Xbox-tidning hånar Playstation 4-spelen

Robot
Xbox-tidning hånar Playstation 4-spelen

Efter en del mediokra betyg tyckte Official Xbox Magazine att det var dags att håna PS4-spelen.

#knack, #killzone-shadow-fall


Medlem
Xbox-tidning hånar Playstation 4-spelen

Vad konstigt att knack har blivit totalsågat

Vem som helst kunde se att spelet skulle bli skräp förutom några inbitna fanboys.

Dock så suger nästan alltid launchspelen, oavsett konsol och xbone kommer inte lyckas bättre

k3m
Medlem

MS blir bara löjligare.

Medlem

detta är ju nästan inget jämfört med:

http://www.youtube.com/watch?v=kWSIFh8ICaA

Inaktiv

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Medlem

Lite fredligt gnabbande är bara kul, kommer nog slängas en hel del kommentarer fram och tillbaks den närmsta framtiden. Folk blir irriterade för lätt.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Roligt att större delen av PC-Scenen du pratar om använder Windows.

Medlem

Vad ger detta för odds på att dom kommer sätta höga betyg på xbone-spelen no matter what? De kan ju inte håna och sen själva sätta lägre betyg. Speljournalistik är fruktansvärt korrupt och snedvridet tyvärr. Jeff Gerstmann kommer på tanke.

Medlem
Skrivet av k3m:

MS blir bara löjligare.

Vad har MS gjort i denna artikel?

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Raklödder:

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Roligt att större delen av PC-Scenen du pratar om använder Windows.

Och det spelar någon roll? Jag skrattar gott åt många misslyckanden, att jag sedan använder något från det företaget bryr jag mig inte om.

Man behöver inte älska allt eller hata allt ett företag gör.

k3m
Medlem
Skrivet av joimy85:
Skrivet av k3m:

MS blir bara löjligare.

Vad har MS gjort i denna artikel?

nå, xbox är en gren av ms.

Medlem
Skrivet av k3m:

MS blir bara löjligare.

antar att de har lagt sig på den nivå sony varit detta år då, det äär ju uppenbart att både xbox och ps4 vill smutskasta varandra och inte gör det någon av maskinerna intresantare snarare att båda får en att bara vilja fortsätta med pc.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av k3m:

MS blir bara löjligare.

antar att de har lagt sig på den nivå sony varit detta år då, det äär ju uppenbart att både xbox och ps4 vill smutskasta varandra och inte gör det någon av maskinerna intresantare snarare att båda får en att bara vilja fortsätta med pc.

lagt sig på sonys nivå?.....vad menar du nu?

Medlem

oooh shots fired!!

KoP
Medlem

Det är ju kul när företag emellan gnabbas lite.

Men detta var ju ganska harmlöst med tanke på hur det gick till under 80-talet då spelföretagen hånade varandra genom att publicera helsidesannonser eller tv-sänd reklam med gliringar.

Genesis does what Nintendon't.

Medlem

"Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande"

Så ni kommer konvertera till Redhat eller Linux nu då, för jag antar att ni inte spelar på mac eller unix, då majoriteten användare använder windowsvirus som OS.

Och WV ägs och säljs utav M$

Så jag tror att det är dem som skrattar hela vägen till banken då de har ett stadigt grepp om både era ballar och plånböcker, och snart luras ni att köpa ytterligare en M$ produkt som ni inte kan leva utan.

Medlem

så bra... då ska jag håna MS varje gång som ett dåligt xboxspel kommer ut...

Medlem

Räknade med att det bara var en techdemo för particels

Inaktiv
Skrivet av Thane:
Skrivet av Raklödder:

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Roligt att större delen av PC-Scenen du pratar om använder Windows.

Det är därför vi skrattar och sakta men säkert lämnar över facklan till Linux.

k3m
Medlem
Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av k3m:

MS blir bara löjligare.

antar att de har lagt sig på den nivå sony varit detta år då, det äär ju uppenbart att både xbox och ps4 vill smutskasta varandra och inte gör det någon av maskinerna intresantare snarare att båda får en att bara vilja fortsätta med pc.

hehe!

Inaktiv

DAGS FÖR XBOX-TIDNINGEN ATT SLÅ UPP ORDET OLIKTÄNKANDE I ORDBOKEN,RESPEKT:up:HÅNAR:down:

Medlem

Det är en tidning, inte Microsoft som en del har lyckats missförstå.

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Raklödder:

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Roligt att större delen av PC-Scenen du pratar om använder Windows.

Det är därför vi skrattar och sakta men säkert lämnar över facklan till Linux.

Jadå klaaaart "vi" gör, men du kan väcka mig när det väl har hänt så är du snäll

Skrivet av Rickwiz:

Det är en tidning, inte Microsoft som en del har lyckats missförstå.

precis inte microsoft...

Official Xbox Magazine is part of Future plc, an international media group and leading digital publisher

ZF
Medlem

intressant att det som verkar sänka betyget för Knack oftast är att 1. det är för svårt. (likt de gamla goda spelen som det formulerades på sina håll) 2. det ger för lite "belöningar" efter allt man gör, trots att det är svårt.

så med tanke på hur det brukar låta, här särskilt, om att det är hur det ska vara så borde Knack få nära högsta betyg bara på dom detaljerna.

Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Raklödder:

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Roligt att större delen av PC-Scenen du pratar om använder Windows.

Det är därför vi skrattar och sakta men säkert lämnar över facklan till Linux.

motstånd utan uppoffring är inget motstånd, sades av ..nån nångång.

Medlem

Så två spel får över 50 av 100 borde ju tyda på att det är bra spel eftersom 50 poäng är ett medelmåttigt spel dvs där de flesta spel borde ligga men det råder ju galen betyginflation och alla recensenter verkar inte förstå hur ett poängssytem fungerar.

Sen är detta precis som alla andra recensioner personers egna åsikter och man ska ta det med en nypa salt och kolla upp det själv om man är intresserad. Många roliga spel man skulle ha missat om man gått efter vad recensioner säger

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Så två spel får över 50 av 100 borde ju tyda på att det är bra spel eftersom 50 poäng är ett medelmåttigt spel dvs där de flesta spel borde ligga men det råder ju galen betyginflation och alla recensenter verkar inte förstå hur ett poängssytem fungerar.

Sen är detta precis som alla andra recensioner personers egna åsikter och man ska ta det med en nypa salt och kolla upp det själv om man är intresserad. Många roliga spel man skulle ha missat om man gått efter vad recensioner säger

Det har du rätt i, har kanske blivit lite skevt. Jag brukar dock inte kolla så mycket på betygen längre. Gör lite egen forskning. Har nog mycket att göra med att spelbranchen fortfarande praktiskt taget styrs av pengar och företag. Det har inte samma kultur osv som sport, konst och mat mm.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Raklödder:

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Roligt att större delen av PC-Scenen du pratar om använder Windows.

Roligt av Xbone inte har nåt med Windows att göra.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

"Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande"

Så ni kommer konvertera till Redhat eller Linux nu då, för jag antar att ni inte spelar på mac eller unix, då majoriteten användare använder windowsvirus som OS.

Och WV ägs och säljs utav M$

Så jag tror att det är dem som skrattar hela vägen till banken då de har ett stadigt grepp om både era ballar och plånböcker, och snart luras ni att köpa ytterligare en M$ produkt som ni inte kan leva utan.

Du snackar om redhat o linux som skilda saker ? Och dessutom är ju både linux(alla distar) och MacOS(osx) unix baserade så snacka inte när du inte fattar vad du snackar om

Medlem
Skrivet av robbah99:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Raklödder:

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Roligt att större delen av PC-Scenen du pratar om använder Windows.

Roligt av Xbone inte har nåt med Windows att göra.

Förutom det faktum att Xbone kör med en specialversion av Windows 8 med Modern UI och görs av Microsoft som grundades av Bill Gates som i sin tur skapade en hel del kod som finns i Windows. Nej.. Har absolut ingenting med Windows att göra.. Kolla.. Flygande grisar!

12
Skriv svar