Ny trailer från The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Robot
Medlem
Ny trailer från The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Ser lika charmigt ut som vanligt.

Medlem

Jag har stånd just nu. Tack Nintendo.

Inaktiv

Och inte ens till Wii U, snacka om att Nintendo sparkar sig själva i skrevet.

Medlem
Skrivet av Segas:

Och inte ens till Wii U, snacka om att Nintendo sparkar sig själva i skrevet.

För att vara lite extra jävlig så skulle jag till och med vilja ha en PC port också. Skulle lätt betala för att spela det på dator. Men NEJ NEJ.. Bakåtsträva så hårt att diket är er ända utväg till slut.

Inaktiv
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Segas:

Och inte ens till Wii U, snacka om att Nintendo sparkar sig själva i skrevet.

För att vara lite extra jävlig så skulle jag till och med vilja ha en PC port också. Skulle lätt betala för att spela det på dator. Men NEJ NEJ.. Bakåtsträva så hårt att diket är er ända utväg till slut. Fittor

Det hade ju varit ett perfekt sätt att få Wii U att bli lite mer populärt, men icke...sälj det enbart till en handhållen, förlegad gameboy istället.

Medlem

hade nästan köpt en wii u för det här. a link to the past är en topp 10 favorit, precis som hos många andra. men en 3ds vill jag itne ha oavsett.. tyvärr nintendo. borde de inte fatta att vi gärna spelar spel i topdown-perspektiv på tvn också. som på SNES-tiden. de flesta fansen som är intresserade växte nog upp med ett SNES.

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Segas:

Och inte ens till Wii U, snacka om att Nintendo sparkar sig själva i skrevet.

För att vara lite extra jävlig så skulle jag till och med vilja ha en PC port också. Skulle lätt betala för att spela det på dator. Men NEJ NEJ.. Bakåtsträva så hårt att diket är er ända utväg till slut. Fittor

Får väl ta och köpa ett billigt 3DS nu då jag är ett stort fan av Zelda Är ett redigt fan av fittor också.

Medlem

Först vill jag säga att jag är riktigt besviken över både moderatorerna och vissa medlemmar här. Vissa av er medlemmar uppför er som ouppfostrade 7-åriga snorungar med ett språkbruk som får en att må illa. Gissar på att ni pratar likadant med era föräldrar och folk i skolan och på stan också? Besviken på er moderatorer som tillåter ett sådant beteende och nivå på forumet också...

När det är sagt så måste jag säga att det gör inget om Nintendo släpper detta på 3DS, plattformen är perfekt för ett sådant här spel. Att släppa det på Wii-U vore bortkastat med tid och resurser för de skulle ha behövt byta ut alldeles för mycket och förändra det för mycket för att få det att passa med kontrollern, upplösningen och formatet. Originalet på SNES hade varken oerhört hög upplösning eller multipla touchkontroller och jag tycker Nintendo verkar ha gjiort ett oerhört bra jobb med att porta det till en 3D-plattform utan att ha förstört känslan med originalet. Jag äger just en 3DS för att vissa spel lämpar sig alldeles utmärkt till formatet och kommer absolut köpa detta. Kommer nog bli en Wii-U sedan också för att köra nya Mario samt andra spel som Nintendo släpper på horisonten. Och jag är nästan glad att få (åter-)uppleva detta äventyr på en handburen konsoll då spelet inte blir för avancerat eller djuplodat som det skulle bli för Wii-U. Däremot förväntar jag mig ett nytt Mario Galaxy och nytt Zelda till Wii-U också! I alla fall om Nintendo har intresse av att få sälja fler Wii-U-enheter...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Segas:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Segas:

Och inte ens till Wii U, snacka om att Nintendo sparkar sig själva i skrevet.

För att vara lite extra jävlig så skulle jag till och med vilja ha en PC port också. Skulle lätt betala för att spela det på dator. Men NEJ NEJ.. Bakåtsträva så hårt att diket är er ända utväg till slut. Fittor

Det hade ju varit ett perfekt sätt att få Wii U att bli lite mer populärt, men icke...sälj det enbart till en handhållen, förlegad gameboy istället.

WiiUn har titlar som är påväg. Är det bättre att vi som har en 3DS inte för en Zelda Titel alls medans WiiU får två istället? Alla vet att ett 3D Zelda kommer till WiiU förr eller senare så mindre gnäll och mer lycka!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Lorule? Oj...

Inaktiv

nån som minns detta?

Inaktiv
Skrivet av mrpijey:

Först vill jag säga att jag är riktigt besviken över både moderatorerna och vissa medlemmar här. Vissa av er medlemmar uppför er som ouppfostrade 7-åriga snorungar med ett språkbruk som får en att må illa. Gissar på att ni pratar likadant med era föräldrar och folk i skolan och på stan också? Besviken på er moderatorer som tillåter ett sådant beteende och nivå på forumet också...

När det är sagt så måste jag säga att det gör inget om Nintendo släpper detta på 3DS, plattformen är perfekt för ett sådant här spel. Att släppa det på Wii-U vore bortkastat med tid och resurser för de skulle ha behövt byta ut alldeles för mycket och förändra det för mycket för att få det att passa med kontrollern, upplösningen och formatet. Originalet på SNES hade varken oerhört hög upplösning eller multipla touchkontroller och jag tycker Nintendo verkar ha gjiort ett oerhört bra jobb med att porta det till en 3D-plattform utan att ha förstört känslan med originalet. Jag äger just en 3DS för att vissa spel lämpar sig alldeles utmärkt till formatet och kommer absolut köpa detta. Kommer nog bli en Wii-U sedan också för att köra nya Mario samt andra spel som Nintendo släpper på horisonten. Och jag är nästan glad att få (åter-)uppleva detta äventyr på en handburen konsoll då spelet inte blir för avancerat eller djuplodat som det skulle bli för Wii-U. Däremot förväntar jag mig ett nytt Mario Galaxy och nytt Zelda till Wii-U också! I alla fall om Nintendo har intresse av att få sälja fler Wii-U-enheter...

Språkbruket håller jag med om, men inte det andra. Spelet kan utan tvivel lämpa sig hur bra som helst på Wii U. Allt du ser på en skärm på 3DS, kan du se på Gamepad på Wii U (och allting kan dessutom bli otroligt mycket snyggare än på en 400x240 skärm).

Medlem
Skrivet av RedZour:

Nostalgia-Boner ENGAGE


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Först vill jag säga att jag är riktigt besviken över både moderatorerna och vissa medlemmar här. Vissa av er medlemmar uppför er som ouppfostrade 7-åriga snorungar med ett språkbruk som får en att må illa. Gissar på att ni pratar likadant med era föräldrar och folk i skolan och på stan också? Besviken på er moderatorer som tillåter ett sådant beteende och nivå på forumet också...

När det är sagt så måste jag säga att det gör inget om Nintendo släpper detta på 3DS, plattformen är perfekt för ett sådant här spel. Att släppa det på Wii-U vore bortkastat med tid och resurser för de skulle ha behövt byta ut alldeles för mycket och förändra det för mycket för att få det att passa med kontrollern, upplösningen och formatet. Originalet på SNES hade varken oerhört hög upplösning eller multipla touchkontroller och jag tycker Nintendo verkar ha gjiort ett oerhört bra jobb med att porta det till en 3D-plattform utan att ha förstört känslan med originalet. Jag äger just en 3DS för att vissa spel lämpar sig alldeles utmärkt till formatet och kommer absolut köpa detta. Kommer nog bli en Wii-U sedan också för att köra nya Mario samt andra spel som Nintendo släpper på horisonten. Och jag är nästan glad att få (åter-)uppleva detta äventyr på en handburen konsoll då spelet inte blir för avancerat eller djuplodat som det skulle bli för Wii-U. Däremot förväntar jag mig ett nytt Mario Galaxy och nytt Zelda till Wii-U också! I alla fall om Nintendo har intresse av att få sälja fler Wii-U-enheter...

Om det är mitt språkbruk så ursäktar jag. Jag vågar ju ändå använda mitt ordspråk som det ska användas för min del. Du låter som en 70 talist från kyrkan. Våga utvecklas. Och säg inte att du är en sådan som hör ordet "fuck" i ett spel och måste skriva en hotbild om att dem förstör spelsamhället också.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Segas:

Och inte ens till Wii U, snacka om att Nintendo sparkar sig själva i skrevet.

För att vara lite extra jävlig så skulle jag till och med vilja ha en PC port också. Skulle lätt betala för att spela det på dator. Men NEJ NEJ.. Bakåtsträva så hårt att diket är er ända utväg till slut. Fittor

Det hade ju varit ett perfekt sätt att få Wii U att bli lite mer populärt, men icke...sälj det enbart till en handhållen, förlegad gameboy istället.

WiiUn har titlar som är påväg. Är det bättre att vi som har en 3DS inte för en Zelda Titel alls medans WiiU får två istället? Alla vet att ett 3D Zelda kommer till WiiU förr eller senare så mindre gnäll och mer lycka!

De får gärna släppa på 3ds men det hindrar inte en wii u version. Personligen gillar jag dessa spel mer än 3d varianterna och jag gillar inte att spela portabelt så wii u är det enda realistiska alternativet att få uppleva ett nytt a link to the past

Medlem

Den extrema gåshuden får man på köpet!
Detta ska inhandlas.


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Moderator | Testpilot
Skrivet av motionfield:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Segas:

Och inte ens till Wii U, snacka om att Nintendo sparkar sig själva i skrevet.

För att vara lite extra jävlig så skulle jag till och med vilja ha en PC port också. Skulle lätt betala för att spela det på dator. Men NEJ NEJ.. Bakåtsträva så hårt att diket är er ända utväg till slut. Fittor

Det hade ju varit ett perfekt sätt att få Wii U att bli lite mer populärt, men icke...sälj det enbart till en handhållen, förlegad gameboy istället.

WiiUn har titlar som är påväg. Är det bättre att vi som har en 3DS inte för en Zelda Titel alls medans WiiU får två istället? Alla vet att ett 3D Zelda kommer till WiiU förr eller senare så mindre gnäll och mer lycka!

De får gärna släppa på 3ds men det hindrar inte en wii u version. Personligen gillar jag dessa spel mer än 3d varianterna och jag gillar inte att spela portabelt så wii u är det enda realistiska alternativet att få uppleva ett nytt a link to the past

Ja att det kommer på både hade inte gjort något alls, det är jag för!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Jag trodde direkt 2d men såg att så var inte fallet -_-...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Segas:

Språkbruket håller jag med om, men inte det andra. Spelet kan utan tvivel lämpa sig hur bra som helst på Wii U. Allt du ser på en skärm på 3DS, kan du se på Gamepad på Wii U (och allting kan dessutom bli otroligt mycket snyggare än på en 400x240 skärm).

Jo, men för att få det snyggare så måste de ju göra om spelet ännu mera. Jag tror inte de vill gå ifrån originalet för mycket utan de vill behålla det gamla men ändå fräscha upp det. Och Wii-U har ju mer potential för större spel där du på ett bättre sätt kan använda både kontrollern och huvudskärmen, något jag inte tror spelet funkar bra till, däremot så funkar det på 3DS då den sekundära skärmen inte behöver användas till så mycket. Sedan så tror jag att Nintendo är mer intresserade att släppa det till den handhållna enheten då den är mycket mer populär än deras stationära och därmed kan nå ut till en större kundgrupp. Det kostar nog mer också att utveckla till U så de lägger krutet på större och mer avancerade spel. Vill då hellre att de lägger resurser på ett helt nytt Zelda-spel till U och låter de enkla remakes gå till portabla än att de släpper ett simpelt spel till en avancerad konsoll. Tror nog de har bra koll på vilka konsoller som passar till vilka spel... Men i slutändan så tror jag det handlar om kostnad för utveckling vs beräknad avkastning på spelet och då tror jag de tyckte att en remake av denna kalibern funkade bättre på en handhållen enhet. Och 3DS är inte fy skam heller, en riktigt kompetent liten maskin också. Själv tycker att ett spel som använder Wii-Us handhållna skärm, gyro och allt annat funkar bättre för större och mer avancerade spel och "minute-break"-spel som detta passar för en handhållen konsoll. Men det är bara min åsikt, jag är glad att spelet kommer överhuvudtaget.

Skrivet av Rentah:

Om det är mitt språkbruk så ursäktar jag. Jag vågar ju ändå använda mitt ordspråk som det ska användas för min del. Du låter som en 70 talist från kyrkan. Våga utvecklas. Och säg inte att du är en sådan som hör ordet "fuck" i ett spel och måste skriva en hotbild om att dem förstör spelsamhället också.

Tja du behöver inte flamsa till det i onödan, det jag opponerade mig mot var ditt språkbruk och val av minde lämpliga ord. Skulle vilja se dig sitta i ett offentligt rum och prata så där, ingen skulle ta dig seriöst. Tror inte heller att någon annan gör det utan du framstår då som en gnällig unge istället, vilket jag inte tror är ditt syfte. Jag har inga problem med spel eller filmer som använder grovt språk då det hör till, däremot så skulle jag inte tycka om att höra det i t.ex radio eller TV. Och du är på ett publikt forum. Finns helt enkelt ett bättre och mer professionellt sätt att uttrycka sig på utan att använda könsord. Men du kanske vill bli tilltalad på samma sätt?

Språkutveckling i all ära, men man kan inte bete sig hur som helst. Du kommer säkert förstå en dag.

Medlem

om man frågar mig(viket man inte gör) så är legend of zelda 3 a link to the past bästa zelda någonsin(hittils)

1
Skriv svar