DayZ har sålt 2 miljoner exemplar

Robot
FM-guru
F.d. Sisyr
DayZ har sålt 2 miljoner exemplar

Ställer mig lika oförstående till DayZ popularitet som somliga andra gör till Minecrafts...

Medlem

Pre-emptive strike innan folk börjar gnälla.

Medlem
Skrivet av Draug:

Pre-emptive strike innan folk börjar gnälla.

http://i.imgur.com/p6zNBQ6.png

Dean är så grymm imo, fattar inte vrf folk är så negativa

Medlem

Jag väntar tills spelet kommer ut. Tills dess ignorerar jag allt DayZ har att göra med.

Medlem
Skrivet av Rentah:

Jag väntar tills spelet kommer ut. Tills dess ignorerar jag allt DayZ har att göra med.

Bra val. Är nog det jag skulle rekommenderat att göra

Medlem
Skrivet av Rentah:

Jag väntar tills spelet kommer ut. Tills dess ignorerar jag allt DayZ har att göra med.

Klokt beslut, spel försläpps allt tidigare och i sämre och sämre skick. DayZ har en lång väg att gå innan det blir riktigt spelbart.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Rentah:

Jag väntar tills spelet kommer ut. Tills dess ignorerar jag allt DayZ har att göra med.

Klokt beslut, spel försläpps allt tidigare och i sämre och sämre skick. DayZ har en lång väg att gå innan det blir riktigt spelbart.

Dayz är inte till för att spelas just nu...

Medlem
Skrivet av Rentah:

Jag väntar tills spelet kommer ut. Tills dess ignorerar jag allt DayZ har att göra med.

Vad jag minns så har Rocket själv sagt att spelet inte är värt att köpa atm. Fast det var iofs ett tag sedan han sa så, så han kan ha ändrat sig.


signatur
Medlem

Värt att köpa idag, men i framtiden? Jag tvivlar starkt.

Att spelets grunder inte ens finns och fungerar i moden eller i stand alone är väldigt märkligt.

Då syftar jag på överlevndas aspekten, borde vara det man jobbar på först.

Medlem
Skrivet av Salami:

Då syftar jag på överlevndas aspekten, borde vara det man jobbar på först.

Nätverkskod och stabil grafikmotor kommer föst. Mindre saker som kläder och utrustning ar saker en del av teamet jobbar på under tiden som den tyngre programmeringen pågår på annat håll.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Salami:

Då syftar jag på överlevndas aspekten, borde vara det man jobbar på först.

Nätverkskod och stabil grafikmotor kommer föst. Mindre saker som kläder och utrustning ar saker en del av teamet jobbar på under tiden som den tyngre programmeringen pågår på annat håll.

Menar inte kläder utan spelets grunder, överlevnad. Inte överlevnad vs andra spelare för det handlar varenda Multiplayer FPS om.

Men som sagt, inte ens i Moden verkar det funnits något genomtänkt mål med spelet.

"Work in progress" betyder att det inte är färdigt än.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

:up:ÖNSKAR ATT DET KOMMER TILL XBOX ONE.

Medlem

Det går tydligen att sälja vad som helst


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Rentah:

Jag väntar tills spelet kommer ut. Tills dess ignorerar jag allt DayZ har att göra med.

Klokt beslut, spel försläpps allt tidigare och i sämre och sämre skick. DayZ har en lång väg att gå innan det blir riktigt spelbart.

Dayz är inte till för att spelas just nu...

Är det bara till för att säljas?


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Det är bra att ni som gnäller så jävligt inte köper spelet ännu eftersom det är under uppbyggnad så såna duktiga spelare som jag kan rapportera in buggar och allt annat som är fel med spelet till programmerarna.. Trött på folk som köper ett ofärdigt spel och gnällar som kärringar. Håll er till wow

Medlem
Skrivet av mikejen:

Det är bra att ni som gnäller så jävligt inte köper spelet ännu eftersom det är under uppbyggnad så såna duktiga spelare som jag kan rapportera in buggar och allt annat som är fel med spelet till programmerarna.. Trött på folk som köper ett ofärdigt spel och gnällar som kärringar. Håll er till wow

Tycker det är lite ironiskt att du klagar på folk som klagar på ofärdiga spel som är under uppbyggnad och säger att de ska hålla sig till mmo"t WOW. Mmo's är alltid under uppbyggnad, fulla med buggar mm.


signatur
1
Skriv svar