De här spelen ryktas dyka upp på PS Plus i februari

Medlem
De här spelen ryktas dyka upp på PS Plus i februari

Bioshock Infinite = mums!

Jag avskyr skräckspel med "jumpscares", men jag ska ändå försöka mig igenom det.

Förutsatt att detta "rykte" stämmer

Skribent
Skrivet av Greatsaviola:

Bioshock Infinite = mums!

Jag avskyr skräckspel med "jumpscares", men jag ska ändå försöka mig igenom det.

Förutsatt att detta "rykte" stämmer

Är det "gratis", då måste man ju testa i alla fall. Vi får skapa en stödgrupp om nyheten stämmer.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Haha inte svälta ihjäl.
Det var roligt, hoppas bara att det var meningen och inte en tur träff.

Medlem

Nu känner jag mig dum..det kanske inte alls var meningen som en ordlek utan faktiskt på riktigt..om det hade varit en ordlek så skulle jag förstå eftersom set är väldigt dåligt med spel till ps4

Medlem

Jag som har suttit och "ruvat" på Bioshock 2 väldigt länge - kanske dags att spela det till slut innan Infinite dyker upp.

Vita-ägarna klarar sig nog med ett exemplar av Dynasty Warriors.

Medlem
Citat:

Outlast (PS4), Bioshock Infinite (PS3), Metro: Last Light (PS3), Dynasty Warriors Next (PS Vita) och Dynasty Warriors Next (PS Vita).

Får man två versioner av dynasty warrior till PS Vita?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Greatsaviola:

Bioshock Infinite = mums!

Jag avskyr skräckspel med "jumpscares", men jag ska ändå försöka mig igenom det.

Förutsatt att detta "rykte" stämmer

Är det "gratis", då måste man ju testa i alla fall. Vi får skapa en stödgrupp om nyheten stämmer.

Då är jag med, mår nästan fysik illa av skräck spel

Skribent
Skrivet av marcus8958:
Citat:

Outlast (PS4), Bioshock Infinite (PS3), Metro: Last Light (PS3), Dynasty Warriors Next (PS Vita) och Dynasty Warriors Next (PS Vita).

Får man två versioner av dynasty warrior till PS Vita?

Du kan få min.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tja då är i alla fall Outlast bekräftat.

Med tanken på att USA får Bioshock inifite imorgon på PSN så är nog det troligt att vi kommer få den också.

http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=750755

Medlem

Oj nu fick jag ståpäls! Men vänta här nu dom spelen är ett stort hot mot(kom på att jag ska köra det på vitan villket inte krockar med mitt ps3-4 spelande phu!) mitt planerade FFXHD köp till vitan i mars. Måste sammla mej både bio och metro har jag suktat efter länge men eftersom jag nästan bara lirar ac4 och warframe till ps4an nu så blir DMC mf inte ordentligt spelade på ps3an

Medlem

Oj nu ljög jag visst har nästan bara kört dont starv sen det spelet kom till ps+/ps4

Medlem

Fy FAN vad härligt med ett skräcklir! Har haft fullt upp med Assassin och har Killzone samt CoD ligger och väntar på PS4 då inte går det nån nöd på mig just nu


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Inaktiv

hur fasn ska man hinn ve o spel alle spela

1
Skriv svar