Bli skrämd ur fågelperspektiv

Robot
Bli skrämd ur fågelperspektiv

Indiespelet Darkwood ger dig skräck och överlevnad ur en klassisk isometrisk vinkel.

#darkwood


Medlem
Bli skrämd ur fågelperspektiv

Detta har potential att bli riktigt bra.

Medlem

Det verkar ju hur coolt som helst!

Nytänkande är aldrig fel

Medlem

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?


signatur
Medlem

Ser ut att kunna bli hur bra eller dåligt som helst. Will follow!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

För att eran spelare fungerar dåligt : p
Edit: Fungerar bra hemma men inte alls från jobbet

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

För att FZ Play inte fungerar som vanligt, inget händer när jag klickar på play och det går inte heller att spola.

On Topic, såg det här spelet på Steam greenlight sidan för någon månad sen, ser riktigt nice ut, jag tror man kommer få ut många nervösa timmar med det här spelet, kommer bli ett köp när det släpps å spela lite på kvällarna när huset är mörkt och alla har lagt sig, som Cry of Fear spelades med andra ord


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

ja, alla andra har redan svarat för mig. Jag trodde faktiskt det var något ni var lite medvetna om. FZ Play patch fix soon? Buffandet behöver en... buff!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

ja, alla andra har redan svarat för mig. Jag trodde faktiskt det var något ni var lite medvetna om. FZ Play patch fix soon? Buffandet behöver en... buff!

Vi vet att det funnits enskilda problem, men vi försöker också förstå varför folk har problem. Webbläsare och så vidare.


signatur
Medlem

Asså eran egna filmvisare är så dålig så det finns inte.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Sink or swim säger jag. Hoppas detta blir gött! Gött släpp i handhållen version vore ju något också!

Medlem

Stämningen verkar ju väldigt bra.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

ja, alla andra har redan svarat för mig. Jag trodde faktiskt det var något ni var lite medvetna om. FZ Play patch fix soon? Buffandet behöver en... buff!

Vi vet att det funnits enskilda problem, men vi försöker också förstå varför folk har problem. Webbläsare och så vidare.

Jag har Mozilla iaf. Jag tror min bror använder Google Chrome och det går lika segt för honom också.

Medlem

Bäst att införskaffa några extra par byxor redan nu.

Medlem

Jag tycker nog att FZ filmspelare fungerar bra, stör mig något enormt att den defaultar till visning i SD dock. Allvarligt, finns det verkligen folk som tittar på filmer och trailers i SD idag? Det borde ju självklart vara standard HD och SD som alternativ.

Medlem

Vad heter det där fps skräck survivor spelet.? Som va på kickstarter trorbjag

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

Varför är det så att ni har filmklippet i artikeln och en stor knapp med play på men när man trycker på play så skickas man till en annan sida och får trycka play där istället? Nästan alla sidor som jag hänger på som eventuellt har ett klipp och en stor playknapp så betyder det att klippet spelas upp om man klickar på den knappen. Inte att man skickas till någon annan sida.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det här såg faktiskt ruggigt lovande ut.

Medlem

Ah, jo jag har också börjat undvika era filmer. Buffrar massor, ljudet är väldigt surrigt. Kör chrome.

Medlem

Jag använder Chrome och har inga problem alls med spelaren.

Medlem

Var skeptisk när jag läste om det. Skräck ur isometriskt perspektiv? Hur ska det gå? När jag såg videon blev jag onekligen imponerad. Ljud och musik var helt underbart obehagliga.

Medlem

Verkade inte så läskigt. Men annars sjuuukt nice!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Konstigt - jag har aldrig haft problem varken med Chrome eller Internet Explorer..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

Jag vet inte om andra har det problemet men för mig är det nästan omöjligt att titta på fz play då filmerna knappt laddar medan youtube går utmärkt.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

ja, alla andra har redan svarat för mig. Jag trodde faktiskt det var något ni var lite medvetna om. FZ Play patch fix soon? Buffandet behöver en... buff!

Vi vet att det funnits enskilda problem, men vi försöker också förstå varför folk har problem. Webbläsare och så vidare.

Det är problem för mig också, Windows 8 med Firefox. Det händer inget om man klickar Play, reklamen går bra ibland.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av Blazter:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DarkZide8:

Ännu en FZ Play-trailer som man får leta upp på youtube istället...

Varför?

ja, alla andra har redan svarat för mig. Jag trodde faktiskt det var något ni var lite medvetna om. FZ Play patch fix soon? Buffandet behöver en... buff!

Vi vet att det funnits enskilda problem, men vi försöker också förstå varför folk har problem. Webbläsare och så vidare.

Det är problem för mig också, Windows 8 med Firefox. Det händer inget om man klickar Play, reklamen går bra ibland.

Samma för mig, fast kör Chrome istället för Firefox


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Ser riktigt coolt ut! (Trailern funkade bra på FZ, kör Google Chrome i Win7).

Medlem

Det ser ju helt suveränt ut. Detta ska följas!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Taget! Ett garanterat köp.
Kör med Win 7 / Mozilla och har aldrig haft problem med eran player.

12
Skriv svar