Fortsatta problem i GTA Online

Robot
Fortsatta problem i GTA Online

Rockstar stänger av mikrotransaktionerna för att lätta trycket på servrarna.

#grand-theft-auto-v, #rockstar


Medlem
Fortsatta problem i GTA Online

Har ännu inte kunnat spela än för att man inte kommer in.


signatur

Xd

Medlem

kommit in men otroligt buggigt

Medlem

Inget online för mig ännu.

Medlem

kan ej spela, fastnar bara på launching session. Och jag som just hade gjort en så bra karaktär som måste gå i spillo, eftersom den sparas ej om man avslutar

Medlem

Idag är första dagen jag kunnat spela. Fortfarande många buggar, men har ändå roligt!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

fail av rockstar

Medlem

Vore det inte möjligt att DDosa sina servrar innan launch för å se hur de fungerar i hög press? just saying.

Medlem

Har fortfarande inte ens försökt
Singlepleyer fuck yeah.

Medlem

BF4 och GW2 all the way! har inte tid med detta trams

Medlem

Hej helelr ej kommit in än på xboxet. launching session/Waiting for other players, står den bara och tuggar på, innan racet med Lamar..


signatur
Medlem

När ska de fixa buggen som låser uppdragen i kampanjen för oss som drabbats. Smidigt med konsol kontra PC, hahahah.

http://gtaforums.com/topic/608371-gta-5-online-update-bugged-...


signatur

Det var detta...

Medlem

Inget för mig hellre på ps3, väldigt irriterande då man är taggad till max...

Medlem

har kunnat spela men har haft noll kul än, vart jag än hamnar är det bara idioter som kör över folk och ingen som gör några uppdrag


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Har kunnat spela hela dagen sedan jag kom hem från jobbet, hur skoj som helst att lira med polare .. Helt klart det bästa roligaste spelet jag har lirat.. Är la bara att lugna sig lite med att spela om det inte fungerar, är la inte hela världen om man behöver vänta ngn extra dag herregud.

Medlem
Skrivet av humziz:

Har kunnat spela hela dagen sedan jag kom hem från jobbet, hur skoj som helst att lira med polare .. Helt klart det bästa roligaste spelet jag har lirat.. Är la bara att lugna sig lite med att spela om det inte fungerar, är la inte hela världen om man behöver vänta ngn extra dag herregud.

Det där är väldigt lätt att säga ifall det funkar för en själv. Tror inte dom som inte får det att funka är lika avslappnade med produkten dom köpt

Medlem

Kunnat spela lite, känns som jag måste få några polare att spela med mig, nog för att det är kul att mörda random människor som jagar en som idioter men är nog roligare att "co-opa"

Medlem

Varken jag eller bror min har kunnat spela online överhuvudtaget.... Pinsamt Rockstar, pinsamt.

Medlem

Har kunnat spela men jag har inte lyckats spela med någon av mina vänner.

Medlem

Har kunnat lira en del. Level 28, köpte precis dyraste lägenheten, och har 150k kvar.

Medlem

Bara jag som upplever att Singleplayer har blivit sämre sedan uppdateringen? Bilden uppdateras inte lika snabbt och fler objekt bara poppar upp mitt framför, precis som i "installera båda skivorna på samma hårdisk"-problemet?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av hankis:

Bara jag som upplever att Singleplayer har blivit sämre sedan uppdateringen? Bilden uppdateras inte lika snabbt och fler objekt bara poppar upp mitt framför, precis som i "installera båda skivorna på samma hårdisk"-problemet?

Jag hade det en del redan innan, särskilt i Blaine Country. Förmodligen märks inte det begränsade renderingsavståndet lika mycket i staden.


signatur
Medlem

Har kunnat spela litegrann, men det är nog bäst att vänta en vecka eller två, många har blivit av med all sin progress efter ett tag och sådär också, så det är nog inte värt att spendera så mycket tid på sånt innan det har blivit lite mer stabilt. Är inte direkt förvånad men stör mig lite på att gränssnittet i allmänhet verkar braka ihop totalt bara för att man inte kan connecta osv. (går oftast inte att avbryta när man försöker connecta inför uppdrag osv. annat än att stänga avspelet helt)

Medlem

Verkar som att jag haft tur när det kommer till GTAO. Har nog spelat ca 10h och den största buggen jag vart med om än så länge var när jag blev av med håret. Satte på mig en grey skullmask och när jag tog bort den vart jag flintis

Medlem

ja, det är väldigt segt gta v online och buggit när man väl har kommit in på deras servrar. Det tar t.ex. tid att hitta andra spelare och liknande för att kunna spela in game missions m.m.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Launching session...hela tiden!!!

Medlem

Har försökt från och till hela kvällen med alla knep som finns på nätet och inget funkar. Riktigt jävla trasigt. Samtidigt har en kompis spelat flera timmar idag utan problem.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"Du kan såklart fortfarande tjäna pengar på "hederligt vis" genom att utföra (kriminella) uppdrag."

Skön mening


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

har spelat hela dagen med 2 andra polare så sjukt kul vi har. men förstår frustrationen för dom som inte kunnat spela än.


signatur

God is dead

Medlem

Känns jävligt skoj att ha alla pengar från sista uppdraget och lite till insatt på diverse aktier på BAWSAQ. Kan fan inte göra ett skit just nu i form av köp!! Och inte kommer man in på online heller.

12
Skriv svar