Se det nedlagda Star Wars-spelet med Darth Maul
Vad äre för fel med LucasArts och lägga ner typ hälften av sina Star Wars spel.
Lucasarts finns ju inte längre.
Disney har alla rättigheter men, såvitt jag vet, kan ha fel, så behöll dom inte så mycket av något annat.
Inte så insatt. Men jag vet att dom slutade med alla spel som va på gång. Vilket är synd :/
Nerd? I prefer the term intelectual badass!
Vad äre för fel med LucasArts och lägga ner typ hälften av sina Star Wars spel.
Lucasarts finns ju inte längre.
Disney har alla rättigheter men, såvitt jag vet, kan ha fel, så behöll dom inte så mycket av något annat.
Inte så insatt. Men jag vet att dom slutade med alla spel som va på gång. Vilket är synd :/
den här gången var det dock lucas arts, verkar som spelet lades ner innan köpet
always use the nubs for cover
Istället för att bara slänga allt i soptunnan kan de väl bara släppa det som redan gjorts ut på marknaden så att någon för en symbolisk summa, eller en auktion, kan köpa det och fortsätta?
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Det här spelet ser ju fantastiskt ut! Håller tummarna riktigt hårt och hoppas att detta spel blir färdigt någon gång inom en snar framtid Om något företag får för sig att vilja återuppta projekt dvs :/
Tror inte att dom skulle tillåta ett helt nytt företag ta upp ett redan nedstängt projekt. Nä dessa projektfiler är redan arkiverade och borta
varför slåss han mot kloner när han dog innan klonerna lämnade kamino O_o
Se the clone wars tv serien.
den är inte cannon
"This is Star Wars, and I don’t make a distinction between [Clone Wars] and the films," Lucas said in an interview released by SciFiNow - a science-fiction enthusiast magazine based in the UK - during last season