Välkommen till spelens schlagerfestival

Robot
Välkommen till spelens schlagerfestival

Glamour, gemenskap och outsäglig audiovisuell fasa – rösta på din favorit i spelens schlagerfestival!


Medlem
Välkommen till spelens schlagerfestival

"If you disrespect our singing, we'll feed you to a kraken" tycker jag summerar allt.

Medlem

Inget Portal 2-slut?

Medlem

Det är med ren hatkärlek jag väljer 'A pirate....'
Ett fantastiskt stycke musik som man kämpade sig igenom i jakt på apelsinen!

Medlem

Ja " A Pirate I was meant to be" är väldig bra men valde till sist "There's a zombie on your lawn".

Medlem
ZF
Medlem

för mycket plojmusak, precis som i den riktiga festivalen.

Medlem

Limbo of the Lost var så dåligt att jag tror det gav mig cancer.

Medlem

Ni borde slå på stort! 100 låtar. 10 deltävlingar med 10 i varje. Vinnarna går vidare. Och sen en final så pompös och glamorös att internet aldrig blir sig likt igen.

Medlem

Man märker vad för sorts humor folk på denna sidan har. Hehe


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Medlem

Besviken att Glottis "The Rusty Anchor" inte var med..
http://www.youtube.com/watch?v=5ipFSCgrXHA

Medlem

King of Limbo! Detta otroliga mästerverk!

Medlem

The kinnnnng, o' Limbo!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Själv skulle ja vilja se http://www.youtube.com/watch?v=QdKuNtV9WbM, en skönsångsklassiker av klass. (för att inte tala om B&W 1 båtbyggarsången, där har vi bidrag som skulle platsa i vilken sångtävling som helst)

Medlem

I sann schlageranda så känner jag inte att något bidrag var värt min röst, trist lineup.

Av dessa antingen piraterna eller The great mighty poo.

Medlem
Skrivet av Artikeln:

Fotnot: Ett meddelande till dig som just i detta nu filar på en kommentar med det ungefärliga budskapet "Hur kunde ni glömma låt X på er lista, era dumjävlar?!": Ja, vi är medvetna om att det finns sång-och-dans-nummer i exempelvis Donkey Kong 64, Portal (typ), Parappa the Rapper, diverse Final Fantasy-spel, Lunar: Silver Star Story, A Nightmare before Christmas, Mystical Ninja Starring Goemon, Chibi-Robo, The Bard's Tale, Armed and Dangerous och så vidare. Alla dessa låtar blev tyvärr utslagna under de 14-15 hemliga semifinaler som vi höll innan vi tog fram listan. Jobbigt, vi vet, men sådant är tyvärr livet!

En påminnelse till alla som inte läser noggrant

Medlem

Jag vägrar att tro att lvl80 tauren cheiftan elite blev utslagna under semifianlerna.

Medlem

Zombie on your lawn är min självklara favorit. Annars gör ju Ben Prunty och Danny Barowski bäst spelmusik. FACT!

Medlem
Skrivet av BelLamron:

Ja " A Pirate I was meant to be" är väldig bra men valde till sist "There's a zombie on your lawn".

Känns som att folk röstar på den bara för spelets i sig skull, inte låten...

Medlem

Blev Someday för mig. Satt med hakan nere under hela sången.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Medlem

Given vinnare:

Medlem
Skrivet av kebbe:

Haha...den där låten har ju en viss schlagerkvalitet dessutom xD

1
Skriv svar