Så funkar Carrier Assault i Battlefield 4: Naval Strike

Robot
Så funkar Carrier Assault i Battlefield 4: Naval Strike

Dice förklarar det Titan Mode-doftande Carrier Assault-läget i nästa dlc.

#battlefield-4, #battlefield-2142


Geeks Gaming
Medlem

av vad jag kommer ihåg från 2142 blev det en jävla granatspam på titanen. finns risk för det här med skulle jag tro


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Jag vill se gameplay innan jag dömer detta

Medlem

Men vänta lite nu.. Skulle inte dom lägga alla dlc på is tills spelet är färdigt? Eller är spelet klart? Hmm.. Måste vara fel på min dator isf. Varför gillar den alla andra spel men inte bf4.

Medlem

Tycker at BF2 och BF2142 var ett av dom bättre i serien...Älskade TITAN mode.......Även om det blev mycket granatspam så var det mera teamwork mot idag......Hoppas det här blir något bra..

Medlem
Skrivet av Ishow:

Men vänta lite nu.. Skulle inte dom lägga alla dlc på is tills spelet är färdigt? Eller är spelet klart? Hmm.. Måste vara fel på min dator isf. Varför gillar den alla andra spel men inte bf4.

Måste vara din dator för jag har då inga som helst problem med BF4.

Medlem
Skrivet av Master_johan:

av vad jag kommer ihåg från 2142 blev det en jävla granatspam på titanen. finns risk för det här med skulle jag tro

Ja sista choke pointen in till reaktorn var inte bra gjord i 2142. Det räckte med ett par försvarare för att det skulle vara i princip omöjligt att komma förbi. Misstänker skarpt att de har gjort banlayouten bättre i BF4.

Inaktiv

Så scriptat som vanligt? Ta en kontroll och de skjuter iväg en missil automatiskt. Typ som conquest. Hade förväntat mig fighter ute till havs med jägare, ubåtar, ja även styra ett hangarfartyg. Tur man inte köpte denna smörja.

Medlem
Skrivet av cinort:

Så scriptat som vanligt? Ta en kontroll och de skjuter iväg en missil automatiskt. Typ som conquest. Hade förväntat mig fighter ute till havs med jägare, ubåtar, ja även styra ett hangarfartyg. Tur man inte köpte denna smörja.

Styra fartygen? Det är alldeles för gammaldags, det kunde bara gamla gamers och proffs göra! Det får endast datorn idag.

Alla häftiga delar "klipps ut" åt dig så du inte behöver tänka på sånt!
Typ som att fylla lastutrymmet i en C17 och hoppa fallskärm, glöm det! Du får en spawnpoint mitt i luften och nu kan du inte ens göra Halo jumps för ja, dice tyckte att det är bättre att de öppnar fallskärmen åt dig så att du inte dör

Min högsta gamer-önskan, mod tools så communityn kan göra battlefield roligt!

gnäll gnäll gnäll...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Mainman:
Skrivet av Ishow:

Men vänta lite nu.. Skulle inte dom lägga alla dlc på is tills spelet är färdigt? Eller är spelet klart? Hmm.. Måste vara fel på min dator isf. Varför gillar den alla andra spel men inte bf4.

Måste vara din dator för jag har då inga som helst problem med BF4.

Måste vara fel på många konsoler och datorer då, finns gott om spelsre på alla plattformer som.fortfarande har stora problem, de som helt slipper buggar, krascher och liknande är nog lyckliga men få... Dock så förvånar det ingen att de pushar DLC till ett trasigt spel, folk köper det ju ändå och nästa Battlefield måste ju hinna släppas någorlundda snart Säkert med samma buggar som bf4 då det återigen är grafik och ljud som prioriteras, inte gameplay eller balans...

Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Mainman:
Skrivet av Ishow:

Men vänta lite nu.. Skulle inte dom lägga alla dlc på is tills spelet är färdigt? Eller är spelet klart? Hmm.. Måste vara fel på min dator isf. Varför gillar den alla andra spel men inte bf4.

Måste vara din dator för jag har då inga som helst problem med BF4.

Måste vara fel på många konsoler och datorer då, finns gott om spelsre på alla plattformer som.fortfarande har stora problem, de som helt slipper buggar, krascher och liknande är nog lyckliga men få... Dock så förvånar det ingen att de pushar DLC till ett trasigt spel, folk köper det ju ändå och nästa Battlefield måste ju hinna släppas någorlundda snart Säkert med samma buggar som bf4 då det återigen är grafik och ljud som prioriteras, inte gameplay eller balans...

Ps4 versionen rullar bra nu.

Medlem
Skrivet av kingleafanders:

Ps4 versionen rullar bra nu.

Nej det gör den verkligen inte, det är nästan värre efter senaste patchen

Hmm märkligt, vettefan va de kan bero på då !? :S

Medlem

senaste patchen är katastrof

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Mainman:
Skrivet av Ishow:

Men vänta lite nu.. Skulle inte dom lägga alla dlc på is tills spelet är färdigt? Eller är spelet klart? Hmm.. Måste vara fel på min dator isf. Varför gillar den alla andra spel men inte bf4.

Måste vara din dator för jag har då inga som helst problem med BF4.

Måste vara fel på många konsoler och datorer då, finns gott om spelsre på alla plattformer som.fortfarande har stora problem, de som helt slipper buggar, krascher och liknande är nog lyckliga men få... Dock så förvånar det ingen att de pushar DLC till ett trasigt spel, folk köper det ju ändå och nästa Battlefield måste ju hinna släppas någorlundda snart Säkert med samma buggar som bf4 då det återigen är grafik och ljud som prioriteras, inte gameplay eller balans...

Kan bara hålla med. Vet inte hur många gånger som jag har haft ljud problem. Finns inget ljud! Och det är för alla som spelar samma bana, speciellt Locker.
Dom ljuger för oss hela tiden. Spelet är fortfarande trasigt men ändå ska dlc ut. Skall vi verkligen finna oss i detta.

Medlem

Hoppas det blir bra' har saknat Titan-läget som fan under åren. Hoppas dock Dice inre gjort så få korridorer som i 2142, det blev bara pangkaka av att slåss inne i titanerna då


signatur

Game long and prosper

Det blir snarare en kamp mellan datorer och nätkod. Den spelare vars BF4-version inte kraschar, vinner.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

På 360 ha jag frysningar och buggar till förbannelse.

Nu ha jag dock xbox one och det har varit helt problemfritt hittills.

Skrivet av iceblood:

På 360 ha jag frysningar och buggar till förbannelse.

Nu ha jag dock xbox one och det har varit helt problemfritt hittills.

Samma på ps4, de flyter utan några större problem.

Medlem

Killcam är ju ball nu..
Sen har dom gjort 1SK buggen värre, känns det som..

XP är fubared, Battlepacks är fubared.
Fick iofs min Veteran pack häromdagen.. 6 månader sent..

Tror att det hade blivit bättre om DICE var självständiga..

Medlem

Trist att man kan vinna genom attacker mot skeppet. Blir snarare en kamp om att hålla alla baser än att gå till full attack mot skeppet.

1
Skriv svar