Film från The Order: 1886

Medlem
Film från The Order: 1886

Älskar när spel utspelar sig under den här formen av scenbild. Alla spel som tar plats under 1800-tal, tidigt 1900-tal är så förbannat trevliga att spela. Det är mysigt, och att dessutom lägga ett filter i form av steampunk över det hela tar det till nya nivåer. Nu behöver jag ett PS4.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Så deras tidigare video (trailern) Var ingame?

Medlem

Ingame kan det nog ha varit men säkert uppiffat en hel del

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Så deras tidigare video (trailern) Var ingame?

De säger en del saker som "It's the real game engine and in game assets" i videon som får mig att tro att de böjer lite på sanningen. Tror inte de ljuger med det men de säger så av en anledning. Allt är in engine men förrenderad, som vanligt, är min gissning.

Medlem

Synd att dem ska sci-fiifiera det men kan säkert bli ganska kul ändå .

ELF
Medlem

Nu får man bara hoppas på en PC och XBone release också.
Fast med Sony som förläggare så är det nog bara att glömma detta spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

jag förstår fortfarande inte vad spelet kommer handla om men det e nog bara för att jag e lite slö i huvudet

Taskig grafik kan ibland räddas av fina animationer, här fanns både och. Tummen upp för deras c.v.d.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Svaret på Obamas tyranni är 1776!

Inaktiv

Gillar starkt den här tidseran, det här ska jag hålla ett extra öga på!

Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Jonrei:

Så deras tidigare video (trailern) Var ingame?

De säger en del saker som "It's the real game engine and in game assets" i videon som får mig att tro att de böjer lite på sanningen. Tror inte de ljuger med det men de säger så av en anledning. Allt är in engine men förrenderad, som vanligt, är min gissning.

Spenderar du lite tid på att analysera videon så hittar du skavanker som inte skulle vara där i en förrenderad video. De mest uppenbara är "jarred lines" pågrund av att det inte renderades i högsta möjliga upplösning och elden... elden om något talar för det de nämner om att detta inte är den färdiga versionen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Taskig grafik kan ibland räddas av fina animationer, här fanns både och. Tummen upp för deras c.v.d.

Jag tyckte då inte att grafiken såg så pjåkig ut. Betydligt bättre än Dishonored som kom till den här generationen exempelvis.

By bodybuilders, for bodybuilders.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar