i2 Tournament [Alla får va med, först till kvarn]

Inaktiv
i2 Tournament [Alla får va med, först till kvarn]

Jag ska göra en helt ny turnering i Counter-Strike för 2 vs. 2 spel.

Det jag vill ha in nu är annmälningar för kaner (lag..).

Det spel jag först får in 3 annmälningar för blir det (Source / 1.6, du fattar)

Bara för att du inte har nån klan betyder det inte att du inte kan vara med. Så länge det är 2 vs. 2 spel är det inte så svårt att hitta en kompis som kan följa schemat för 3 matcher (kanske mer).

Så.. Hittar du en kompis ska du annmäla ditt lag. Det gör du genom att skicka ett formulär till mej (via PM) där fölljande står.

---------- ---------- ---------- ---------- ----------

Clannamn:

//Source/1.6
Counter-Strike:

// Mån, Tis, etc..
Dagar vi kan spela:

//Lite regler
//Sätt ett X om du godtar .. ex [X] ..

Jag är medveten om...

..att en "walkover/inte komma" kan innebära kickning och att jag kanske aldrig får delta igen.
[ ]

..att hax direkt leder till [perm] ban på servern och turneringen.
[ ]

..att en dommare kollar på matchen.
[ ]

..att fler regler kan komma.
[ ]

//Kan va bra å ha.
Mer info:

---------- ---------- ---------- ---------- ----------

Turneringsinfo.

Så fort jag fått in 3 annmälningar för ett och samma spel så blir det det spelet med de lagen.

Jag sätter upp scheman och försöker göra alla så nöjda som möjligt.

Skulle två lag inte ha en gemensam ledig dag tillsammans får ni tillsammans försöka komma fram till en bra tid.

Jag gör servern.

Det är tänkt att vara bara 4 lag. Blir turneringen uppskattad och jag får mer rutin kanske jag tar in fler och då kanske vi börjar med divisionsspel.

Somsagt, du får vara hur dålig eller hur bra du vill. Klanen behöver inte ha funnits innan detta foruminlägg.

Skulle två (eller 3, 4) lag ha helt samma poäng så börjar ett utslagsspel. Skulle tre lag ha samma poäng så lottas det ett lag som direkt kommer till final.

Avbokningar av matcher skall ske minst 2 timmar innan matchstart för att den skall spelas senare. Avbokningar en "kvart - 2 timmar" innan matchstart räknas som walkover (som endast leder till en förlust för ditt lag).

Att inte innan matchstart avboka kan leda till avstängning.

Mer info till lagen kommer..

---------- ---------- ---------- ---------- ----------

Counter-Strike: Source lag..
1: MADTRiBES
2:
3:
4:

Counter-Strike: 1.6 lag..
1: MADTRiBES
2:
3:
4:

Hoppas folket fatta vad jag mena och är intereserade...

1
Skriv svar