Söker en 0.0 Alliance att joina

Medlem
Söker en 0.0 Alliance att joina

Jag är ganska trött på fleetbatles, Pos spamming, Camping ect, och letar därför efter en Alliance som har eget 0.0 space som är ganska lungt.

Jag har inget emot att vara med i fleet ops då och då men vill inte att det ska vara obligatoriskt (om det inte är kris / krigsläge eller något annat viktigt).

Mitt mål just nu är att fixa ihop ett eget capitalship och för att lyckas med detta så behöver jag lite lugn och ro iaf ett tag.

Ett krav som jag har är att alliancen inte får vara Hostile till BOB dvs Kenzoku, men får vara neutrala.

Lite grann om mig själv då:

Jag har 35M SP det mesta inom Gunnery och Missile operation och diverse andra pvp områden. Jag är en veteran från Chimp, LV och BOB och har därför bra erfarenhet inom pvp området. Jag har varit med om det mesta som detta spel har att erbjuda inom pvp. Jag har även en Alt som mer är inriktad mot industri sidan av spelet och det är det jag är sugen på att syssla med nu.

Varför skriver jag detta på fz forum kanske ni undrar? Jo det är för att jag gärna vill ha lite goa svenskar i mitt corp/alliance också

Hare gött


signatur

<a href="http://www.shatteredcrystal.com/signup.php?ref=6518">Join Our Affiliate Program</a>

1
Skriv svar