Indieutvecklad snöskotersimulator ute nu
Härligt att det här hittade hit!
Det är nämligen min kusin och en av hans kompisar som utvecklar det. Dom har stora planer för det och jag tror att det kan bli ruggigt bra när det fått mer tid.
Och tid tar det ju när man är 2 pers att göra ett spel
En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Det där låter som det kommer bli tråkigt fort, jag menar vad ska man göra i spelet? börna runt med en snöskoter i öde norrland lär ju bli tråkigt efter en kvart...
öde norrland? Jag ber dig kika på kartan innan du yttrar dig. Det är inte isbjörnar, pingviner samt byar med 5 pers här uppe.
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Folk är kräsna nu för tiden, när det står alpha så har alla förhoppningar om att allt ska vara perfekt.
alpha i folks ögon idag är att det ska vara som bf betan var eller som andra spel, det ska bara finnas buggar.
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Folk är kräsna nu för tiden, när det står alpha så har alla förhoppningar om att allt ska vara perfekt.
alpha i folks ögon idag är att det ska vara som bf betan var eller som andra spel, det ska bara finnas buggar.
Jag är inte kräsen. Om de ska göra ett spel, så ska de göra det bra också. Ljudet, kontroller och grafikinställningar ska vara som de alltid ska vara. Buggar får mer än gärna vara där, för spelet är ju fortfarande under alpha-stadiet. Då ska det finnas buggar i en alpha. Annars är det något "fel".
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Folk är kräsna nu för tiden, när det står alpha så har alla förhoppningar om att allt ska vara perfekt.
alpha i folks ögon idag är att det ska vara som bf betan var eller som andra spel, det ska bara finnas buggar.
Jag är inte kräsen. Om de ska göra ett spel, så ska de göra det bra också. Ljudet, kontroller och grafikinställningar ska vara som de alltid ska vara. Buggar får mer än gärna vara där, för spelet är ju fortfarande under alpha-stadiet. Då ska det finnas buggar i en alpha. Annars är det något "fel".
Ifall du inte är kräsen, hur kommer det sig att du gnäller om ljudet och den där väggen? Det lär ju förbättras med tiden, eller måste allt låta bra och se bra ut på direkten? Jag har aldrig varit med om ett alpha spel där grafiken och ljudet är riktigt bra direkt, utan det kommer med tiden då dom får fortsätta bygga på saker i spelet.
Det där låter som det kommer bli tråkigt fort, jag menar vad ska man göra i spelet? börna runt med en snöskoter i öde norrland lär ju bli tråkigt efter en kvart...
öde norrland? Jag ber dig kika på kartan innan du yttrar dig. Det är inte isbjörnar, pingviner samt byar med 5 pers här uppe.
Vart såg du isbjörnar och pingviner i detta videoklipp? Såg ett låst utedass, el-ledningar och mycket mycket vildmark utan liv.
Men säger du att det är isbjörnar och pingviner i spelet så får jag väl tro på det... Kanske spelet blir lite roligare trots allt, något att köra över iaf:P
Det där låter som det kommer bli tråkigt fort, jag menar vad ska man göra i spelet? börna runt med en snöskoter i öde norrland lär ju bli tråkigt efter en kvart...
öde norrland? Jag ber dig kika på kartan innan du yttrar dig. Det är inte isbjörnar, pingviner samt byar med 5 pers här uppe.
Vart såg du isbjörnar och pingviner i detta videoklipp? Såg ett låst utedass, el-ledningar och mycket mycket vildmark utan liv.
Men säger du att det är isbjörnar och pingviner i spelet så får jag väl tro på det... Kanske spelet blir lite roligare trots allt, något att köra över iaf:P
Tog ett exempel då många söderut tror ännu att det lever isbörnar och pingviner här uppe, samt tror folk ännu att vi inte vet vad gräs är heller. Men att du kallar norrland öde visar att du hade väldigt låga betyg inom geografi i skolan. Därav jag hänvisar dig att kolla upp fakta innan du yttrar dig.
Vi bor några hundra tusen människor i umeå, byarna runt om i norrland bor det en hel del människor i samt i samhällena. Du jämför norrland med hur det såg ut i sverige för fler härrans år sedan då det var få byar över allt med en liten del människor.
Sedan bör du ju läsa om min kommentar då jag aldrig nämnde att det fanns det i spelet, jag har inte spelar det och kommer inte göra det då skoterspel/ simulatorer aldrig fullit mig i smaken.
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Folk är kräsna nu för tiden, när det står alpha så har alla förhoppningar om att allt ska vara perfekt.
alpha i folks ögon idag är att det ska vara som bf betan var eller som andra spel, det ska bara finnas buggar.
Jag är inte kräsen. Om de ska göra ett spel, så ska de göra det bra också. Ljudet, kontroller och grafikinställningar ska vara som de alltid ska vara. Buggar får mer än gärna vara där, för spelet är ju fortfarande under alpha-stadiet. Då ska det finnas buggar i en alpha. Annars är det något "fel".
Ifall du inte är kräsen, hur kommer det sig att du gnäller om ljudet och den där väggen? Det lär ju förbättras med tiden, eller måste allt låta bra och se bra ut på direkten? Jag har aldrig varit med om ett alpha spel där grafiken och ljudet är riktigt bra direkt, utan det kommer med tiden då dom får fortsätta bygga på saker i spelet.
Har du ens spelat andra alpha-spel, exempelvis ArmA 3? Visst. Bohemia Interactive har fler folk (och mer erfarenhet), men de spelade åtminstone in ljudklipp på ett korrekt sätt redan från början, jämfört med vad dessa 2 grabbar har gjort. Vem som helst som kan ljudteknik, vet om att man aldrig ska göra ett ljudlöst slut inne i en ljudloop!
Jag hade accepterat loopen om de hade fyllt ut det tomma glappet i slutet av den. När det kommer till den relativt osynliga väggen, så kunde de åtminstone ha gjort en röd röd varnings-vägg eller nått sånt, istället för en blå sådan mot en blå himmel. Den är säkert typ helt osynlig för de färgblinda.
Ingenting är perfekt, men de kunde i alla fall ha tänkt till lite mer inför alpha-testet, och även gällande deras webbsida.
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Folk är kräsna nu för tiden, när det står alpha så har alla förhoppningar om att allt ska vara perfekt.
alpha i folks ögon idag är att det ska vara som bf betan var eller som andra spel, det ska bara finnas buggar.
Jag är inte kräsen. Om de ska göra ett spel, så ska de göra det bra också. Ljudet, kontroller och grafikinställningar ska vara som de alltid ska vara. Buggar får mer än gärna vara där, för spelet är ju fortfarande under alpha-stadiet. Då ska det finnas buggar i en alpha. Annars är det något "fel".
Ifall du inte är kräsen, hur kommer det sig att du gnäller om ljudet och den där väggen? Det lär ju förbättras med tiden, eller måste allt låta bra och se bra ut på direkten? Jag har aldrig varit med om ett alpha spel där grafiken och ljudet är riktigt bra direkt, utan det kommer med tiden då dom får fortsätta bygga på saker i spelet.
Har du ens spelat andra alpha-spel, exempelvis ArmA 3? Visst. Bohemia Interactive har fler folk (och mer erfarenhet), men de spelade åtminstone in ljudklipp på ett korrekt sätt redan från början, jämfört med vad dessa 2 grabbar har gjort. Vem som helst som kan ljudteknik, vet om att man aldrig ska göra ett ljudlöst slut inne i en ljudloop!
Jag hade accepterat loopen om de hade fyllt ut det tomma glappet i slutet av den. När det kommer till den relativt osynliga väggen, så kunde de åtminstone ha gjort en röd röd varnings-vägg eller nått sånt, istället för en blå sådan mot en blå himmel. Den är säkert typ helt osynlig för de färgblinda.
Ingenting är perfekt, men de kunde i alla fall ha tänkt till lite mer inför alpha-testet, och även gällande deras webbsida.
du gnäller hur som helst för småsaker och tolkas då som rätt kräsen, du kan inte jämföra bohemia med två killar. Bohemia har pengarna och delar upp dom anställda att göra olika saker. Två personer har mer att göra så sluta döma ut dom. Gör det annars bättre själv om du ska koma med såna slutsatser.
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Folk är kräsna nu för tiden, när det står alpha så har alla förhoppningar om att allt ska vara perfekt.
alpha i folks ögon idag är att det ska vara som bf betan var eller som andra spel, det ska bara finnas buggar.
Jag är inte kräsen. Om de ska göra ett spel, så ska de göra det bra också. Ljudet, kontroller och grafikinställningar ska vara som de alltid ska vara. Buggar får mer än gärna vara där, för spelet är ju fortfarande under alpha-stadiet. Då ska det finnas buggar i en alpha. Annars är det något "fel".
Ifall du inte är kräsen, hur kommer det sig att du gnäller om ljudet och den där väggen? Det lär ju förbättras med tiden, eller måste allt låta bra och se bra ut på direkten? Jag har aldrig varit med om ett alpha spel där grafiken och ljudet är riktigt bra direkt, utan det kommer med tiden då dom får fortsätta bygga på saker i spelet.
Har du ens spelat andra alpha-spel, exempelvis ArmA 3? Visst. Bohemia Interactive har fler folk (och mer erfarenhet), men de spelade åtminstone in ljudklipp på ett korrekt sätt redan från början, jämfört med vad dessa 2 grabbar har gjort. Vem som helst som kan ljudteknik, vet om att man aldrig ska göra ett ljudlöst slut inne i en ljudloop!
Jag hade accepterat loopen om de hade fyllt ut det tomma glappet i slutet av den. När det kommer till den relativt osynliga väggen, så kunde de åtminstone ha gjort en röd röd varnings-vägg eller nått sånt, istället för en blå sådan mot en blå himmel. Den är säkert typ helt osynlig för de färgblinda.
Ingenting är perfekt, men de kunde i alla fall ha tänkt till lite mer inför alpha-testet, och även gällande deras webbsida.
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Folk är kräsna nu för tiden, när det står alpha så har alla förhoppningar om att allt ska vara perfekt.
alpha i folks ögon idag är att det ska vara som bf betan var eller som andra spel, det ska bara finnas buggar.
Jag är inte kräsen. Om de ska göra ett spel, så ska de göra det bra också. Ljudet, kontroller och grafikinställningar ska vara som de alltid ska vara. Buggar får mer än gärna vara där, för spelet är ju fortfarande under alpha-stadiet. Då ska det finnas buggar i en alpha. Annars är det något "fel".
Ifall du inte är kräsen, hur kommer det sig att du gnäller om ljudet och den där väggen? Det lär ju förbättras med tiden, eller måste allt låta bra och se bra ut på direkten? Jag har aldrig varit med om ett alpha spel där grafiken och ljudet är riktigt bra direkt, utan det kommer med tiden då dom får fortsätta bygga på saker i spelet.
Har du ens spelat andra alpha-spel, exempelvis ArmA 3? Visst. Bohemia Interactive har fler folk (och mer erfarenhet), men de spelade åtminstone in ljudklipp på ett korrekt sätt redan från början, jämfört med vad dessa 2 grabbar har gjort. Vem som helst som kan ljudteknik, vet om att man aldrig ska göra ett ljudlöst slut inne i en ljudloop!
Jag hade accepterat loopen om de hade fyllt ut det tomma glappet i slutet av den. När det kommer till den relativt osynliga väggen, så kunde de åtminstone ha gjort en röd röd varnings-vägg eller nått sånt, istället för en blå sådan mot en blå himmel. Den är säkert typ helt osynlig för de färgblinda.
Ingenting är perfekt, men de kunde i alla fall ha tänkt till lite mer inför alpha-testet, och även gällande deras webbsida.
Måste fråga dig samma sak, har DU ens testat andra spel i alpha som har gjorts av INDIE utvecklare och inte stora studios? Ta till exempel Minecraft, När det var i tidigt alpha stadium så såg det förjävligt ut, fanns inte heller så mycket features. att göra spel tar tid, och plus så använder dom där grabbarna ett gratisverktyg, Pojkarna i Bohemia använder mycket proffsigare och dyrare verktyg
Utvecklarna kan verkligen ingenting om webbdesign. Knallblå länktext mot kolsvart bakgrund = aj, mina ögon!! Hoverlänkfärgen är betydligt bättre! Varför inte just använda den?! Jag ska trots detta testa spelet, men jag tvivlar på att det är något välutvecklat.
Uppdatering
Precis som vad trodde, så sög spelet appung! Ljudet från skotern gick i en loop efter var tredje sekund, där slutet av loopen hade ett ljudlöst klapp. Det fanns inga hopp, inga djur, ingenting! Bara en enda stor snövärld med träd och buskar lite här och var. Sen fanns det även en halvt genomskinlig vägg som orsakade att ens skoter flippade över på sidan vid beröring. Visst - det är en alpha, men ändå! Varför inte just skapa ett stup?
Vad hade du förväntat dig av ett spel skapat av 2 personer? Ljudet är placeholders, dom ska recorda nytt ljud nu när det går att köra skoter. Och man kan nog mer säga att det är en super early alpha, ge det lite tid....
Folk är kräsna nu för tiden, när det står alpha så har alla förhoppningar om att allt ska vara perfekt.
alpha i folks ögon idag är att det ska vara som bf betan var eller som andra spel, det ska bara finnas buggar.
Jag är inte kräsen. Om de ska göra ett spel, så ska de göra det bra också. Ljudet, kontroller och grafikinställningar ska vara som de alltid ska vara. Buggar får mer än gärna vara där, för spelet är ju fortfarande under alpha-stadiet. Då ska det finnas buggar i en alpha. Annars är det något "fel".
Ifall du inte är kräsen, hur kommer det sig att du gnäller om ljudet och den där väggen? Det lär ju förbättras med tiden, eller måste allt låta bra och se bra ut på direkten? Jag har aldrig varit med om ett alpha spel där grafiken och ljudet är riktigt bra direkt, utan det kommer med tiden då dom får fortsätta bygga på saker i spelet.
Har du ens spelat andra alpha-spel, exempelvis ArmA 3? Visst. Bohemia Interactive har fler folk (och mer erfarenhet), men de spelade åtminstone in ljudklipp på ett korrekt sätt redan från början, jämfört med vad dessa 2 grabbar har gjort. Vem som helst som kan ljudteknik, vet om att man aldrig ska göra ett ljudlöst slut inne i en ljudloop!
Jag hade accepterat loopen om de hade fyllt ut det tomma glappet i slutet av den. När det kommer till den relativt osynliga väggen, så kunde de åtminstone ha gjort en röd röd varnings-vägg eller nått sånt, istället för en blå sådan mot en blå himmel. Den är säkert typ helt osynlig för de färgblinda.
Ingenting är perfekt, men de kunde i alla fall ha tänkt till lite mer inför alpha-testet, och även gällande deras webbsida.
Orkar inte redigera mitt tidigare inlägg men ja, jag har spelat spela i alpha stadiet och kan säga dig att ljudet och utseendet i sådan tidig version aldrig har varit bra. Har du själv gjort det eller har du bara drömt att du gjort det?
Av att döma din kommentar så verkar jag ha testat fler alpha versioner än vad du har gjort då jag kommer med rimligare svar än vad du gör.
Har testat det nu och det var förfärligt dåligt. Ljudet var det sämsta jag har hört på länge. Kontrollerna var dåliga. Grafiken kan jag leva med, och fysiken kändes även den helt okej. Men ljudet och kontrollerna är två viktiga faktorer i ett motorspel.
Fattar inte varför dom hade så bråttomt med att släppa spelet när det ändå är gratis? Är det nåt skolprojekt som dom har övergett eller vad? Potentialen finns där, men det var tråkigt att dom släppte en så pass ofärdig produkt.
Har testat det nu och det var förfärligt dåligt. Ljudet var det sämsta jag har hört på länge. Kontrollerna var dåliga. Grafiken kan jag leva med, och fysiken kändes även den helt okej. Men ljudet och kontrollerna är två viktiga faktorer i ett motorspel.
Fattar inte varför dom hade så bråttomt med att släppa spelet när det ändå är gratis? Är det nåt skolprojekt som dom har övergett eller vad? Potentialen finns där, men det var tråkigt att dom släppte en så pass ofärdig produkt.
Vad använde du dig för att styra? Handkontroll eller?
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Har testat det nu och det var förfärligt dåligt. Ljudet var det sämsta jag har hört på länge. Kontrollerna var dåliga. Grafiken kan jag leva med, och fysiken kändes även den helt okej. Men ljudet och kontrollerna är två viktiga faktorer i ett motorspel.
Fattar inte varför dom hade så bråttomt med att släppa spelet när det ändå är gratis? Är det nåt skolprojekt som dom har övergett eller vad? Potentialen finns där, men det var tråkigt att dom släppte en så pass ofärdig produkt.
Vad använde du dig för att styra? Handkontroll eller?
Testade både handkontroll och tangentbord och mus, men inget kändes bra. Dock var ju handkontroll att föredra. Men hela upplevelsen kändes väldigt stel.
Herregud.
Dom är 2st som går skola större delen av dagarna, ingen av dom har någonsin gjort ett spel förut. Dom gör det för att dom själva tycker är roligt och älskar skoterkörning.
Dom har inte bett om den här uppmärksamheten men är säkerligen ändå väldigt glada för den.
Ni kan väl ändå tänka efter innan ni skriver elaka saker?
Väldigt mycket i det här spelet kommer att ändras helt och hållet innan det släpps. Dom provar bara så att saker och ting fungerar nu någorlunda nu.
En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.
Herregud.
Dom är 2st som går skola större delen av dagarna, ingen av dom har någonsin gjort ett spel förut. Dom gör det för att dom själva tycker är roligt och älskar skoterkörning.
Dom har inte bett om den här uppmärksamheten men är säkerligen ändå väldigt glada för den.
Ni kan väl ändå tänka efter innan ni skriver elaka saker?
Väldigt mycket i det här spelet kommer att ändras helt och hållet innan det släpps. Dom provar bara så att saker och ting fungerar nu någorlunda nu.
By the way....lägger du upp skotervideos på youtube?