Överlevnadsspelet Rust säljer bra

Robot
Medlem
Överlevnadsspelet Rust säljer bra

Men Garry's mod började ju inte kosta slantar för ens runt 2006/2007?

Alla Gmod fram till 9 var gratis och gick endast att ladda ner från deras sida. Om jag inte minss helt fel

Medlem

Rust är riktigt kul, om man inte är en riktigt dålig förlorare som får utbrott av att förlora sina prylar.

Medlem

Tack vare streaming så är det inte så konstigt

Medlem

Funderar starkt på att skaffa detta. Verkar riktigt skoj Hur är det med stabiliteten? Det är ju trots allt en alpha, men är det värt att skaffa det så här tidigt?

Medlem

Riktigt ball spel måste jag säga! Men se till att hålla er borta från dem officiella serverna som är fulla med hackers och griefers.. Kolla forumen så hittar ni många bra servers med aktiva admins!

Spelet är definitivt stabilt, inte krashat en ända gång för mig. Köpte på nyår och har över 33 timmar!

Medlem

jäklar vad survivalspel har exploderat den sista tiden. var och varannat spel som släpps är ju survival

Medlem

Nu står det tillochmed i din länk att GM släpptes 2006 och inte 2004. Oavsett, var svårare på den tiden


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Avstängd
Skrivet av henkile:

Men Garry's mod började ju inte kosta slantar för ens runt 2006/2007?

Alla Gmod fram till 9 var gratis och gick endast att ladda ner från deras sida. Om jag inte minss helt fel

gmod 9 var gratis gmod 10 kostade

Avstängd
Skrivet av Loltron:

Rust är riktigt kul, om man inte är en riktigt dålig förlorare som får utbrott av att förlora sina prylar.

som hälften på fz är typ

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Loltron:

Rust är riktigt kul, om man inte är en riktigt dålig förlorare som får utbrott av att förlora sina prylar.

som hälften på fz är typ

Skulle säga att det är ungefär 70 % av alla man vars bas man raidar och mördar dom som blir så sura att dom stänger av spelet.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Funderar starkt på att skaffa detta. Verkar riktigt skoj Hur är det med stabiliteten? Det är ju trots allt en alpha, men är det värt att skaffa det så här tidigt?

Tror inte att det har kraschat för mig en enda gång.

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Loltron:

Rust är riktigt kul, om man inte är en riktigt dålig förlorare som får utbrott av att förlora sina prylar.

som hälften på fz är typ

Skulle säga att det är ungefär 70 % av alla man vars bas man raidar och mördar dom som blir så sura att dom stänger av spelet.

Själv blir jag mest sur på dom som dödar dom som precis spawnat Att man förlorar en massa saker är väl rätt tråkigt.
Men det är bara på't igen bara!

Sen kan jag även tycka det är lite skönt att dö ibland så man slipper gå runt å vara nojig att man ska bli skjuten och förlora allt man har ;p

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Loltron:

Rust är riktigt kul, om man inte är en riktigt dålig förlorare som får utbrott av att förlora sina prylar.

som hälften på fz är typ

Skulle säga att det är ungefär 70 % av alla man vars bas man raidar och mördar dom som blir så sura att dom stänger av spelet.

Själv blir jag mest sur på dom som dödar dom som precis spawnat Att man förlorar en massa saker är väl rätt tråkigt.
Men det är bara på't igen bara!

Sen kan jag även tycka det är lite skönt att dö ibland så man slipper gå runt å vara nojig att man ska bli skjuten och förlora allt man har ;p

Det är ju många vars pekfinger verkligen kliar så fort någon annan spelare är i närheten, som nyspawn så undviker jag alla, antingen är det någon med en sten som försöker mörda en eller någon med en pistol x)

Medlem

Vilken typ av survival är det egentligen i det här spelet? Det verkar ju inte finnas någon typ av monster likt 7 Days Tp Die och DayZ. Är föda något problem eller ägnar man sig bara åt basbyggande, resurssamlande och dödande av andra spelare?

Avstängd
Skrivet av Sebbepojken:

Vilken typ av survival är det egentligen i det här spelet? Det verkar ju inte finnas någon typ av monster likt 7 Days Tp Die och DayZ. Är föda något problem eller ägnar man sig bara åt basbyggande, resurssamlande och dödande av andra spelare?

Det existerar lite zombies här och var annars vildjur och andra spelare. Du jagar bland annat med typ gris m.m för att få mat. Så det är inte bara basbyggande, utan det är som en blandning av minecraft och kanske lite stalker/ fallout med radioaktiva zoner m.m. Av vad jag läst och hört när folk har snackat om spelet.

Medlem
Skrivet av jlarss:

jäklar vad survivalspel har exploderat den sista tiden. var och varannat spel som släpps är ju survival

Verkligen, alla vet att det är lätta pengar.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

har inget att vara nojjig över ska man raida våra 3 hus måste du använda 300 c4a vi är bara 2 spelare även vilket gör det riktigt kul att see hur effektivt raiding är

Medlem

Är lite besviken över frånvaron av nakna män i artikeln. Nakna män-frekvensen överhuvudtaget på FZ behöver höjas!

Som vi kan se på dessa siffror är behovet stort:

98 % frånvaro av nakna män
2 % är bara halvnakna

Siffrorna är baserade på min högra hjärnhalva.

Medlem

Trippla antalet stenar och jag blir nöjd. Riktigt intressant spel

1
Skriv svar