Payday 2 balanseras om

Medlem

Vad var felet med Syndicate, förutom att det inte var som orginalet? (spelade det aldrig mer än demot själv, hade för mkt annat runt mig just då och sen glömde jag bort det.)


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

Vad var felet med Syndicate, förutom att det inte var som orginalet? (spelade det aldrig mer än demot själv, hade för mkt annat runt mig just då och sen glömde jag bort det.)

Det mesta tyvärr. Det enda bra med det spelet var first person cover

Medlem

Svensk spelindustri går starkt, härliga nyheter!

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Fleshcutter:
Skrivet av Pålis:

öööh, tycker folk detta spelet är bra, körde ett uppdrag där man skulle borra sig in i ett kassaskåspsvalv och fick starta om borren ofta, sen väl inne i valvet stod man och öppnade bankfack och varje fack tog gööörlång tid att öppna,

det var så trist så man stängde av och byter bort spelet.

Kanske du borde lära dig spelet först?

haha säger desamma

Du har fått helt fel bild utav spelet kan jag tala om för dig.

Det är den erfarenheten jag har av spelet också... vad har jag missat?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Pålis:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Fleshcutter:
Skrivet av Pålis:

öööh, tycker folk detta spelet är bra, körde ett uppdrag där man skulle borra sig in i ett kassaskåspsvalv och fick starta om borren ofta, sen väl inne i valvet stod man och öppnade bankfack och varje fack tog gööörlång tid att öppna,

det var så trist så man stängde av och byter bort spelet.

Kanske du borde lära dig spelet först?

haha säger desamma

Du har fått helt fel bild utav spelet kan jag tala om för dig.

Oãndligt många poliser, korkade medhjälpare, råna en bank stå och titta på en slags laddningikon för att öppna bankfack i ett valv.

Kul för den som gillar sånt.

Korkade medhjälpare? Spelar du spelet i singel player så får du skylla dig själv. Payday är skapat med mp i fokus. Online är det enkelt att hitta randoms som är lätta att samarbeta med.

Jag har spelat 100% av tiden i multi och till viss del ger jag honom rätt om medhjälparna. 100% rätt om oändligt med poliser och långa, dryga borrningstider och bankfacksöppningar.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Tobbe:

Och minecraft räknas nog som last last (last?) gen.

Räknas det som "last last (last?) gen" bara för dess grafik?

Nej, spelet har...stor "procedural värld" och "kombinera saker".. det skulle lika bra kunnat existera för MINST 2 gen bakåt (spelets minimum är 1GB RAM och tar väl generellt mindre än 5GB HDD) och grafiken, ja den passar ju in där (egentligen så klart ännu tidigare).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

12
Skriv svar