E.T-kassetter har grävts upp i New Mexico

Robot
Medlem
E.T-kassetter har grävts upp i New Mexico

Varför grävde dom ner alla kassetterna? Varför inte bara ge bort dom eller slänga dom på tippen? ^^

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Varför grävde dom ner alla kassetterna? Varför inte bara ge bort dom eller slänga dom på tippen? ^^

Man vet att ett spel är dåligt när inte ens tippen vill ta emot dem.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag visste det!

Mer ET-härligheter;

Medlem

För den som är intresserad av att veta mer om själva utgrävningen och spelet rent generellt så kan jag rekommendera er den här länken: http://www.ign.com/articles/2014/04/26/the-dig-uncovering-the...


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Är det inte AVGN's storfilm som just handlar om de försvunna kassetterna. De har ju varit i New Mexico o filmat m.m.

Kanske är AVGN som har grävt fram dem (inte personligen, men genom hans projekt)?

Medlem

Min generation grävde ned kassetterna av en anledning! Öppna inte graven, ni kan inte förstå den ondska ni släpper fri!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Wha...?Aaaaaah! My eyes!!!

Medlem

hahahaha vilket härligt ljud....vilka minen man får från att man va 10 år o spelade på sin atari

Medlem
Skrivet av KatOne:

hahaha den där katten ser lite ilsken ut undra hur sönder riven den där killen vart när han skulle sätta på folie hatten på den

Medlem

Jag grävde själv ner diverse spel..
Dom är begravda av en anledning..
Låt de vila i frid!

Skribent

Jag har spelat E.T och Zelda-spelen till Philips CDi. Två bevis på den ondska spel kan föra med sig.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Min generation grävde ned kassetterna av en anledning! Öppna inte graven, ni kan inte förstå den ondska ni släpper fri!

Nu förstår man att kärnkraftsfrågan blir problematiskt. Det spelar nog ingen roll hur farligt vi säger det förbrukade kärnbränslet är, någon klåfingrig jävel kommer ändå gräva upp skiten för att göra en dokumentär.

KoP
Medlem

Ha! Har alltid känt att det funnits en sanning bakom denna myt.

Trist dock att det inte fick fortsätta vara en myt. Hade ju varit roligare om myten fått leva vidare.

Och som någon skrev på polygon.com:
Tänk om det här var Ataris plan ifrån första början när dom märkte att E.T. sålde dåligt?
Ett 30 år långt pr-stunt! Helvete nu kommer E.T. dyka upp som remakes och som mobilspel för att inte tala om all merchandise! -_-

Jag säger då det.

Medlem

Allt jag har att säga

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Min generation grävde ned kassetterna av en anledning! Öppna inte graven, ni kan inte förstå den ondska ni släpper fri!

Ingen fara, jag har en bok om det ockulta som innehåller bland annat skydd mot ondska! No E.T for this guy!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Har aldrig förstått vad som gör E.T till världens värsta spel, ett av spelvärldens största flopp, visst, men för under sin tid förekom gravt värre spel.

Testa Star Fox till Atari 2600.

Medlem

Man finner ett enormt lager av spelet i Wastelands 2!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelfantasten/regisören Steven Spielberg stavar sitt namn med v. Vad jag vet finns inte många engelsktalande som skriver med "ph", skulle ju uttalas som "f"; Steefen.
Sorry var bara tvungen Har diggat Spielberg sedan "Jakten på den försvunna skatten"!

1
Skriv svar