Tre tokiga klipp från Super Mario 3D World

Robot
Medlem
Tre tokiga klipp från Super Mario 3D World

Blir nog en Wii-u nu när det finns ett par som man vill ha +2014 kommer det en drös av 1 part spel. Förbokat ps4 men finns inga spel alls som lockar förutom AC4 som ändå finns till pc...

Medlem

Blir nog en Wii U för mig med, detta ser mycket roande ut.

MEG
Medlem

Den där sista videon var läckrast


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Vilket skämt! PS4 har ju... Knack.

Medlem

Har spelet 3D-stöd? Hittar ingen info angående detta så jag antar att så inte är fallet.

När jag spelade Super Mario Galaxy så kände jag ibland att det hade varit lättare att landa rätt i djupled om man hade haft djupseende så att säga. Nu funkar det ju ändå iom att rörmokaren kastar en skugga men jag hade gärna testat att lira ett Mariospel i 3D.

Medlem

Japaner är ju smått fantastiska när det kommer till att leka med uttal!

Flashbacks till valfri Anime.

Medlem
Skrivet av Azlano:

Vilket skämt! PS4 har ju... Knack.

Vi får väl se vad som kommer med åren

Skribent

Själv tycker jag den nya temalåten är så sjukt catchy. Har helt klart potential att hamna bland de absolut bästa Mario-låtarna, i sällskap av "Muda Kingdom" från Super Mario Land och Gusty Garden Galaxy-musiken från Super Mario Galaxy.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av MEG:

Den där sista videon var läckrast

Ajdå, var det spelet man skulle kolla på?

Vad i hela?

Men spelet ligger som kandidat till min Goty. (Min rankning görs baserad på hur mycket glad underhållning jag får ut av spelet.)

Får vänta och se. Men jag vill spela nuuuue!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar