Datum för årets Blizzcon

Medlem
Datum för årets Blizzcon

sen kostar väl en flygbiljett 10k haha =D Sparar mina pengar till festivaler i sommar istället

Medlem

Snälla låt detta bli året de utannonserar Warcraft 4, glädjen skulle vara stark.. extremt stark.

Medlem

Håller med, blir nog ingen Blizzcon för mig heller Tycker priset i sig är orimligt dyrt, men jag hade gärna gått, och biljetterna säljs antagligen slut iaf.
Känner mig inte överdrivet ivrig angående WoW:WoD eller HotS, även om jag är lite nyfiken på den sistnämnda, men något nytt om Titan eller liknande hade ju varit något att se fram emot

Medlem

Jag har fått för mig Titan blev skrotat? Men jag kan ha fel eller förväxlat informationen.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

sen kostar väl en flygbiljett 10k haha =D Sparar mina pengar till festivaler i sommar istället

Tur och retur ca 5k.

Medlem

nej Moppe du har inte fel. Det dom har gjort är att dom typ reboota allt och började om från början =),

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Snälla låt detta bli året de utannonserar Warcraft 4, glädjen skulle vara stark.. extremt stark.

Lär nog inte hända på ett bra tag (om det ens händer), legacy of the void kommer ju först och WC4 kan teoretiskt komma först ett par år senare. Sen har ju blizzard sällan haft två riktiga serier i samma universum parallellt så det kommer troligtvis inte hända så länge WoW lever.

Medlem
Skrivet av Moppe:

Jag har fått för mig Titan blev skrotat? Men jag kan ha fel eller förväxlat informationen.

Original Titan blev skrotat, men inte för att försvinna utan för att göras om på nytt från grunden.

Medlem

De ska utannonsera Auctionhouse 2.0 för Diablo 3. *trollface*


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar