Förboka Wolfenstein, få tillgång till Doom-betan

Robot
Medlem
Förboka Wolfenstein, få tillgång till Doom-betan

YAY? Är detta sant?!

Synd att jag aldrig kommer förboka eller köpa New Order :/ Inte ens för denna smaskiga fördel...


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

tsk
Medlem

När jag läste rubriken trodde jag att artikeln kom från arkivet på 80-talet...

Skribent
Skrivet av tsk:

När jag läste rubriken trodde jag att artikeln kom från arkivet på 80-talet...

Det är tyvärr bara textförfattaren som gör det, men han kommer i fred.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Trodde detta skulle vara ett bra spel men efter denna trailer så insåg jag vilket skit det verkar vara. Hoppas dock på nya doom

Inaktiv

nu kände man ju sig tvungen... har väntat på en värdig doom uppföljare då jag aldrig gillade trean.

Medlem

Trist att läsa. När spel krängs för att få tillgång till "exklusiv" beta tenderar spelet att vara mindre bra....

Medlem

02:11 (i videon) måste väl vara en referens till Inglorious Basterds?
Det är nog ett halvår sedan jag såg filmen senast.

Medlem

Usch... ser väldigt generiskt ut. Känslan är borta...

Medlem

Ser riktigt schysst ut, blir en förbokning faktiskt.

Inaktiv

vet någon när spelet ska komma? tänkte ens ekonomi är ju inte den snällaste men man har ju lusten att förhandsboka genom att då samtidigt lägga undan pengar varje månad. Men någon som har ett datum som är rätt troligt att det kommer?

[edit] skitsamma bokar i alla fall, får ju snart pengar så bara att lägga undan lite då sedan igen. Lär väl vara om några månader det kommer hur som haver.

Medlem

Såg trailern, jäkligt mycket Tarantino och inglorious basterds över det hela. Gillar!

Medlem
Skrivet av Dvärgen:

nu kände man ju sig tvungen... har väntat på en värdig doom uppföljare då jag aldrig gillade trean.

I ärlighetens namn tror jag nästa Doom kommer att svika oss också. Id kommer nog inte kunna leva upp till våra extrema förväntningar.

Medlem

Vet inte om videon gjorde till eller från... Är optimistiskt pessimistisk. Typ.

Medlem

DEAL!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Du är den sista juden och ditt uppdrag är att döda alla nazister på jorden.

Hmm, an offer i can't refuse.

Gen
Medlem

Den springande punkten är givetvis om det gjordes till PC först och sedan portades till konsoll eller vice versa?

Medlem

Bra spel eller ej, här snackar vi blytung trailer rakt igenom!

Medlem

Öööh.. Detta såg inte så fantastiskt ut direkt. Kändes rätt daterat. Nä knappast nåt jag kommer införskaffa.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Förbokar ALDRIG spel nu för tiden, borde inte ni göra heller! för ofta man får console-port rakt upp i fejjan när man kör på PC. det vill jag inte betala för.

Medlem
Skrivet av Gen:

Den springande punkten är givetvis om det gjordes till PC först och sedan portades till konsoll eller vice versa?

haha exakt, det gamla tricket!

Medlem

Nein!


signatur

Nämen!

Medlem

Den där trailern asså, så ska de se ut

Får lite Inglorious-Basterds vibbar

Inaktiv
Skrivet av Nightswipe:
Skrivet av Dvärgen:

nu kände man ju sig tvungen... har väntat på en värdig doom uppföljare då jag aldrig gillade trean.

I ärlighetens namn tror jag nästa Doom kommer att svika oss också. Id kommer nog inte kunna leva upp till våra extrema förväntningar.

kanske det, kanske inte. Därav jag förbokade wolfenstein, för att få spela det vid släpp och för att få testa betan av doom för att kunna döma hur det kommer bli.

Tycker doom ska vara mörkare av sig och inte förutsägbart vad som kommer ske.
I doom 3 satt och räknade ut allt som skulle hända, man förstod ju direkt då ett rum blev mörkare så skulle det ju komma ett gäng fiender. Vissa ställen blev det inte mörkt men det gick väldigt lätt att lista ut att något skulle komma fram från det ena hörnet till det andra.

Fyran får gärna bli bättre, jag tror på id och jag hoppas dom verkligen ser över misstagen i doom3 så dom kan bättra fyran.

Nassarna must die för den Hooker rippen... argh!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Ååå me like the trailer vill ha detta. Och DooM! Gillade trean


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Den där trailern asså, så ska de se ut

Får lite Inglorious-Basterds vibbar

Ja väldigt mycket sånna vibbar, det gillas starkt! Nazi-slakt med en hög dos humor, eller om det är den brutala slakten som blir humor för att det är nazister!

Känns iaf kul att karaktärerna och spelet verkar få lite personlighet för en gångs skull!

ska bli väldigt spännande och se vad dom gör med Doom också om dom lyckats få till Wolfenstein så intressant!

Medlem

Jag tycker det ser intressant ut.

Konceptartisten är iaf en av de skickligaste som jag sett. Har flera av hans alster hemma på väggarna. Det återstår att se om modellerarna lyckats överföra det till rörliga pixlar.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

1
Skriv svar