Massor av gameplay från Fortnite

Robot
Massor av gameplay från Fortnite

Gameinformer går igenom byggsystemet och visar även en hel gameplay från Epics överlevnadsspel.

#fortnite


Inaktiv
Massor av gameplay från Fortnite

Spännande! Gameplayen låter mycket underhållande och personligen älskar jag stilen.

Måste ändå poängtera deras val av grafisk stil. Med nya motorer brukar företag oftast köra på en realistisk stil med avancerad ljussättning och partikel-effekter. Men nu väljer de att göra ett stiliserat spel som lika gärna kunde vara gjort i unreal 3. Märkligt val rent affärsmässigt tycker jag. Visst kommer det komma ut många spel från andra spelföretag som kan impa med motorn. Men ändå...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_165499:

Spännande! Gameplayen låter mycket underhållande och personligen älskar jag stilen.

Måste ändå poängtera deras val av grafisk stil. Med nya motorer brukar företag oftast köra på en realistisk stil med avancerad ljussättning och partikel-effekter. Men nu väljer de att göra ett stiliserat spel som lika gärna kunde vara gjort i unreal 3. Märkligt val rent affärsmässigt tycker jag. Visst kommer det komma ut många spel från andra spelföretag som kan impa med motorn. Men ändå...

Möjligen att de redan etablerat Unreal Engine som en "snygg motor" och nu är ute efter de som istället valt Unity. Deras nya bantade prissättning är ju väldigt indievänlig. Eller så var de bara innerligt trötta på Gears of War-stuket, de måste ju arbetat på det varumärket i tio år.

Personligen hade gärna sett ett Unreal Tournament Live men Fortnite ser intressant ut.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Timosaki:

Spännande! Gameplayen låter mycket underhållande och personligen älskar jag stilen.

Måste ändå poängtera deras val av grafisk stil. Med nya motorer brukar företag oftast köra på en realistisk stil med avancerad ljussättning och partikel-effekter. Men nu väljer de att göra ett stiliserat spel som lika gärna kunde vara gjort i unreal 3. Märkligt val rent affärsmässigt tycker jag. Visst kommer det komma ut många spel från andra spelföretag som kan impa med motorn. Men ändå...

Möjligen att de redan etablerat Unreal Engine som en "snygg motor" och nu är ute efter de som istället valt Unity. Deras nya bantade prissättning är ju väldigt indievänlig. Eller så var de bara innerligt trötta på Gears of War-stuket, de måste ju arbetat på det varumärket i tio år.

Personligen hade gärna sett ett Unreal Tournament Live men Fortnite ser intressant ut.

UT live? Dream on Finns inga pengar i det. Kanske om det fanns en coop-campaign, men inte som vs.

Fortnite passar perfekt in i den typen av spel som tjänar pengar nuförtiden.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Timosaki:

Spännande! Gameplayen låter mycket underhållande och personligen älskar jag stilen.

Måste ändå poängtera deras val av grafisk stil. Med nya motorer brukar företag oftast köra på en realistisk stil med avancerad ljussättning och partikel-effekter. Men nu väljer de att göra ett stiliserat spel som lika gärna kunde vara gjort i unreal 3. Märkligt val rent affärsmässigt tycker jag. Visst kommer det komma ut många spel från andra spelföretag som kan impa med motorn. Men ändå...

Möjligen att de redan etablerat Unreal Engine som en "snygg motor" och nu är ute efter de som istället valt Unity. Deras nya bantade prissättning är ju väldigt indievänlig. Eller så var de bara innerligt trötta på Gears of War-stuket, de måste ju arbetat på det varumärket i tio år.

Personligen hade gärna sett ett Unreal Tournament Live men Fortnite ser intressant ut.

UT live? Dream on Finns inga pengar i det. Kanske om det fanns en coop-campaign, men inte som vs.

Fortnite passar perfekt in i den typen av spel som tjänar pengar nuförtiden.

Och vilken härlig dröm det är!


signatur

Min första reaktion är: "Nej, vad det ser tramsigt ut." Sedan tänker jag om. Kul att någon försöker blanda det bästa från flera världar och vill återskapa "kuligheten" till vårt favoritmedium.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Den grafiska designen var väl inte överdrivet tilltalande, men spelet ser ut att kunna bli jävligt roligt, så vem bryr sig.

1
Skriv svar