Häftiga rymdstrider i ny trailer för X Rebirth

Robot
Häftiga rymdstrider i ny trailer för X Rebirth
Medlem
Häftiga rymdstrider i ny trailer för X Rebirth

Lite fel video kanske?

Medlem

Kan man spela som batman i X rebirth? :>

Medlem

Batman i X Rebirth.. galenskaper javisst!

Inaktiv

Haha! Denna är nog den rätta:

Skribent

Känns som mina inlägg i kommentarsfältet buggar sig lite


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Mest efterlängtade spelet detta år! Så nära! Men ändå så långt bort.

Medlem

Ge mig ett nytt Wing Commander!

Medlem

Gillar X serien som satan men jag känner att jag inte har tid att spela dem längre, de är så enorma och tar sin tid att faktiskt spela igenom och bygga ett affärs emperium men, jag är riktigt sugen på detta ändå !

Medlem
Skrivet av voicu:

Gillar X serien som satan men jag känner att jag inte har tid att spela dem längre, de är så enorma och tar sin tid att faktiskt spela igenom och bygga ett affärs emperium men, jag är riktigt sugen på detta ändå !

Med tanke på att du bara styr ett skepp manuellt och de andra ska vara AI-styrda, som du ger order, så har de förhoppningsvis fått till en väldigt bra AI (Vore sorgligt annars eftersom spelet bygger på det).
Gissningsvis går det alltså att spela mera casual än det mycket tunga X3, men det återstår att se iaf.
Jag har redan bokat min kopia via zavvi.com för 27 pund, billigare än något på prisjakt
https://www.zavvi.com/zavvi/accountOrder.secure?order=3204888...

Medlem

Neej, jag som är mitt uppe i Prelude. Får parkera vid börsen och återkomma om jag föds på nytt ;). Kul att se ett facelift på denna goa serie!

Medlem
Skrivet av voicu:

Gillar X serien som satan men jag känner att jag inte har tid att spela dem längre, de är så enorma och tar sin tid att faktiskt spela igenom och bygga ett affärs emperium men, jag är riktigt sugen på detta ändå !

Tror detta kommer vara mkt mer casual. Du ger order osv genom att du går runt i ditt skepp till personer som du pratar med. köpa/sälja verkar likadant där du går och pratar med folk. Tror det blir tvingat att minska på de möjligheter de tidigare spelen innehöll för att få detta att bli hållbart. Man har ju redan sagt att man bara kan flyga ett skepp, samt att världen har blivit mindre. Samt fullt spelbart med joypad.

Lyckas de få till något lika komplext som de tidigare spelen så ja, då får jag väl käka upp vad jag nyss sa

Medlem

Finns det någon som tror att Star Citizen kommer under nästa år? Hade varit kul som fan, men jag tror sannolikheten är ungefär 1%


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Finns det någon som tror att Star Citizen kommer under nästa år? Hade varit kul som fan, men jag tror sannolikheten är ungefär 1%

Alphan släpps till jul så... ja!

Medlem
Skrivet av Stingshot:
Skrivet av Priapsi:

Finns det någon som tror att Star Citizen kommer under nästa år? Hade varit kul som fan, men jag tror sannolikheten är ungefär 1%

Alphan släpps till jul så... ja!

Kanske bara är jag som fått intrycket av att det släpps en jävla massa extra, och att det borde påverka releasedatum. Men jag hoppas att du har rätt och det bara betyder att jag är en gnällgubbe


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Stingshot:
Skrivet av Priapsi:

Finns det någon som tror att Star Citizen kommer under nästa år? Hade varit kul som fan, men jag tror sannolikheten är ungefär 1%

Alphan släpps till jul så... ja!

Kanske bara är jag som fått intrycket av att det släpps en jävla massa extra, och att det borde påverka releasedatum. Men jag hoppas att du har rätt och det bara betyder att jag är en gnällgubbe

Att dom släpper en massa extra beror på att dom fått in mer pengar och kan anställa fler som jobbar på extramaterialet.

Medlem

Men framförallt så kommer ju allt extra att släppas eftersom.

Medlem

Härligt. Tack för svaren


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Stingshot:
Skrivet av Priapsi:

Finns det någon som tror att Star Citizen kommer under nästa år? Hade varit kul som fan, men jag tror sannolikheten är ungefär 1%

Alphan släpps till jul så... ja!

Kanske bara är jag som fått intrycket av att det släpps en jävla massa extra, och att det borde påverka releasedatum. Men jag hoppas att du har rätt och det bara betyder att jag är en gnällgubbe

Att dom släpper en massa extra beror på att dom fått in mer pengar och kan anställa fler som jobbar på extramaterialet.

Mjo, men oavsett så destå mer man packar in, destå mer kan gå fel. Många tycker nog att man bör lägga de extra pengarna på att finputsa spelet och de funktioner man redan lovat istället för att putta in mer saker.

k3m
Medlem

ser fram mot detta

1
Skriv svar