dark souls 2
Tjena
Söker er som vill spela och diskutera spelet.
Lägg till mig på psn Apparaten
Är en kort period imorgon.. Men invitesen är ute
Då var de ynka två timmarna avklarade.
Kändes lite halvstressat att veta att man bara fick spela i två timmar och att man ville pröva flera saker men jag testade bara en klass, tror den hette templar, eller vad det nu var. Lyckades endast spela med andra två gånger, antingen så kunde man inte summona folk, eller så kunde jag inte lägga ut egen.
En boss, vilket jag endast han köra sista 5 minuterna och då vart jag summonad av en så det var som smör att bomba ner den, jag tyckte snarare det var ett gäng med mobs än en boss. Det laggade även mycket och om det berodde på att det var en betaversion eller om spelarnas anslutning eller liknande vet jag ej.
Dock så tycker jag det lilla man fick pröva räcker för att lägga en förbokning, vilket jag nog ändå gjort även om jag inte spelat idag, och hoppas att få pröva på fler gånger innan det släpps. Hade verkligen inte varit fel med mer tid så man fått testa några andra klasser och se hur de verkade, för det fanns inte tid till det idag enligt mig. Dog på tok för mycket i början innan jag förstod att man kunde tänka en fackla vilket i sig är hur jävla trevligt som helst, att få offra skölden för ljus.
mer tester önskas!
Dog på tok för mycket i början innan jag förstod att man kunde tänka en fackla vilket i sig är hur jävla trevligt som helst, att få offra skölden för ljus.
Spoiler varning?
Oops
Demon's Souls och Dark Souls har båda varit två av de mest minnesvärda spelen jag har fått äran att spela. Inte de enda, men två av dem.
From Software levererar verkligen på nivåer få andra aktörer klarar av och jag ser verkligen fram emot dark souls 2.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.