Så snyggt är NBA 2K14 till Playstation 4

Robot
Så snyggt är NBA 2K14 till Playstation 4
Inaktiv
Så snyggt är NBA 2K14 till Playstation 4

Ser otroligt snyggt ut. Synd att PC-versionen till NBA 2K14 baserades på 360/PS3 och inte nextgen versionen. Suck. Får vänta till nästa år för nextgen på PC.

Medlem

Synd att inte 2K gör NHL längre. EA har verkligen stannat i utvecklingen. De behöver en konkurrent som 2K.

Medlem

Vet inte om det finns någon poäng med att ha bättre ansiktsanimationer och skit i ett basketspel.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Vet inte om det finns någon poäng med att ha bättre ansiktsanimationer och skit i ett basketspel.

Ju verkligare ett sportspel blir ju bättre blir det.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Preed:

Vet inte om det finns någon poäng med att ha bättre ansiktsanimationer och skit i ett basketspel.

Ju verkligare ett sportspel blir ju bättre blir det.

Så de bästa sportspelet är att gå ut och spela sporten istället?

Tack, det är precis det jag har sagt sedan Nintendo World Cup

Medlem

720p max, vafan sysslar de med?

Medlem
Skrivet av Preed:

Vet inte om det finns någon poäng med att ha bättre ansiktsanimationer och skit i ett basketspel.

Animationer har väldigt stor betydelse i ett sportspel, då det är väldigt mycket närbilder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

WOW!! och bra låt

Medlem

MMMMMMMM GRAFIK! Nörden i mig dansar!

Medlem

Och detta är tyvärr inget vi kommer få se i Fifa :/ (till att börja med). Är nog bara MLB:The Show 14 som också kommer pressa grafiken.

Skrivet av Buio:

Ser otroligt snyggt ut. Synd att PC-versionen till NBA 2K14 baserades på 360/PS3 och inte nextgen versionen. Suck. Får vänta till nästa år för nextgen på PC.

Är det sant?

Tänkte precis skriva att ånää, det där är inte ingame för så där ser det inte ens ut på min PC

Ändå ser PC versionen galet snygg ut, men det blir alltså ändå snyggare


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Betydligt mycket snyggare än "next-gen" FIFA.

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Preed:

Vet inte om det finns någon poäng med att ha bättre ansiktsanimationer och skit i ett basketspel.

Ju verkligare ett sportspel blir ju bättre blir det.

Så de bästa sportspelet är att gå ut och spela sporten istället?

Tack, det är precis det jag har sagt sedan Nintendo World Cup

Vet inte riktigt om man kan jämföra partyspel som alla enkla golf och tennis med lite mer seriösa titlar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Är det sant?

Tänkte precis skriva att ånää, det där är inte ingame för så där ser det inte ens ut på min PC

Ändå ser PC versionen galet snygg ut, men det blir alltså ändå snyggare

PC-versionen är mycket snygg men modeller och annat i PS4/XBO är ytterligare ett snäpp upp. De lägger inte mycket krut på PC-konverteringen, men jag är glad att de släpper på PC oavsett.

Medlem
Skrivet av Preed:

Vet inte om det finns någon poäng med att ha bättre ansiktsanimationer och skit i ett basketspel.

Det är animationerna som är 2ksports signum och det som gjort NBA 2k14 så framgångsrikt. Det är mycket mer viktigt att ha snygga animationer än att satsa allt på grafik. Tänkt dig tex ett FIFA eller för att va OT, ett NBA 2k14 med grafik från nästa genaration men animationerna från -98.. Du förstår då kanske vikten i att ha naturliga och snygga animationer?

Medlem
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av Preed:

Vet inte om det finns någon poäng med att ha bättre ansiktsanimationer och skit i ett basketspel.

Det är animationerna som är 2ksports signum och det som gjort NBA 2k14 så framgångsrikt. Det är mycket mer viktigt att ha snygga animationer än att satsa allt på grafik. Tänkt dig tex ett FIFA eller för att va OT, ett NBA 2k14 med grafik från nästa genaration men animationerna från -98.. Du förstår då kanske vikten i att ha naturliga och snygga animationer?

1. Animationer är grafik.
2. Jag sa ansiktsanimationer.

Poängen är att spelet i "plan-view" antagligen är mer eller mindre oförändrad.


signatur

subterranean homesick alien

Väntar med spänning på vad 2k kommer göra med nästa WWE spel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Oerhört vackert. Får nog putta undan min steamversion när PS4 kommer


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Spelar inte mycket sportspel men när fan ska de få bort de döda ögonen? Tar ju kål på all stämning att leva sig in i karaktären. Kolla på varje sekvens, ögonen stirrar rakt ut rör sig inte ett skvatt. Ledsen men ni kan göra hur fantastiska saker runt omkring så länge ansiktet är dött är stämningen död.
Sen vet jag att det är inte en full version eller så men animationen på korgnätet? haha fick mig att skratta. I ett basketspel dessutom....kolla när han dunkar nätet rör sig knappt "wooowwwww"

Medlem
Skrivet av adrii:

Spelar inte mycket sportspel men när fan ska de få bort de döda ögonen? Tar ju kål på all stämning att leva sig in i karaktären. Kolla på varje sekvens, ögonen stirrar rakt ut rör sig inte ett skvatt. Ledsen men ni kan göra hur fantastiska saker runt omkring så länge ansiktet är dött är stämningen död.
Sen vet jag att det är inte en full version eller så men animationen på korgnätet? haha fick mig att skratta. I ett basketspel dessutom....kolla när han dunkar nätet rör sig knappt "wooowwwww"

Det märks att du inte spelar sportspel för du hakar då upp dig på saker som inte är det minsta viktiga i spelen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tycker kläderna var sjukt snygga iaf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av adrii:

Spelar inte mycket sportspel men när fan ska de få bort de döda ögonen? Tar ju kål på all stämning att leva sig in i karaktären. Kolla på varje sekvens, ögonen stirrar rakt ut rör sig inte ett skvatt. Ledsen men ni kan göra hur fantastiska saker runt omkring så länge ansiktet är dött är stämningen död.
Sen vet jag att det är inte en full version eller så men animationen på korgnätet? haha fick mig att skratta. I ett basketspel dessutom....kolla när han dunkar nätet rör sig knappt "wooowwwww"

Eh..nätet rör sig som sig bör


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av adrii:

Spelar inte mycket sportspel men när fan ska de få bort de döda ögonen? Tar ju kål på all stämning att leva sig in i karaktären. Kolla på varje sekvens, ögonen stirrar rakt ut rör sig inte ett skvatt. Ledsen men ni kan göra hur fantastiska saker runt omkring så länge ansiktet är dött är stämningen död.
Sen vet jag att det är inte en full version eller så men animationen på korgnätet? haha fick mig att skratta. I ett basketspel dessutom....kolla när han dunkar nätet rör sig knappt "wooowwwww"

Det märks att du inte spelar sportspel för du hakar då upp dig på saker som inte är det minsta viktiga i spelen

haha fair enough

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av adrii:

Spelar inte mycket sportspel men när fan ska de få bort de döda ögonen? Tar ju kål på all stämning att leva sig in i karaktären. Kolla på varje sekvens, ögonen stirrar rakt ut rör sig inte ett skvatt. Ledsen men ni kan göra hur fantastiska saker runt omkring så länge ansiktet är dött är stämningen död.
Sen vet jag att det är inte en full version eller så men animationen på korgnätet? haha fick mig att skratta. I ett basketspel dessutom....kolla när han dunkar nätet rör sig knappt "wooowwwww"

Eh..nätet rör sig som sig bör

I dont know man

http://www.youtube.com/watch?v=nakL2BZqPO8

känns som det skiljer en del

1
Skriv svar