Metal Gear Solid V: The Phantom Pain är rätt stort

Robot
Medlem
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain är rätt stort

Säger mig inte ett skit, om Ground Zeroes bara är den där första basen som dom visat tusen gånger, är inte 100 gånger det så värst "stort" med dagens mått.

Det osar katt.


signatur

Nämen!

Medlem

Rätta mig om jag har fel men enligt Kojimas twitter stod det hundratals gånger större och inte hundra gånger större vilket potentiellt är en rätt stor skillnad på uttrycken.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Säger mig inte ett skit, om Ground Zeroes bara är den där första basen som dom visat tusen gånger, är inte 100 gånger det så värst "stort" med dagens mått.

Det osar katt.

Sant, och andra sidan är det 100ggr mer komplext och mer tidskrävande att göra banor,modeller m.m idag jämfört med för 10+ årsedan.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Säger mig inte ett skit, om Ground Zeroes bara är den där första basen som dom visat tusen gånger, är inte 100 gånger det så värst "stort" med dagens mått.

Det osar katt.

tror knappast ground zero bara är den där första basen dock...:L

Medlem

Egentligen struntar jag totalt i hur stora spelen är,både Ground Zeros och The Phantom Pain,jag är helt säker på att Mr.Kojima kommer att leverera,det är det viktigaste! Ser fram emot båda....

Medlem

Har alltid varit sjukt hypad över MGS när de är på gång med nytt, känner dock inte likadant inför Ground Zeroes eller Phantom Pain (även om det ser riktigt bra ut). Får bara känslan av att det gått från att vara MGS till ett "vanligt" spel.
Kan ju i alla fall hoppas att det kommer till PC.

Medlem

Hur stor spelytan är känns ointressant. Vad dom kan fylla den med är viktigare. 100 kvadratmeter roligt gameplay eller 100 kvadratkilometer tomrum? Valet är enkelt om ni frågar mig.

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Struggle:

Säger mig inte ett skit, om Ground Zeroes bara är den där första basen som dom visat tusen gånger, är inte 100 gånger det så värst "stort" med dagens mått.

Det osar katt.

tror knappast ground zero bara är den där första basen dock...:L

Jo tyvärr så är det så. Ground Zero utspelar sig bara på den basen vi sett en miljon gånger redan dock kommer det finnas olika uppdrag så förhoppningsvis är det inte över på 1 timme

Medlem

Spelar inte roll hur stort det är, bara de lyckas fylla världen med liv.

jag har fullt förtroende för Kojima, han har inte gjort mig besviken än.

Medlem

En undertitel som börjar med: The Phantom...... Kan väl inte gå fel? Mee saa thinka not!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

1
Skriv svar