH: "Warfighter", bara namnet får mig att vilja gnälla på diverse ting hos något oskyldigt random-forum.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Struggle:

Är det bara jag som får lite Killzone vibbar ifrån alla dessa bilderna?

Det beror på om du läser andras kommentarer eller inte.

Såg det efter jag postade, jag tabbar upp nyheter och går igenom en efter en, allteftersom problemet med det är att ibland ser jag inte de senaste kommentarerna när jag snabbkommenterar (snabb är ironiskt, då det inte gått fort ).

My bad!


signatur

Nämen!

Medlem

hitler hade mycket saker för sig, hade hitler inte kommit till så hade vi inte haft vissa saker idag, om han hade fortsatt hade det nog hänt mera coola uppfiningar.
Men tack godegud att han inte tog över världen, hade nog inte varit roligt.

Medlem

Riktigt najs, jävligt snygga bilder.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Fenix:

En blandning av Iron Storm och Mortyr låter ju trevligt

Som jag spelade Mortyr. Hade jag tråkigt så slog jag igång dator, slog på Mortyr och spenderade typ en timme på att hacka ihjäl Hitler (han var odödlig.. föll och sedan reste sig samtidigt som han skrek). Summan av det hela.. jag var lättroad och spelet var underbart.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Fenix:

En blandning av Iron Storm och Mortyr låter ju trevligt

Som jag spelade Mortyr. Hade jag tråkigt så slog jag igång dator, slog på Mortyr och spenderade typ en timme på att hacka ihjäl Hitler (han var odödlig.. föll och sedan reste sig samtidigt som han skrek). Summan av det hela.. jag var lättroad och spelet var underbart.

Synd att det är fullständigt ospelbart på nyare datorer..

Har lite planer på en Mortyr-novell, men skulle behöva få tag i orgiginalutvecklarna


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Fenix:

En blandning av Iron Storm och Mortyr låter ju trevligt

Som jag spelade Mortyr. Hade jag tråkigt så slog jag igång dator, slog på Mortyr och spenderade typ en timme på att hacka ihjäl Hitler (han var odödlig.. föll och sedan reste sig samtidigt som han skrek). Summan av det hela.. jag var lättroad och spelet var underbart.

Synd att det är fullständigt ospelbart på nyare datorer..

Har lite planer på en Mortyr-novell, men skulle behöva få tag i orgiginalutvecklarna

Skulle lätt läsa den. Även bara för namnet..

12
Skriv svar