Det här är spelen du får via Games with Gold

Robot
Inaktiv
Det här är spelen du får via Games with Gold

Gratis spel är alltid najs, nyligen var det Halo 3.
Och jag har inget emot om det är äldre spel eller spel som man inte brukar spela annars typ Magick the gathering 2013 där allt görs med kort,
faktiskt första gången man lirat dylikt och det är mer kul än vad man kan tro.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Vad bra, påminde mig om att avsluta min guld-prenumeration.

Medlem

Ja detta är ju i klass med Far Cry 3 som man får på PSN+ ;P

Medlem

tur att man kör med PS plus får ju Metal gear rising och remeber me denna månad

Medlem

Fortfarande inte tillräckligt för att konkurrera med PS+

Avstängd
Skrivet av Sabelsköld:

Vad bra, påminde mig om att avsluta min guld-prenumeration.

på grund av detta eller?

Avstängd
Skrivet av metro swe:

Ja detta är ju i klass med Far Cry 3 som man får på PSN+ ;P

Måste allt vara i klass vad man får på psn+? Sitter väl mer vad som faller en i intresse eller hur? Sist var det halo 3 och ser då inte det så värdelöst.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av metro swe:

Ja detta är ju i klass med Far Cry 3 som man får på PSN+ ;P

Måste allt vara i klass vad man får på psn+? Sitter väl mer vad som faller en i intresse eller hur? Sist var det halo 3 och ser då inte det så värdelöst.

Ja, kudos till Microsoft, ni användare får iallafall 1 "vettigt" spel om året. Grattis! Vi har flera vettiga spel varje månad.

Avstängd
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av metro swe:

Ja detta är ju i klass med Far Cry 3 som man får på PSN+ ;P

Måste allt vara i klass vad man får på psn+? Sitter väl mer vad som faller en i intresse eller hur? Sist var det halo 3 och ser då inte det så värdelöst.

Ja, kudos till Microsoft, ni användare får iallafall 1 "vettigt" spel om året. Grattis! Vi har flera vettiga spel varje månad.

Tidigare var det rainbow six m.m. Tycker det är löjligt att sitta och skryta om att ni får en hel del "vettiga" spel på psn+. Alla har ju olika syner på vad som är vettigt eller är man ute och cyklar enligt er ifall man gillar tvärt om vad ni tycker är vettigt?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av metro swe:

Ja detta är ju i klass med Far Cry 3 som man får på PSN+ ;P

Måste allt vara i klass vad man får på psn+? Sitter väl mer vad som faller en i intresse eller hur? Sist var det halo 3 och ser då inte det så värdelöst.

Ja, kudos till Microsoft, ni användare får iallafall 1 "vettigt" spel om året. Grattis! Vi har flera vettiga spel varje månad.

Tidigare var det rainbow six m.m. Tycker det är löjligt att sitta och skryta om att ni får en hel del "vettiga" spel på psn+. Alla har ju olika syner på vad som är vettigt eller är man ute och cyklar enligt er ifall man gillar tvärt om vad ni tycker är vettigt?

Jag skryter inte om vad jag får på PSN+
Jag har inte ens PSN+, jag kör på xbox live och har gjort det ända sen 2005-6

Men jag äger ett PS3 och blir mer och mer sugen på att skaffa PSN+ bara för alla bra spel man får varje månad där. Det är lixom AAA titlar som var nya förra året som man får för 100kr i månaden? Vet inte hur mycket det kostar men det är ju lätt värt pengarna.

http://en.wikipedia.org/wiki/Instant_Game_Collection

Sen så tycker jag det är rätt så fult av microsoft att annonsera Halo 3 för 199kr som "rea" för att sedan ge bort det till alla som har guld en dag senare.

Och nej Halo 3 är inte ett dåligt spel, det är ett av det bättre spelen de har gett ut.
Hade nästan alla spel som dom har skickat ut på live.

Tråkigt bara att inte få något vettigt tillbaka när man har varit premunerant i 7 år snart

Medlem
Skrivet av metro swe:

Men jag äger ett PS3 och blir mer och mer sugen på att skaffa PSN+ bara för alla bra spel man får varje månad där. Det är lixom AAA titlar som var nya förra året som man får för 100kr i månaden? Vet inte hur mycket det kostar men det är ju lätt värt pengarna.

http://en.wikipedia.org/wiki/Instant_Game_Collection

480 kr för ett år (ibland billigare vid någon kampanj).

Medlem

Jag har alltid haft både Microsoft och Sonys konsoler så jag är absolut inget fanboy av någon av dem. Men jag har ändå föredragit Xbox på sista tiden mest pga Xbox Live. Men vad håller MS på med? Pissar oss i munnen? Jag kan inte hålla mig längre. Just nu skall de alltså släppa ut två gratis obetydliga titlar som Double Fines och Iron Brigade. PS släppte nyligen BF3 och Far Cry 3 gratis. Visst, Microsoft släppte nyligen Halo 3 gratis. Spelet kom ut 2007. Sex år sedan!
Och det verkar ju aldrig ta stop på skandalerna kring Xbox One. CoD:Ghost i 720 på Next-gen. Please! Jag har haft förtroende för er länge Microsoft men idag dar det slut.


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem

PS+ just nu: Uncharted 3, Metal Gear Rising, Remember Me, LittleBigPlanet Karting. XCOM: Enemy Unknown, ICO, Shadow of the Colossus, Hotline Miami. plus typ 10 till lir.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Men om man avslutar Xbox guld då äger man gratisspelen och kan fortsätta spela,
psn + spelen hyr man ju och avslutar man sitt psn + då har man inte tillgång till gåvo spelen längre,
rätta mig om jag har fel.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Bjork:

Just nu skall de alltså släppa ut två gratis obetydliga titlar som Double Fines och Iron Brigade.

Ja, det ena spelet är ju så obetydligt att det inte är ett spel alls. Jävla Microsoft.

Avstängd

Finner det komiskt att folket här vet vad som är obetydligt och inte samt vettigt eller ej, så vitt jag vet har alla en egen syn på vad man ser som vettigt eller inte.
Det finns ingen som kan bestämma, tror knappast psn+ alltid släpper bra spel gratis. Så att beskydda dom och säga dom endast ger ut "bra" titlar är att ljuga för sig själv.

Medlem
Skrivet av Gnällman:

Men om man avslutar Xbox guld då äger man gratisspelen och kan fortsätta spela,
psn + spelen hyr man ju och avslutar man sitt psn + då har man inte tillgång till gåvo spelen längre,
rätta mig om jag har fel.

Ja, men det är väl ganska självklart?

Annars skulle ju folk abonnera en månad för 65 kr och få ca 15 relativt nya och bra spel och sedan göra om samma sak ett år senare (eller när de har "slut" på spel).

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Gnällman:

Men om man avslutar Xbox guld då äger man gratisspelen och kan fortsätta spela,
psn + spelen hyr man ju och avslutar man sitt psn + då har man inte tillgång till gåvo spelen längre,
rätta mig om jag har fel.

Ja, men det är väl ganska självklart?

Annars skulle ju folk abonnera en månad för 65 kr och få ca 15 relativt nya och bra spel och sedan göra om samma sak ett år senare (eller när de har "slut" på spel).

Systemet är buggat. Jag laddade hem Sleeping Dogs när det var gratis och gillade det som fan, sen böt jag kontokort och dom kunde inte dra pengar en månad. Men månaden efter betalade jag igen då hade rätten till spelet försvunnit. Lite jobbigt tycker jag. Man äger väl inte spelen så länge man har sin prenumeration aktiv utan den är tidsbestämd. Går man in på information om spelet står det när det går ut.

Inaktiv

Ser på Youtube en massa tjat om att Sony inte kommer tillåta att folk lägger upp gameplay från ps4 spel. IGN och Machinima medflera är inte positiva över detta,
pc, Nintendo och Xbox tillåter att folk skickar klipp till Youtube men inte Sony.
Vad ska dela knappen vara till för , Facebook och psn vänner enbart ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv

:down::evil:Gammal skåpmat,jag vill välja på ett alternativ.

Medlem

är gold samma som vanligt xbox live medlemskap ?

Medlem
Skrivet av Gnällman:

Ser på Youtube en massa tjat om att Sony inte kommer tillåta att folk lägger upp gameplay från ps4 spel. IGN och Machinima medflera är inte positiva över detta,
pc, Nintendo och Xbox tillåter att folk skickar klipp till Youtube men inte Sony.
Vad ska dela knappen vara till för , Facebook och psn vänner enbart ?

Du snackar gojja, det är nintendo som är emot det.

http://www.gamefront.com/nintendo-flexing-copyright-clout-on-...

Finns ingenting på google om att sony skulle vara det.

1
Skriv svar