GTA- och Rockstar-rea på Steam i helgen
Fem Grand Theft Auto blir dina för en hundring. Passar det inte? Kika då på Max Payne, Bully, L.A. Noire eller något annat.
#rockstar-games, #grand-theft-auto-iii, #grand-theft-auto-vice-city, #grand-theft-auto-san-andreas, #grand-theft-auto-iv, #grand-theft-auto-episodes-from-liberty-city, #max-payne, #max-payne-2-the-fall-of-max-payne, #bully-scholarship-edition, #la-noire, #gta-v-2
Det här förekommer 2-3 ggr/år och det är samma reapriser varje gång. Ingen direkt nyhet.
När ska Rockstar förstå att vi gärna vill ha lite nyare titlar istället
Nä å ingen direkt nyhet att de säljer spel på steam. Vad jag hört förekommer det 24h a day!!
Jag har det mesta, men de gamla GTA-spelen har jag ingen intresse av.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
San Andreas <3 <3 <3
Någon som vet om man fortfarande måste dras med det vidriga "Games for Windows" när man köper det? Det är helt otroligt värdelöst faktiskt.
Games For Windows Live är nerlagd av Microsoft, så det finns inte kvar i spel längre. Inte ens i spelen som hade det förut.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
San Andreas &lt;3 &lt;3 &lt;3
Någon som vet om man fortfarande måste dras med det vidriga "Games for Windows" när man köper det? Det är helt otroligt värdelöst faktiskt.
Games For Windows Live är nerlagd av Microsoft, så det finns inte kvar i spel längre. Inte ens i spelen som hade det förut.
- Jodå, det är kvar. Spelade idag BulletStorm, som uppdaterade sig och Games For Windows. Har flera spel som jag måste logga in på GFW för att spela och spara.
Däremot så krånglar Social Club fortfarande när man tex ska spela GTA 4.
autograph
Jag har redan köpt Vice City på Steam, men musen fungerar inte ingame, någon som har en aning???
Nä. Låter konstigt. Det fungerar utmärkt för mig.
Har du kollat i options för styrning och mus i spelet?
Musen funkar att röra på i menyn men det går inte att klicka på något. Inne i spelet funkar inget alls... Har en R.A.T 7
För att spel ska vara kul ^^