Fira 2-åringen Diablo III med ingame-bonusar

Robot
Fira 2-åringen Diablo III med ingame-bonusar
Medlem
Fira 2-åringen Diablo III med ingame-bonusar

Skriver ni inte fel nu eller är det jag som är helt ute och cyklar?

"This bonus birthday buff begins in Europe on Thursday, May 15 at 12:00 a.m. CEST and ends on Thursday, May 22 at 5:00 a.m. CEST."

Enligt blizzards hemsida slutar buffen på torsdag nästa vecka (inte imorgon som du skriver i nyheten).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det gäller en vecka.

Redaktör
Medlem

Jag har precis börjat lira igen och körde tidigare med nån graphics mod som gjorde färgtemat mörkare och inte lika mycket bloom kring allt, finns det någon sån mod numera? Eller blir man bannad för sånt?

Medlem

Oj är det så gammalt redan, var tar tiden vägen?

dmn
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Jag har precis börjat lira igen och körde tidigare med nån graphics mod som gjorde färgtemat mörkare och inte lika mycket bloom kring allt, finns det någon sån mod numera? Eller blir man bannad för sånt?

emo much?

Medlem

2 år redan... fort känner man sig gammal.

MEG
Medlem

Kanske man ska damma av spelet och lira lite....


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Dom kan ta sitt skitspel och alla deras löften o köra upp det where the sun don't shine.

Medlem

just when i thought i was out... they pull me back in!!!
Damn you Blizzard...

Medlem
Skrivet av Tivook:

Dom kan ta sitt skitspel och alla deras löften o köra upp det where the sun don't shine.

Är det i Tristram solen inte lyser ? Känns som det alltid är mörkt där iaf

Medlem

Tack men nej tack!

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Jag har precis börjat lira igen och körde tidigare med nån graphics mod som gjorde färgtemat mörkare och inte lika mycket bloom kring allt, finns det någon sån mod numera? Eller blir man bannad för sånt?

Du tänker på SweetFX. Huruvida man kan bli bannad eller inte för det kan jag däremot inte svara på.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

jävla skitspel.. kommer aldrig komma över vilken disney figur dom gjort av The butcher. som sagt, jävla skitspel

Medlem
Skrivet av SpajN:

jävla skitspel.. kommer aldrig komma över vilken disney figur dom gjort av The butcher. som sagt, jävla skitspel

Intressant! Aldrig tänkt på det på det sättet!
Exakt vilken Disneyfigur är The Butcher lik ?

Skrivet av Bawzan:
Skrivet av SpajN:

jävla skitspel.. kommer aldrig komma över vilken disney figur dom gjort av The butcher. som sagt, jävla skitspel

Intressant! Aldrig tänkt på det på det sättet!
Exakt vilken Disneyfigur är The Butcher lik ?

Svarte Petter


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av SpajN:

jävla skitspel.. kommer aldrig komma över vilken disney figur dom gjort av The butcher. som sagt, jävla skitspel

Intressant! Aldrig tänkt på det på det sättet!
Exakt vilken Disneyfigur är The Butcher lik ?

Svarte Petter

Haha, det är så kul att kolla på bilden där uppe, sedan kollar man på Svarte Petter på google...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av SpajN:

jävla skitspel.. kommer aldrig komma över vilken disney figur dom gjort av The butcher. som sagt, jävla skitspel

Intressant! Aldrig tänkt på det på det sättet!
Exakt vilken Disneyfigur är The Butcher lik ?

Svarte Petter

Haha, det är så kul att kolla på bilden där uppe, sedan kollar man på Svarte Petter på google...
http://www.kristska.com/Disney/Bilder/svartepetter.gif

haha! helt sjukt
Btw är inte Malthael lite lik Långben ?

Medlem

azmodan är ju som en elak mårten gås

1
Skriv svar