Raids är hardcore i Wildstar

Robot
Medlem
Raids är hardcore i Wildstar

skulle säkert tyckt det där var skit tufft om man var 14 igen

Medlem

kunde kommit för10 år sen

Medlem

i was cool when uncool was cool


signatur

Meep!

MEG
Medlem

Oj trodde först att det var ett klipp från någon film/serie som går på Cartoon network (som ungarna tittar på)


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Wtf?

Maken till desperat försök har aldrig tidigare skådats..

Medlem

Wildstar kommer bli grymt bästa MMO spelet 2014 iallafall för er som vill få reda på den senaste diskutionerna, informationen om Wildstar osv. välkommen till den största Wildstar gruppen i världen med ca 680 medlemmar https://www.facebook.com/groups/273144919519289/

Medlem

Det som är grejen med svenskar är att dom klagar på spel som Wildstar grafiken osv. men sedan så spelar dom spel som WoW, team fortress, borderlands, Torchlight etc. hur går det ihop egenterligen?

Medlem

Om man nu inte gillar grafik stilen och man nu tycker att grafiken är det viktigaste i ett spel förstår jag om man är negativ till Wildstar. Folk verkar dock otroligt butthurt pga detta spelet, skulle vara skoj o veta varför dom tar det så personligt?

Medlem

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Medlem

Tror raids kommer bli awesome. Verkar kunna bli riktigt svårt också, sen som jag förstår de så kan man inte lära sig bossarna helt utantill pga att "faserna" ska vara lite random.

Sen att grafiken är cartoon all over är ju hur bra som helst.

Medlem
Skrivet av Myllerman:

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Det roliga är att det är riktigat till Hardcore raiders, verkar som en hel del stora guilds ska spel Wildstar i väntan på att WoD kommer ut iaf.

Skulle dock vilja se en 12 åring tackla Veteran Stormtalon Lair för att se hur det går för honom/henne.

Medlem
Skrivet av Myllerman:

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Samma vanliga sitat igen? kolla upp informationen vad spelet get innan du börjar yttra dig http://wildstar-online.com/en/ berätta vart någonstans i spelet skulle dom satsa på den "yngre spelarbasen" så som du förklarar dig. vid endgame så kommer Wildstar vara starkt fokuserat på hardcore osv. (raids, adventures, dungeons osv.)

Medlem
Skrivet av Vargaskri:

Tror raids kommer bli awesome. Verkar kunna bli riktigt svårt också, sen som jag förstår de så kan man inte lära sig bossarna helt utantill pga att "faserna" ska vara lite random.

Sen att grafiken är cartoon all over är ju hur bra som helst.

Det är korrekt, fighterna har mechanics precis som i wow men de mechanics är ofta random så skriva en komplett guide för en boss som man kan lära sig av lär inte vara möjligt.

Detta betyder att folk får helt enkelt lära sig spela spelet, chockerande idé eller hur?

Medlem
Skrivet av Dralle:
Skrivet av Myllerman:

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Det roliga är att det är riktigat till Hardcore raiders, verkar som en hel del stora guilds ska spel Wildstar i väntan på att WoD kommer ut iaf.

Skulle dock vilja se en 12 åring tackla Veteran Stormtalon Lair för att se hur det går för honom/henne.

Så den yngre publiken, arbetslösa, studenter och sedan de vuxna som skiter i sina barn, förpliktelser etc.

Inga personer över 30, med någorlunda aktiva liv har tid att lägga 8 timmar om dagen på ett MMO. WoD? World of Darkness? Lades inte det projektet ner rätt nyligen? Får de vänta rätt så länge i så fall.

Medlem
Skrivet av Dralle:
Skrivet av Vargaskri:

Tror raids kommer bli awesome. Verkar kunna bli riktigt svårt också, sen som jag förstår de så kan man inte lära sig bossarna helt utantill pga att "faserna" ska vara lite random.

Sen att grafiken är cartoon all over är ju hur bra som helst.

Det är korrekt, fighterna har mechanics precis som i wow men de mechanics är ofta random så skriva en komplett guide för en boss som man kan lära sig av lär inte vara möjligt.

Detta betyder att folk får helt enkelt lära sig spela spelet, chockerande idé eller hur?

Frågan är ju bara ifall folk nu orkar lära sig spelet, för idag känns de som att folk vill ha nåt som spelar utav sig självt.

Så hoppas inte att de blir nåt negativt med att de ska vara svårt, så de blir som med Wow där folk inte klarar LFR så de måste göras så lätt att man kan vara AFK.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Dralle:
Skrivet av Myllerman:

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Det roliga är att det är riktigat till Hardcore raiders, verkar som en hel del stora guilds ska spel Wildstar i väntan på att WoD kommer ut iaf.

Skulle dock vilja se en 12 åring tackla Veteran Stormtalon Lair för att se hur det går för honom/henne.

Så den yngre publiken, arbetslösa, studenter och sedan de vuxna som skiter i sina barn, förpliktelser etc.

Inga personer över 30, med någorlunda aktiva liv har tid att lägga 8 timmar om dagen på ett MMO. WoD? World of Darkness? Lades inte det projektet ner rätt nyligen? Får de vänta rätt så länge i så fall.

Det beror la på. Har flera vänner som spelar MMO även fast att de har jobb.

Sen så måste man ju inte ha barn för att vara vuxen...


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Alkaizzer:
Skrivet av Myllerman:

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Samma vanliga sitat igen? kolla upp informationen vad spelet get innan du börjar yttra dig http://wildstar-online.com/en/ berätta vart någonstans i spelet skulle dom satsa på den "yngre spelarbasen" så som du förklarar dig. vid endgame så kommer Wildstar vara starkt fokuserat på hardcore osv. (raids, adventures, dungeons osv.)

Lugn
Var mest en kommentar till hur dom framförde spelet i videon.

Det är som vilken reklam som helst, hade dom utformat videon annorlunda kanske jag som äldre spelare hade blivit intresserad och surfat in och läst mer om spelet.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Dralle:
Skrivet av Myllerman:

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Det roliga är att det är riktigat till Hardcore raiders, verkar som en hel del stora guilds ska spel Wildstar i väntan på att WoD kommer ut iaf.

Skulle dock vilja se en 12 åring tackla Veteran Stormtalon Lair för att se hur det går för honom/henne.

Så den yngre publiken, arbetslösa, studenter och sedan de vuxna som skiter i sina barn, förpliktelser etc.

Inga personer över 30, med någorlunda aktiva liv har tid att lägga 8 timmar om dagen på ett MMO. WoD? World of Darkness? Lades inte det projektet ner rätt nyligen? Får de vänta rätt så länge i så fall.

Warlords of Draenor. WoW expansionen

8 timmar om dagen låter lite extremt, bara för att det krävs att man är en duktig spelare behöver man inte spendera 8h om dagen för att klara av alla raider. Själv driver jag 3 företag och har absolut inte tid att spendera mer än 5-6h 3 dagar i veckan på detta spelet, men det kommer inte att hindra mig från att spela

Medlem

för min del säger jag pass, grafiken och humorn är på kidsnivå

Medlem

JAAA HARDCORE!! NO SLEEP, NO SHOWER!!! I AM HARDCORE!!!

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Dralle:
Skrivet av Myllerman:

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Det roliga är att det är riktigat till Hardcore raiders, verkar som en hel del stora guilds ska spel Wildstar i väntan på att WoD kommer ut iaf.

Skulle dock vilja se en 12 åring tackla Veteran Stormtalon Lair för att se hur det går för honom/henne.

Så den yngre publiken, arbetslösa, studenter och sedan de vuxna som skiter i sina barn, förpliktelser etc.

Inga personer över 30, med någorlunda aktiva liv har tid att lägga 8 timmar om dagen på ett MMO. WoD? World of Darkness? Lades inte det projektet ner rätt nyligen? Får de vänta rätt så länge i så fall.

Det beror la på. Har flera vänner som spelar MMO även fast att de har jobb.

Sen så måste man ju inte ha barn för att vara vuxen...

Är företagsledare själv, driver 3 olika företag och jag tar mig tid att spela eller hade jag nog hamnat på koko-huset eller blivit alkolist. Behöver gaming för att varva ner.

Medlem

Jag tycker det verkar lovande men det är nog bara för att jag är tillräckligt gammal nu (+30) för att inte kräva att ett spel ska se vuxet ut för att kunna spela det utan att skämmas.
Förövrigt grafik<spelkänsla

Medlem

Fan jag är jävligt taggad asså. Innan jag hade provat liret så var jag inte alls charmad av den grafiska stilen och fattade väl inte riktigt vad spelet handlade om.
Men jag har lirat betan i några månader och blev helt torsk, framförallt på striderna men även designen. Svårighetsgraden är också väldigt tilltalande. (Fett jävla svårt )
Jag är väl en relativt ny MMO-spelare, missade hela wow-vågen men gillar genren skarp idag. Inatt satt jag uppe och svor medans jag frustrerat refreshade wildstar-sajten för att paxxa mitt namn... men till slut så fick jag det! Så om du ser Manbearpig ingame så säg hej vettja, för jag kommer att vara där.

Medlem
Skrivet av Dralle:
Skrivet av Myllerman:

Inte imponerad dessvärre.. Känns som dom inriktat sig på den yngre spelarbasen.

Det roliga är att det är riktigat till Hardcore raiders, verkar som en hel del stora guilds ska spel Wildstar i väntan på att WoD kommer ut iaf.

Skulle dock vilja se en 12 åring tackla Veteran Stormtalon Lair för att se hur det går för honom/henne.

Yngre är dock en definitionsfråga, är över 30 så räknar jag dem som är under 18 som yngre.

Medlem

Förstår inte folk som klagar på att spelet ser ut att vara för yngre spelare osv. Är det pågrund av grafiken och den överdrivna humorn i spelet? Ni borde verkligen istället sätta er och testa.

Fithing systemet och behovet av rörelse när man spelar gör det så otroligt mycket roligare att spela än många andra MMOs jag testat tidigare. Boss-strider känns lite som att spela gamla Shoot'em'up där du måste röra dig i rätt mönster samtidigt som du försöker besegra en fiende.

Tyvärr så har de kvar det gamla tråkiga quest systemet i samma stil som WoW vilket gör att iaf för mig personligen gör grinden väldigt meh. Men dungeons och strider: underhållande som tusan. Kan tänka mig att även PVP blir intressant.

Medlem

Jag tycker det är toppen, äntligen ett spel som gör saker annorlunda!

Medlem

Ser skoj ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag har kört som 2 första dungens i Wildstar både som Healer och dps, om ni vill ha svårt spel rekommenderar jag Wildstar. För att vara introduktion dungens som ska vara simpla kan jag säga jag har aldrig varit så stressad i mitt liv som healer i något spel någon sin. att ha kontroll på sin fokus bar samt se till att alla hålls på bra hp så folk inte blir 1 shotade är rätt insaine du ska också undvika allt som händer runt bossarna med.

En duktig healer är värd mer än någonsin i detta spel och det märktes när jag helade, mitt slut tycke om det att det var så jävla kul jag var tvungen att stå på min tår för att få allt att funka

Jag ser verkligen fram nät man börjar radia.

Medlem
Skrivet av Alkaizzer:

Det som är grejen med svenskar är att dom klagar på spel som Wildstar grafiken osv. men sedan så spelar dom spel som WoW, team fortress, borderlands, Torchlight etc. hur går det ihop egenterligen?

FZ, även känt som klagomuren.

123
Skriv svar