Pixelvåldschock i ny trailer för Hotline Miami 2

Robot
Inaktiv
Pixelvåldschock i ny trailer för Hotline Miami 2

ett självklart köp! inte kört klart ettan ännu vilket jag borde kanske göra men tvåan ska jag lätt kasta pengar på!

Medlem

Tjosan. Blir ett köp där med. Jädra kul spel.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Gimme, gimme, gimme!

Medlem

Vem behöver kärlek när det finns pixelvåldsporr!

Medlem

DICE, Infinity Ward, Bungie, Crytek, Gearbox, Naughty Dog, Epic , Id Software (nuvarande) osv osv osv....

Se och lär.

Det är komiskt men samtidigt också tragiskt att ett företag som Dennaton Games kan utveckla ett spel med så enormt mycket bättre inlevelse och känsla, än i stort sett alla dagens "AAA-utvecklare".

Medlem

Första Hotline Miami var kungligt bra! Hoppas tvåan blir minst lika bra, givet köp!

Skrivet av Sapiens:

DICE, Infinity Ward, Bungie, Crytek, Gearbox, Naughty Dog, Epic , Id Software (nuvarande) osv osv osv....

Se och lär.

Det är komiskt men samtidigt också tragiskt att ett företag som Dennaton Games kan utveckla ett spel med så enormt mycket bättre inlevelse och känsla, än i stort sett alla dagens "AAA-utvecklare".

Naughty dog? Tycker dom spelar i en helt annan liga än de andra du nämnde. Men jag tror jag fattar va du menar!

k3m
Medlem
Skrivet av Sapiens:

DICE, Infinity Ward, Bungie, Crytek, Gearbox, Naughty Dog, Epic , Id Software (nuvarande) osv osv osv....

Se och lär.

Det är komiskt men samtidigt också tragiskt att ett företag som Dennaton Games kan utveckla ett spel med så enormt mycket bättre inlevelse och känsla, än i stort sett alla dagens "AAA-utvecklare".

Mmm, men bevisligen är det så det fungerar. Att ett litet företag kan slå alla stora på fingrarna i bland.

Medlem

Det blir att köpa både spelet och dess soundtrack samma dag det släpps!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag blir så hypad över dual-wielding! Hoppas verkligen att detta håller samma kvalité som ettan!

Medlem

Längtar längtar längtar!

Inaktiv
Skrivet av Arizato:

Jag blir så hypad över dual-wielding! Hoppas verkligen att detta håller samma kvalité som ettan!

Jag r hypad över allt man kan göra i tvåan så tror det kommer hålla samma kvalité som ettan, om än inte lite högre till och med.

Medlem

Underbart! Älskade det första spelet. Det enda som oroar mig är att trailern fick det att se väldigt lätt ut. Älskade det lite svåra i första spelet och hoppas att det håller samma nivå av svårighetsgrad.

Oavsett är det ett givet köp, gogo!

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Underbart! Älskade det första spelet. Det enda som oroar mig är att trailern fick det att se väldigt lätt ut. Älskade det lite svåra i första spelet och hoppas att det håller samma nivå av svårighetsgrad.

Oavsett är det ett givet köp, gogo!

Det första spelet ser nog ganska lätt ut också när det går bra.

Är det bara jag som tycker att man verkar röra sig fortare nu (och då brukade jag ändå använda masken som gjorde att man rörde sig fortare) eller har jag bara glömt hur det var?

Medlem
Skrivet av Sapiens:

DICE, Infinity Ward, Bungie, Crytek, Gearbox, Naughty Dog, Epic , Id Software (nuvarande) osv osv osv....

Se och lär.

Det är komiskt men samtidigt också tragiskt att ett företag som Dennaton Games kan utveckla ett spel med så enormt mycket bättre inlevelse och känsla, än i stort sett alla dagens "AAA-utvecklare".

Vet inte varför det känns så för dig, men för mig själv iaf så har inte varken naughty dogs eller gearbox spel (nu räknar vi bort space marines och dnf, dessa spel har aldrig existerat) släppt direkt några skitspel, rättare sagft kännts som dom alltid gjort något "nytt" av något gammalt. Även hotline har gjort nygammalt av gammalt

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av ClockWise:

Underbart! Älskade det första spelet. Det enda som oroar mig är att trailern fick det att se väldigt lätt ut. Älskade det lite svåra i första spelet och hoppas att det håller samma nivå av svårighetsgrad.

Oavsett är det ett givet köp, gogo!

Det första spelet ser nog ganska lätt ut också när det går bra.

Är det bara jag som tycker att man verkar röra sig fortare nu (och då brukade jag ändå använda masken som gjorde att man rörde sig fortare) eller har jag bara glömt hur det var?

Ja, det har du rätt i. Sen kan det väl vara så att det är klippt just vid action-sekvenserna i trailern ^^ Tycker också det såg ut som om man rörde sig snabbt, fast jag använde aldrig masken som gjorde att man rörde sig snabbare.

SoL
Medlem

Jag får sånna flashbacks av detta spel, minns när man sprang runt o slakta på gta 1 o 2

Medlem

Ettan är helt fantastiskt men jag kunde knappt spela mer än 45-60min sen blev jag så illamående och åksjuk så jag mådde illa i flera timmar.

Hoppas det är löst i 2an, då blir det mest troligen ett köp.

1
Skriv svar