Grand Theft Auto V

Medlem

Poängen var väl att det var bättre i GTA: San Andreas.

Inaktiv
Skrivet av dMike:

Poängen var väl att det var bättre i GTA: San Andreas.

Jag föredrar helt klart San Andreas framför 4:an eftersom att jag gillade världen mer. New York är ganska tråkigt :(. Samt att Gta 4 är grått, grått, grått och grått, det är tur att det finns PC mods för att fixa till det och göra det trevligt.

Tycker inte något GTA är dåligt, alla är bra på sina sätt men alla har både plus och minus för min del finns det ingen fullpoängare, de är nära ibland men ändå.

Medlem

I onlinedelen kommer man kunna spela som kvinna också.

Medlem
Skrivet av SierraKhaar:

Om du älskar GTA lär detta vara en 5/5, det här är bara FZs/författarens åsikt (vilket han påpekar väldigt bra).

Och ärligt talat är det bra för oss som konsumenter att FZ inte delar ut fullpoäng höger och vänster.

Fyfan va trött jag är på er som klagar, FZ har ju tydligen klarat ut spelet och jag kan säga att jag också gjort det. Stoyrn är ett skämt, det enda som är bra med detta spel är själva staden. Ni som whinar kan ju klara ut spelet sen judga, alla extra funktioner i spelet är helt meningslösa, vem fan vill göra yoga eller all annan bullshit om det inte ger något ? Klara ut spelet ni som whinar sen kan ni ju komma med något.

Medlem
Skrivet av hogge84:

Sluta lipa folk antingen köper du det eller så köper du det inte pc är old shool x-box är skit det finns bara en som är bäst i alla väder och det är ps3

Herregud , hoppas verkligen du inte är född 84 och att det istället ska stå 04..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:
Skrivet av hogge84:

Sluta lipa folk antingen köper du det eller så köper du det inte pc är old shool x-box är skit det finns bara en som är bäst i alla väder och det är ps3

Herregud , hoppas verkligen du inte är född 84 och att det istället ska stå 04..

hehe, ja snacka om omotiverat inlägg. Hade han satt punkt efter "...du det inte" så hade det varit mer normalt. Kanske nån annan som skrev andra delen...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Kerstin Alex:

4 av 5 är ju ett riktigt högt betyg på FZ. Innebär att det är ett sjukt bra spel, men inte helt perfekt. Typ så här sätter jag betyg:

0 - Värdelöst.
Fruktansvärt på alla sätt och viss. Varken spelbart eller tillför något intressant berättarmässigt.

1 - Dåligt.
Det finns något i spelet som är okej i alla fall. Men överlag har det för många brister/buggar för att det ska vara något att rekommendera.

2 - Tveksamt.
Finns en del saker värda att uppmärksamma, kanske även många riktigt bra moment. Men på tok för många brister för att det ska klassas som ett "bra spel". Kan dock rekommenderas till fanboyzen där ute.

3 - Bra.
Många tror att en 3a är illa. Men det är det inte. 3 = bra. Bra = ... ja... bra. Stridssystem och moment som håller måttet, relativt intressant story. Helt klart värt att se närmre på om man är diggar genren eller bara är intresserad av spelet. Men spelet innehåller även en del brister, eller sticker bara inte ut för att det ska vara ett säkert köp.

4 - Säkert köp.
Som konsument kan man förvänta sig flera timmar av underbart nöje. Säkert köp innebär att man förmodligen inte kommer bli besviken. Att det inte får 5/5 innebär att utvecklarna fortfarande lämnat en del att önska i utförandet, som hade kunnat vara ännu vassare/tajtare osv.

5 - Mästerligt.
Ren perfektion. Inga större brister att klaga på. Fantastisk i alla kategorier. Det är ytterst få spel som kommer upp i denna kategori. Vilket är trist, men enligt mig rättvist. Jag har bara delat ut tre, eller fyra fullpott.

Ja, nu vet ni hur jag tänker i alla fall.

En utmärkt tolkning av betygen i en betygskala enligt min åsikt.
Samtidigt känns det ju även som att för många koncentrerar bara på betyget och inte att läsa igenom artikeln och förstå vad författaren ville få fram. Personligheten och åsikter av han som skrev recensionen kommer att lyftas fram och påverka betyget då en fullt objektiv recension skulle vara väldigt tråkig att läsa.

Medlem
Skrivet av User:

Lyckades läsa nästan 3 fulla sidor utan feministiskt dravel om könsnormer och sådant trams, men så kom jag till sida tre:

" Dessutom är det bara att konstatera att attityden gentemot kvinnor - även i kontexten karikatyrer - rakt igenom är tröttsamt tafflig, och att Grand Theft Auto V är ett väldigt grabbigt spel. Men det är man som GTA-konsument förmodligen vid det här laget hyfsat kalibrerad på."

Där kom den som väntat. Den inkvoterade fi-analysen i varje recension.

Jag ger 0/5 på recensionen.

Tur att du inte recenserar spel då, allt är skit bra tills en liten detalj stör dig det minsta. 0/5 THIS GAEM SUCKS :(:(:(:(


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Moderator | Testpilot
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:

En skala mellan 1 till 5 funkar så länge som man inte delar ut 4or till skitspel som IGN delar ut 9or till medelmåttiga spel.

Fortfarande ett dumt tankesätt. Recensenten skriver vad han/hon tycker och det gör du också just nu. Bara för en människa tycker något spel är dåligt är det inte ren sanning utan bara dens tycke precis på samma sätt som att någon annan älskar det.

Filmer gjorda på spel vet vi "erfarna gamers" att dessa oftast blir skit men det finns ändå folk som uppskattar dem, barn, folk som gillade filmen och vill kunna "spela filmen" också. ALLA HAR HAR SINA EGNA ÅSIKTER, förvånad människan fortfarande har svårt att förstå det.

EDIT: Nu är det också så att det du skrev är din egna åsikt, men tyckte det var en ganska knasig sådan med tanke på ovanstående gällande åsikter, kort och gott så spela spelet och tyck vad du vill och gnäll inte på vad andra tycker om spelet.

Jag tycker ditt tankesätt är riktigt dumt. Om en recensent tycker ett spel är dåligt så ska han inte ge betyget 7 av 10. Då borde ett 2 av 10 vara vettigare.

MItt tankesätt? Jag skrev aldrig något om att någon som tycker ett spel är dåligt ger det en 7a. Vet inte vars du fått det i från eller om det bara tagit det från någon annanstans.

När du tycker att mitt tankesätt är dumt, då säger du rakt av att en recensent inte kan tycka och skriva vad han/hon vill utan måste gå efter alla andra, så om IGN ger GTA 5 10/10 så måste alla andra göra det också för att "det är ett bra spel". Den här personen får alltså inte ge spelet en 2a, 6a eller något.

Det var just det jag skrev om i mitt förra inlägg som du säger är dumt. För övrigt har jag aldrig sett någon seriöst recensent från en seriös sida säga att något som fått 7/10 är ett dåligt spel för det vet vi båda att det inte är.

Kort och gott som jag skrev lite tidigare här och i mitt förra inlägg som du tyckte var "dumt". Det recensenten skriver är hans/hennes åsikt och kan tekniskt sätt inte vara "fel" som många säger bara för han/hon inte skriver som du eller andra tycker.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:

Finns bara ett spel detta år som kan få en FZ: FEMMA och det är BF4 !

Skrivet av bjosarn:

Finns det någon anledning till att ingen spelbar karaktär är kvinna?

Skrivet av deadlotus:

10/10 hos IGN http://www.ign.com/articles/2013/09/16/grand-theft-auto-v-rev..., IGN har bättre poäng sättning tycker jag än FZ. De borde även här ha en högra skala när de sätter poäng. Menar 4/5 är det 7-8? på en 1-10 skala.

Ganska löjligt att stirra sig blind på betygsskalor. "HOLY SHIT TVÅ PERSONER TYCKTE INTE PRECIS SAMMA SAK OM EN SAK, FAN ÄR DET SOM HÄNDER!?".

Liksom, jag förstår inte ens om du är seriös?

håller med, visst händer det att jag också hoppar direkt till betyget, men inte fan grundar jag beslutet att köpa spelet på det, då läser jag recensionen. Ärligt talat tycker jag det känns som att betygen begränsar skribenterna mer än hjälper dem, har jag fel ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:

En skala mellan 1 till 5 funkar så länge som man inte delar ut 4or till skitspel som IGN delar ut 9or till medelmåttiga spel.

Fortfarande ett dumt tankesätt. .

fast det han menar är ju att betygssalor funkar sålä'nge sidan som betygsätter inte är mutad, och IGN är ju speljournalistikens hora.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

någon ännu som vet om man kan spela om uppdrag man klarat

Medlem

Bra recension! Kanske blir ett köp likafullt

Medlem

Recensioner är oftast totalt värdelösa ifall man vill veta om ett spel är bra eller dåligt då man sällan delar samma åsikter som recensenten.

Inaktiv
Skrivet av Exxo:

Recensioner är oftast totalt värdelösa ifall man vill veta om ett spel är bra eller dåligt då man sällan delar samma åsikter som recensenten.

Man kan även hitta recensenter som tycker den totala motsatsen så om recensenten hatar spelet / filmen / boken etc så kommer du antagligen gilla den.

Medlem

Trist grafik... Synd att de ska vara fast i 00-talet.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:

En skala mellan 1 till 5 funkar så länge som man inte delar ut 4or till skitspel som IGN delar ut 9or till medelmåttiga spel.

Fortfarande ett dumt tankesätt. Recensenten skriver vad han/hon tycker och det gör du också just nu. Bara för en människa tycker något spel är dåligt är det inte ren sanning utan bara dens tycke precis på samma sätt som att någon annan älskar det.

Filmer gjorda på spel vet vi "erfarna gamers" att dessa oftast blir skit men det finns ändå folk som uppskattar dem, barn, folk som gillade filmen och vill kunna "spela filmen" också. ALLA HAR HAR SINA EGNA ÅSIKTER, förvånad människan fortfarande har svårt att förstå det.

EDIT: Nu är det också så att det du skrev är din egna åsikt, men tyckte det var en ganska knasig sådan med tanke på ovanstående gällande åsikter, kort och gott så spela spelet och tyck vad du vill och gnäll inte på vad andra tycker om spelet.

Jag tycker ditt tankesätt är riktigt dumt. Om en recensent tycker ett spel är dåligt så ska han inte ge betyget 7 av 10. Då borde ett 2 av 10 vara vettigare.

MItt tankesätt? Jag skrev aldrig något om att någon som tycker ett spel är dåligt ger det en 7a. Vet inte vars du fått det i från eller om det bara tagit det från någon annanstans.

När du tycker att mitt tankesätt är dumt, då säger du rakt av att en recensent inte kan tycka och skriva vad han/hon vill utan måste gå efter alla andra, så om IGN ger GTA 5 10/10 så måste alla andra göra det också för att "det är ett bra spel". Den här personen får alltså inte ge spelet en 2a, 6a eller något.

Det var just det jag skrev om i mitt förra inlägg som du säger är dumt. För övrigt har jag aldrig sett någon seriöst recensent från en seriös sida säga att något som fått 7/10 är ett dåligt spel för det vet vi båda att det inte är.

Kort och gott som jag skrev lite tidigare här och i mitt förra inlägg som du tyckte var "dumt". Det recensenten skriver är hans/hennes åsikt och kan tekniskt sätt inte vara "fel" som många säger bara för han/hon inte skriver som du eller andra tycker.

Du citerade mitt inlägg där jag skrev att jag tycker en skala mellan 1 till 5 duger så länge som FZ inte gör som IGN och inte nyttjar hela skalan.

Då skrev du att du tycker mitt sätt att tänka är dumt följt av en massa annat som inte hade med mitt inlägg att göra.

Sen svarade jag att jag tycker ditt sätt att tänka är dumt för jag är övertygad om att ett system där man använder hela skalan är bättre än ett system där man endast använder delar av skalan till majoriteten.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Betyg som FZ sätter säger nästintill inget, i förhållande till vad vi förväntar oss. Jag kan inte säga vad FZ baserar sina betyg på, men spel som Tropico 4 som var en direkt kopia på trean fick också betyget 4/5...
Recensionen i sig skall bli ett nöje att läsa efter jag spelat spelet!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Moderator | Testpilot
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:

En skala mellan 1 till 5 funkar så länge som man inte delar ut 4or till skitspel som IGN delar ut 9or till medelmåttiga spel.

Fortfarande ett dumt tankesätt. Recensenten skriver vad han/hon tycker och det gör du också just nu. Bara för en människa tycker något spel är dåligt är det inte ren sanning utan bara dens tycke precis på samma sätt som att någon annan älskar det.

Filmer gjorda på spel vet vi "erfarna gamers" att dessa oftast blir skit men det finns ändå folk som uppskattar dem, barn, folk som gillade filmen och vill kunna "spela filmen" också. ALLA HAR HAR SINA EGNA ÅSIKTER, förvånad människan fortfarande har svårt att förstå det.

EDIT: Nu är det också så att det du skrev är din egna åsikt, men tyckte det var en ganska knasig sådan med tanke på ovanstående gällande åsikter, kort och gott så spela spelet och tyck vad du vill och gnäll inte på vad andra tycker om spelet.

Jag tycker ditt tankesätt är riktigt dumt. Om en recensent tycker ett spel är dåligt så ska han inte ge betyget 7 av 10. Då borde ett 2 av 10 vara vettigare.

MItt tankesätt? Jag skrev aldrig något om att någon som tycker ett spel är dåligt ger det en 7a. Vet inte vars du fått det i från eller om det bara tagit det från någon annanstans.

När du tycker att mitt tankesätt är dumt, då säger du rakt av att en recensent inte kan tycka och skriva vad han/hon vill utan måste gå efter alla andra, så om IGN ger GTA 5 10/10 så måste alla andra göra det också för att "det är ett bra spel". Den här personen får alltså inte ge spelet en 2a, 6a eller något.

Det var just det jag skrev om i mitt förra inlägg som du säger är dumt. För övrigt har jag aldrig sett någon seriöst recensent från en seriös sida säga att något som fått 7/10 är ett dåligt spel för det vet vi båda att det inte är.

Kort och gott som jag skrev lite tidigare här och i mitt förra inlägg som du tyckte var "dumt". Det recensenten skriver är hans/hennes åsikt och kan tekniskt sätt inte vara "fel" som många säger bara för han/hon inte skriver som du eller andra tycker.

Du citerade mitt inlägg där jag skrev att jag tycker en skala mellan 1 till 5 duger så länge som FZ inte gör som IGN och inte nyttjar hela skalan.

Då skrev du att du tycker mitt sätt att tänka är dumt följt av en massa annat som inte hade med mitt inlägg att göra.

Sen svarade jag att jag tycker ditt sätt att tänka är dumt för jag är övertygad om att ett system där man använder hela skalan är bättre än ett system där man endast använder delar av skalan till majoriteten.

Det var det här jag hakade upp mig på "länge som man inte delar ut 4or till skitspel som IGN delar ut 9or till medelmåttiga spel."

Låt folk sätta vilka betyg de vill, förhoppningsvis köper du spel baserat på dina egna uppfattningar och inte bara andras. Kan hålla med om att IGN många gånger känns köpta men att säga IGN sätter 9or på medelmåttiga spel är ditt tycke, inte deras.

Sedan ber jag om ursäkt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Man kan fortfarande inte spela som kvinna!

Annars verkar det som ett bra spel.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av marcus8958:

En skala mellan 1 till 5 funkar så länge som man inte delar ut 4or till skitspel som IGN delar ut 9or till medelmåttiga spel.

Fortfarande ett dumt tankesätt. Recensenten skriver vad han/hon tycker och det gör du också just nu. Bara för en människa tycker något spel är dåligt är det inte ren sanning utan bara dens tycke precis på samma sätt som att någon annan älskar det.

Filmer gjorda på spel vet vi "erfarna gamers" att dessa oftast blir skit men det finns ändå folk som uppskattar dem, barn, folk som gillade filmen och vill kunna "spela filmen" också. ALLA HAR HAR SINA EGNA ÅSIKTER, förvånad människan fortfarande har svårt att förstå det.

EDIT: Nu är det också så att det du skrev är din egna åsikt, men tyckte det var en ganska knasig sådan med tanke på ovanstående gällande åsikter, kort och gott så spela spelet och tyck vad du vill och gnäll inte på vad andra tycker om spelet.

Jag tycker ditt tankesätt är riktigt dumt. Om en recensent tycker ett spel är dåligt så ska han inte ge betyget 7 av 10. Då borde ett 2 av 10 vara vettigare.

MItt tankesätt? Jag skrev aldrig något om att någon som tycker ett spel är dåligt ger det en 7a. Vet inte vars du fått det i från eller om det bara tagit det från någon annanstans.

När du tycker att mitt tankesätt är dumt, då säger du rakt av att en recensent inte kan tycka och skriva vad han/hon vill utan måste gå efter alla andra, så om IGN ger GTA 5 10/10 så måste alla andra göra det också för att "det är ett bra spel". Den här personen får alltså inte ge spelet en 2a, 6a eller något.

Det var just det jag skrev om i mitt förra inlägg som du säger är dumt. För övrigt har jag aldrig sett någon seriöst recensent från en seriös sida säga att något som fått 7/10 är ett dåligt spel för det vet vi båda att det inte är.

Kort och gott som jag skrev lite tidigare här och i mitt förra inlägg som du tyckte var "dumt". Det recensenten skriver är hans/hennes åsikt och kan tekniskt sätt inte vara "fel" som många säger bara för han/hon inte skriver som du eller andra tycker.

Du citerade mitt inlägg där jag skrev att jag tycker en skala mellan 1 till 5 duger så länge som FZ inte gör som IGN och inte nyttjar hela skalan.

Då skrev du att du tycker mitt sätt att tänka är dumt följt av en massa annat som inte hade med mitt inlägg att göra.

Sen svarade jag att jag tycker ditt sätt att tänka är dumt för jag är övertygad om att ett system där man använder hela skalan är bättre än ett system där man endast använder delar av skalan till majoriteten.

Det var det här jag hakade upp mig på "länge som man inte delar ut 4or till skitspel som IGN delar ut 9or till medelmåttiga spel."

Låt folk sätta vilka betyg de vill, förhoppningsvis köper du spel baserat på dina egna uppfattningar och inte bara andras. Kan hålla med om att IGN många gånger känns köpta men att säga IGN sätter 9or på medelmåttiga spel är ditt tycke, inte deras.

Jag läser recensioner för att få andras uppfattning på spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Meh,
Grymt antiklimax , jag köpte spelet mest för att det är något man bör ha och release är så stor men tycker knappast att det är så spektakulärt. Ja menar självklart ligger det massa arbete bakom men det skiljer sig inte så mycket från 4an.

Att man hurrar grafiken vs hårdvaran är väl iofs en sak å andra sidan är det inte särskilt bra jämfört med de flesta spel idag. Bilfysik m.m det märks att allt fått lida ganska mycket för att kunna trycka in kvantitet.. dessutom är systemet för att skjuta folk(likt max payne) bra mycket mindre tillfredsställande i detta än i max payne. Hade hoppats att tillräckligt mycket från payne systemet skulle följt med in i GTA5.

Jag vet klagomål klagomål... men det känns verkligen att de jobbat i motvind med hårdvaran. Ser mer fram emot Watch Dogs om något.

Medlem
Skrivet av jabbeboy:

Ärligt vem bryr sig om en siffra i det här fallet. Spelet är ju redan en given succè även om inte det har släppts ännu.
Och recensionen tycker jag faktiskt är ganska så bra skriven, han skriver ju tillochmed det spelar ingen roll vad han tycker för man har ju redan bestämt sig lång tid innan. GTA är ingen spel som man tvekar att köpa, det har man köpt redan flera år innan.

"Fanboy"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Lugnt folk, boven är tagen.
Nattöppet till GTA V

Medlem
Skrivet av User:

Lyckades läsa nästan 3 fulla sidor utan feministiskt dravel om könsnormer och sådant trams, men så kom jag till sida tre:

" Dessutom är det bara att konstatera att attityden gentemot kvinnor - även i kontexten karikatyrer - rakt igenom är tröttsamt tafflig, och att Grand Theft Auto V är ett väldigt grabbigt spel. Men det är man som GTA-konsument förmodligen vid det här laget hyfsat kalibrerad på."

Där kom den som väntat. Den inkvoterade fi-analysen i varje recension.

Jag ger 0/5 på recensionen.

Det låter jättejobbigt att recensenten hade en annan åsikt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MiniMe:

Lugnt folk, boven är tagen.
Nattöppet till GTA V
http://images.webhallen.com/files/gtav_sthlm_29.jpg

Klarade inte ens en stjärna...


signatur
Medlem

[quote=Tompa]

Skrivet av Andyaction:

FZ borde verkligen införa en 1-100 eller 1.0 till 10.0-skala (typ), jag har inga problem alls med era recensioner, dom är nästan alltid spot on tycker jag, gillade även denna starkt. men 1-5 känns så oprecist och tråkigt, men det är ju givetvis bara min åsikt. kan ni inte lägga upp en omröstning för vad läsarna vill se?

1-5 är inte en felfri skala, men flergradiga skalor innebär andra problem, t.ex. betygsinflation. Menar, om vi sätter en trea (ett bra spel med både förtjänster och brister) direktöversätts det till 60 på 100-skalan. Någon här som skulle köpa ett 60-spel? Inte? 70 då? 75...?

Ett problem med betyg är att de kan tolkas som något exakt. Det är de inte, ett betyg är en summering av vad som står i brödtexten. Med fler betygssteg antyder man mer precisa bedömningar av spelets kvalitet. Det är inte det som behövs, utan mer genomarbetade texter.

*

Jag förstår vad du menar, andra kanske tänker så, det gör inte jag! jag översätter direkt eran 3a till 60/100, och en precis siffra, exempelvis 67/100 ger ju bara ett bredare alternativ till den som recenserar, personligen tycker jag det är mycket roligare att se.
jag tänkte nog bara säga att jag stödjer era recensenter, men inte det tråkiga betygssystemet, hade det funnits 1-100 hade han kanske satt 89 som betyg, vem vet.. han hehe ursäkta att jag gick offtopic här.

Har spelat spelet runt tre timmar nu och ser mycket fram emot resten, detta håller jag i klass med första gången jag spelade HL1, Diablo 2, Quake & counterstrike osv, solklart bästa spelet 2013 (hittils)

Medlem

Andy vad är skillnaden på 63 och 60?

Bättre att bara skita i siffrorna helt. Läs texten, där står det enda som betyder något.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

någon ännu som vet om man kan spela om uppdrag man klarat

det går, osäker om man får pengar för att spela om uppdragen dock, inte provat själv

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

någon ännu som vet om man kan spela om uppdrag man klarat

Tryck på start, sen game tror jag. Där kan du starta om

Skriv svar