Second Assault – BF3-kartor till Battlefield 4

Medlem
Skrivet av doom:

lättlurad är den som äger bf 3 och betalar för det här.

Varför? Du har ju ingen aning hur kartorna kommer göras om eller spelar i BF4, om du är så pengakåt kanske du ska sluta spela spel och lägga pengarna på annat. börjar bli trött på alla som skriver negativa saker och aldrig se de possessiva sakerna.

Medlem
Skrivet av Thane:

Dalian Plant och Road to Jalalabad tack!

Kubra Dam från BF2!!!


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Geeks Gaming
Medlem

Hade velat se en ny-version av El Alamein. Kanske någon karta från 2142 också?

Edit: Kanske inte behöver vara någon gammal karta som förs fram men något som efterliknar de gamla? Kanske en öken, sanddynor och rubbet? Natt/Dag versioner av kartor?

Medlem

Vart är Damavand peak?

Medlem
Skrivet av doom:

lättlurad är den som äger bf 3 och betalar för det här.

Jag hade gärna sett i stort sett alla MP kartorna som gjorts till alla BF spel i en kommande dlc.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Caspian är min favorit i BF3 så ser fram emot att spela den i BF4.

För övrigt består FZ av en fantasiskt stor klunga med gnällr*var!
Flytta hem till mamma igen, eller om ni redan bor där, klipp er och skaffa ett jobb!

Medlem

Ni som klagar (kan inte säga gnäller, för det är faktiskt berättigat klagande) på att de borde fixa buggarna först - visst borde de göra det, men jag är rätt säker på att det inte är samma människor som gör kartorna som ordnar buggarna (såvida inte det faktiskt är kartbaserad bugg då).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jävla skit Locker och metro. Locker på 64 spelare är fan suuuug. Hur kan man göra en så dålig design? Hade behövt vara mer öppningar till C.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Bobbah:

Varför inte ordna med alla problem först innan de börjat tjata om DLC:s?

Servrar som startar om i tid och o tid.

Märklig lag.

Att inte kunna utnyttja "B" då den verkar vara hårdkodad för consle trots att "§" alltid andvänts tidigare...

Gillar verkligen detta, lirat BF serien sen 1942 men detta är nog en av deras mest problemfyllda släpp tyvärr.

Hur många av er har inte låst upp samma vapen 5-6 ggr?

Men på längre sikt så kommer detta spel ge oss många roliga timma framöver, det är jag säker på!

Kunde inte sagt det bättre själv, och en Net Code som är sämre än något annat jag någonsin upplevt!

Nog det jag upplever som störst problem, fixar inte Dice detta kan de lika gärna sluta utveckla massa DLC till spelet för det kommer dö ut.

Så snyggt när man sitter i en helikopter och hör någon locka på dig, Du hinner inte dra flares innan du har en rocket i röven. Då pipljudet börjar så är racketen redan i arslet på dig.

Samma gäller när man dyker bakom en vägg eller något annat skydd men blir ändå ihjälskjuten.

Medlem

Hur kan Metro vara en fan favorit? Jävla skitbana ju, bättre om dom hade haft med Kharg, eller vilken bf3 bana som helst egentligen.
Fast det bästa hade varit om dom hade fixat spelet först. Har inte kört igenom ett enda game från början till slut än pga dcs och kraschar. Förjävligt, bara snäppet bättre än Bf3 och BC2 släppet.

Medlem

Operation Metro känns ju ofta som att stå och vänta på tunnelbanan irl.

Medlem
Skrivet av bandite:

Caspian är min favorit i BF3 så ser fram emot att spela den i BF4.

För övrigt består FZ av en fantasiskt stor klunga med gnällr*var!
Flytta hem till mamma igen, eller om ni redan bor där, klipp er och skaffa ett jobb!

Hur skulle du känna om du betalat 400 spänn för ett spel som du förväntar dig vara spelbart men blir dcad minst en gång per game och förlorar streaks/poäng/kan inte reconnecta pga fulla servar. Skitkul att betala fullpris för nåt som nästan fortfarande är i beta...

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jävla skit Locker och metro. Locker på 64 spelare är fan suuuug. Hur kan man göra en så dålig design? Hade behövt vara mer öppningar till C.

Det är väl bara spränga upp fler öppningar till C det?


signatur
Medlem
Skrivet av Juel91:
Skrivet av bandite:

Caspian är min favorit i BF3 så ser fram emot att spela den i BF4.

För övrigt består FZ av en fantasiskt stor klunga med gnällr*var!
Flytta hem till mamma igen, eller om ni redan bor där, klipp er och skaffa ett jobb!

Hur skulle du känna om du betalat 400 spänn för ett spel som du förväntar dig vara spelbart men blir dcad minst en gång per game och förlorar streaks/poäng/kan inte reconnecta pga fulla servar. Skitkul att betala fullpris för nåt som nästan fortfarande är i beta...

Du frågar hur han skulle känna sig - är det bara jag, eller låter det inte som han redan har spelet och även han har betalat för den?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Grattis alla xbonespelare! Redan den 22a november=D


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av Puscifer:

Herregud, DICE.
Ja, Operation Metro är den mest populära banan i Battlefield 3.
Nej, det är inte den mest omtyckta banan i Battlefield 3.

Gissa varför banan kallas "Meatgrinder"?
Hade det inte varit för Premium hade jag vägrat köpa Second Assault. Jag vill inte lägga pengar på banor som jag redan har spelat i två år fram tills förra veckan.

Seriöst ska dom ta betalt för dom där värdelösa kartorna?

Skönt då kommer jag slippa dom, kommer aldrig köpa kartor som gjorde man började hata BF3.

Vet inte hur Dice tänkte där.

Kanske tänkte på oss andra som gillade dom banorna?

Medlem

CASPIAN BORDER
*LEVOLUTION EVENT: Now includes a levolution event where the tower explodes
*Tower is now located on Hilltop, C on PC
*Takes place in autumn
*Russians win fight in BF3, rebuild tower, now chinese maintain attack
*The border is now split with a concrete wall
*The wall includes small watch towers
*Since there is commander, AC130's can be deployed
*The previous Antenna objective does not seem to hold any significance
*MLE: Death spikes added to the border patrol section of the map. Can be used by whoever controls the point

GULF OF OMAN
*LEVOLUTION EVENT:Now includes a levolution event where a sandstorm rolls in
*Maintains the same appearance as previous Battlefield games
*MLE: Uknown Mini Levolution Event, presumed crane operation

OPERATION FIRESTORM
*LEVOLUTION EVENT: Now includes a levolution event where pipes underground trigger a massive explosion
*No longer takes place at bright day
*Is now a dune desert instead and holds look-a-like appearance to Bandar Desert
*MLE: Unknown Mini Levolution Event

OPERATION METRO
*LEVOLUTION EVENT: Now includes a levolution event. Presumably the pillars can be taken down.
*Is no more blue.
*Map is now finished(?)
*Presumably includes more pathways to objective B
*MLE: Certain pillars can now be taken down.

Please inform more in case of anything new.
March 2014 is release date.
Things subject to change. 98% on list is confirmed.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

00a
Medlem

För att bryta trenden så tycker jag det ska bli kul med fler banor, även om det hade varit roligare med banor från ett äldre bf.

Sedan tror jag att de jobbar med att lösa alla buggar, man behöver inte sätta hela kontoret på det

Medlem

folk körde ju bara metro för att låsa upp grejer till sina puffror
Förstår dock inte hur dom kan välja alla dom där banorna över sharqi peninsula, bästa banan ever.

Medlem

De som har betalt för Battlefield 3 Premium borde i alla fall få Battlefield 4 Premium gratis eller till halva priset.

Medlem
Skrivet av doom:

lättlurad är den som äger bf 3 och betalar för det här.

eee... ja det är man ju. för man måste ha BF4 för denna expansionen?

Medlem

Om de gör om metro så att varje sida får en helikopter och att rush-kartan nyttjas till conquest så kan det funka. Man kan då flyga över berget, och jag skulle gärna se ett ventilationssystem som man kan klättra ner i och på så sätt anfalla ovanifrån.

Medlem

Men.. varför! får nå fel på dice!! (dom förtjänar inte stora bokstäver) Håller med "Thane", Dalian plant och Jalalabad!

Önskar att det var första april. "Nahh just kidding with you folks!"
We will include All of the BF2 maps instead!"

Medlem

Gulf of Oman ser jag fram emot. Riktigt kul i trean!

Medlem

dom som bölar på locker, lär ju inte spelat Close quarters spel.

Och jag håller med den är kanske bajs till conquest, rush är och domination är den rolig däremot i conquest blir det en ren zerg fest.

jag tycker om den det är iaf den som kräver mest individuell aim och reflexer gemfört med dom andra banorna.

finns inga fula knep att döda folk på.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

dom som bölar på locker, lär ju inte spelat Close quarters spel.

Och jag håller med den är kanske bajs till conquest, rush är och domination är den rolig däremot i conquest blir det en ren zerg fest.

jag tycker om den det är iaf den som kräver mest individuell aim och reflexer gemfört med dom andra banorna.

finns inga fula knep att döda folk på.

Ursäkta mig men vet du ens vad BF är för spelserie och hur den alltid har fungerat?

Om du tycker om CQC så mycket kan du väll spela CoD. BF har alltid varit stora banor med mycket farkoster och långa stridsavstånd.

Den här förändringen av spelserien Battlefield är en katastrof. Tidigare var BF den perfekta mitten punkten mellan en arkadig zerg-fest och en mil-sim. Nu har regressionen tagit BF i en mer CoD vänlig riktning. Ett svek mot seriens fans.

"fula knep" är något som används i strid för att undvika att dö. Att du använder detta som argument är det ultimata beviset på att BF-serien håller på att skaffa sig en mer "CoD-ig" publik.

Medlem

Det behövs bara två ord, Iwo Jima <3

Medlem
Skrivet av Ankh:

CASPIAN BORDER
*LEVOLUTION EVENT: Now includes a levolution event where the tower explodes
*Tower is now located on Hilltop, C on PC
*Takes place in autumn
*Russians win fight in BF3, rebuild tower, now chinese maintain attack
*The border is now split with a concrete wall
*The wall includes small watch towers
*Since there is commander, AC130&#039;s can be deployed
*The previous Antenna objective does not seem to hold any significance
*MLE: Death spikes added to the border patrol section of the map. Can be used by whoever controls the point

GULF OF OMAN
*LEVOLUTION EVENT:Now includes a levolution event where a sandstorm rolls in
*Maintains the same appearance as previous Battlefield games
*MLE: Uknown Mini Levolution Event, presumed crane operation

OPERATION FIRESTORM
*LEVOLUTION EVENT: Now includes a levolution event where pipes underground trigger a massive explosion
*No longer takes place at bright day
*Is now a dune desert instead and holds look-a-like appearance to Bandar Desert
*MLE: Unknown Mini Levolution Event

OPERATION METRO
*LEVOLUTION EVENT: Now includes a levolution event. Presumably the pillars can be taken down.
*Is no more blue.
*Map is now finished(?)
*Presumably includes more pathways to objective B
*MLE: Certain pillars can now be taken down.

Please inform more in case of anything new.
March 2014 is release date.
Things subject to change. 98% on list is confirmed.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064...

Nu blev man ju nästan glad istället. Hmm, nice!

Medlem
Skrivet av Erunas:
Skrivet av FuzioN:

dom som bölar på locker, lär ju inte spelat Close quarters spel.

Och jag håller med den är kanske bajs till conquest, rush är och domination är den rolig däremot i conquest blir det en ren zerg fest.

jag tycker om den det är iaf den som kräver mest individuell aim och reflexer gemfört med dom andra banorna.

finns inga fula knep att döda folk på.

Ursäkta mig men vet du ens vad BF är för spelserie och hur den alltid har fungerat?

Om du tycker om CQC så mycket kan du väll spela CoD. BF har alltid varit stora banor med mycket farkoster och långa stridsavstånd.

Den här förändringen av spelserien Battlefield är en katastrof. Tidigare var BF den perfekta mitten punkten mellan en arkadig zerg-fest och en mil-sim. Nu har regressionen tagit BF i en mer CoD vänlig riktning. Ett svek mot seriens fans.

"fula knep" är något som används i strid för att undvika att dö. Att du använder detta som argument är det ultimata beviset på att BF-serien håller på att skaffa sig en mer "CoD-ig" publik.

Säger inte att det är fel på fordon eller bf:S fordon concept är fel, nu finns där en bana för dom som vill spela Close quarter utan fordon, big fakking deal?

är det någon som grinar så är väl det såfall du som grinar att du ej har skickligheten att aima ner folk.
utan måste ha en pansarvagn eller sitta med artelleri.

det båda är roliga, och har varken emot en eller andra sättet att bli dödad,döda på.

men fattar inte varför du grinar på banan, inte ser du jag sitter och grinar på dawnbreaker är värdelös som flygplansbana, fastän där är flygplan så är den skitdålig för flyggning pga hur utlagda byggnaderna och conquestpointsen är utlagda.

om det är någonting som bör gnällas på är det är tok för mycket öppenhet med för stora fält utan vettiga byggnader och skydd på vissa banor.

Det är bra lockers finns för det får vissa att vilja spela den som kanske föredrar mer Close quarter, och cod?

jag förstår inte ditt tankesätt där heller,så då menar du att cs är cod,quake är cod hl är cod och alla andra shooters som har väl balanserade uppbyggda kartor, och säg inte att bf banorna är balanserade för det är dom inte.

har inget emot det för jag spelar det för det är roligt inte för någon wow jag är så grym, eller böla för någon dödar mig på ett billigt sätt för det kan jag med göra på dom.

Men ska vi gå rakt på sak nu angående banorna, så är ju banorna tok för öppna.

finns många banor där det är HELT öppet sen 3 byggnader sen öppet. inte nog med det sen kan du sänka dessa byggnader även.

123
Skriv svar