DayZ har sålt 2 miljoner exemplar
Pre-emptive strike innan folk börjar gnälla.
Dean är så grymm imo, fattar inte vrf folk är så negativa
Jag väntar tills spelet kommer ut. Tills dess ignorerar jag allt DayZ har att göra med.
Klokt beslut, spel försläpps allt tidigare och i sämre och sämre skick. DayZ har en lång väg att gå innan det blir riktigt spelbart.
Metal is best served heavy.
Jag väntar tills spelet kommer ut. Tills dess ignorerar jag allt DayZ har att göra med.
Klokt beslut, spel försläpps allt tidigare och i sämre och sämre skick. DayZ har en lång väg att gå innan det blir riktigt spelbart.
Dayz är inte till för att spelas just nu...
Vad jag minns så har Rocket själv sagt att spelet inte är värt att köpa atm. Fast det var iofs ett tag sedan han sa så, så han kan ha ändrat sig.
Då syftar jag på överlevndas aspekten, borde vara det man jobbar på först.
Nätverkskod och stabil grafikmotor kommer föst. Mindre saker som kläder och utrustning ar saker en del av teamet jobbar på under tiden som den tyngre programmeringen pågår på annat håll.
Då syftar jag på överlevndas aspekten, borde vara det man jobbar på först.
Nätverkskod och stabil grafikmotor kommer föst. Mindre saker som kläder och utrustning ar saker en del av teamet jobbar på under tiden som den tyngre programmeringen pågår på annat håll.
Menar inte kläder utan spelets grunder, överlevnad. Inte överlevnad vs andra spelare för det handlar varenda Multiplayer FPS om.
Men som sagt, inte ens i Moden verkar det funnits något genomtänkt mål med spelet.
"Work in progress" betyder att det inte är färdigt än.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Det går tydligen att sälja vad som helst
Dayz är inte till för att spelas just nu...
Är det bara till för att säljas?
The definition of insanity?
Det är bra att ni som gnäller så jävligt inte köper spelet ännu eftersom det är under uppbyggnad så såna duktiga spelare som jag kan rapportera in buggar och allt annat som är fel med spelet till programmerarna.. Trött på folk som köper ett ofärdigt spel och gnällar som kärringar. Håll er till wow
Det är bra att ni som gnäller så jävligt inte köper spelet ännu eftersom det är under uppbyggnad så såna duktiga spelare som jag kan rapportera in buggar och allt annat som är fel med spelet till programmerarna.. Trött på folk som köper ett ofärdigt spel och gnällar som kärringar. Håll er till wow
Tycker det är lite ironiskt att du klagar på folk som klagar på ofärdiga spel som är under uppbyggnad och säger att de ska hålla sig till mmo"t WOW. Mmo's är alltid under uppbyggnad, fulla med buggar mm.