Star Citizens dogfight-modul släpps nästa vecka

Robot
Star Citizens dogfight-modul släpps nästa vecka

Om allt går som det ska kan nära en halv miljon finansiärer börja skjuta sönder varandra nästa torsdag.

#star-citizen


Medlem
Star Citizens dogfight-modul släpps nästa vecka

Att vara fattig student suger just nu... -.-


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Synd att jag hamnade längst bak i kö'n när jag bytte upp mig till en freelancer. Får spela E. D så länge ^^

FM-guru
F.d. Sisyr

29:e maj! Ja, walk on the wild side, den kan dem!

Medlem

Men jag ska ju spela Elite-betan den 30:e Fast det kanske är bra, då får de mer tid att patcha de värsta buggarna.

Medlem
Skrivet av Thane:

Men jag ska ju spela Elite-betan den 30:e Fast det kanske är bra, då får de mer tid att patcha de värsta buggarna.

De kommer släppa in folk eftersom, har ingen aning över hur lång tid detta kommer pågå. Men om du ligger ganska långt bak i kön så hinner du spela E.D några dagar C: (du kan se din plats i kön på hemsidan)

Jag fick som sagt min plats resettad när jag bytte skepp, så jag får köra E.D så länge. Tror dessutom man kommer spela E.D mer eftersom det har mer färdiga features atm.

ELF
Medlem

Time to play some bildspel...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

MEG
Medlem

Ser ganska roligt, kanske kan blir ett bra spel


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Thane:

Men jag ska ju spela Elite-betan den 30:e Fast det kanske är bra, då får de mer tid att patcha de värsta buggarna.

De kommer släppa in folk eftersom, har ingen aning över hur lång tid detta kommer pågå. Men om du ligger ganska långt bak i kön så hinner du spela E.D några dagar C: (du kan se din plats i kön på hemsidan)

Jag fick som sagt min plats resettad när jag bytte skepp, så jag får köra E.D så länge. Tror dessutom man kommer spela E.D mer eftersom det har mer färdiga features atm.

Hittar ingen köplats men jag köpte det i oktober så jag är nog inte längst fram.

MEG
Medlem

Ska bli roligt att se vilket som blir det bättre, Star Citizens eller Elite.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Thane:

Men jag ska ju spela Elite-betan den 30:e Fast det kanske är bra, då får de mer tid att patcha de värsta buggarna.

De kommer släppa in folk eftersom, har ingen aning över hur lång tid detta kommer pågå. Men om du ligger ganska långt bak i kön så hinner du spela E.D några dagar C: (du kan se din plats i kön på hemsidan)

Jag fick som sagt min plats resettad när jag bytte skepp, så jag får köra E.D så länge. Tror dessutom man kommer spela E.D mer eftersom det har mer färdiga features atm.

Hittar ingen köplats men jag köpte det i oktober så jag är nog inte längst fram.

Om du klickar på ditt namn så ska du kunna läsa :Uee Citizen Record #368628
Där har du mitt som referens också.

Medlem

Uee Citizen Record #283399


signatur

Burn in the light.

Medlem

Är lägre Uee Citizen Record numer bättre?
Jag har numer 2858 iallafall och en gyllene biljett.
Men jag skaffade min första pledge (constellation) i december, så man får se när man blir insläppt.

k3m
Medlem

Det är tack vare sådana här spel som jag fortfarande spelar

Medlem

Nather, ja, ju lägre nummer desto tidigare kommer du kunna alpha-testa multiplayerdelen. alla som kickat får testa/spela singelplayer, dvs mot AI.
PS:2858 är imponerande tidigt, själv ligger jag runt 40.000 strecket, vilket var andra veckan på kickstarter.(->2 milj)

Medlem

Kommer man kunna titta runt genom fönstrena eller är man låst till att titta rakt fram? Tycker personligen det blir så stelt och det tar bort hela min "immersive feeling" när det är så.

Medlem
Skrivet av Lerner:

Kommer man kunna titta runt genom fönstrena eller är man låst till att titta rakt fram? Tycker personligen det blir så stelt och det tar bort hela min "immersive feeling" när det är så.

spelet stödjer track IR etc etc, så du kan absolut titta runt , det är en 3D cockpit.

Medlem
Skrivet av WhiteWolf68:

Nather, ja, ju lägre nummer desto tidigare kommer du kunna alpha-testa multiplayerdelen. alla som kickat får testa/spela singelplayer, dvs mot AI.
PS:2858 är imponerande tidigt, själv ligger jag runt 40.000 strecket, vilket var andra veckan på kickstarter.(->2 milj)

Det låter lite konstigt. Jag är 32k och jag signade upp 10/10/12 alltså på dagen när det blev offentligt, eller sista dagen för Golden Ticket.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Det låter lite konstigt. Jag är 32k och jag signade upp 10/10/12 alltså på dagen när det blev offentligt, eller sista dagen för Golden Ticket.

Jag registrerade mig den tionde september 2012 när den fortfarande var "gömd", förklarar det saken?

Medlem
Skrivet av nather:
Skrivet av lolBEEF:

Det låter lite konstigt. Jag är 32k och jag signade upp 10/10/12 alltså på dagen när det blev offentligt, eller sista dagen för Golden Ticket.

Jag registrerade mig den tionde september 2012 när den fortfarande var "gömd", förklarar det saken?

Nej det var inte det som var konstigt. Det var ju ganska lång tid efter det blev announcat på GDC i 2012 som själva crowdfundingen började, och ännu mer tid efter det som de startade upp kickstartern. Känns som en ganska lång tid där det bara kom 8000 personer som registrerade sig.

Medlem

Hmm.. Citizen record #75327 Undra vart man ligger då


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av WhiteWolf68:

Nather, ja, ju lägre nummer desto tidigare kommer du kunna alpha-testa multiplayerdelen. alla som kickat får testa/spela singelplayer, dvs mot AI.
PS:2858 är imponerande tidigt, själv ligger jag runt 40.000 strecket, vilket var andra veckan på kickstarter.(->2 milj)

Det låter lite konstigt. Jag är 32k och jag signade upp 10/10/12 alltså på dagen när det blev offentligt, eller sista dagen för Golden Ticket.

Sen hamnar du längst bak igen om du byter in till store cash och köper ett annat paket. Kanske det som hänt?

Medlem
Skrivet av nather:

Är lägre Uee Citizen Record numer bättre?
Jag har numer 2858 iallafall och en gyllene biljett.
Men jag skaffade min första pledge (constellation) i december, så man får se när man blir insläppt.

Känns märkligt att du har 2858 när du skaffade det i December eftersom jag skaffade det tidigare och ligger på 200k+. Jag misstänker att du glömde en siffra kompis.

Edit: Såg att du gjort ett nytt inlägg längre ner. Saken uppklarad


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av nather:

Är lägre Uee Citizen Record numer bättre?
Jag har numer 2858 iallafall och en gyllene biljett.
Men jag skaffade min första pledge (constellation) i december, så man får se när man blir insläppt.

Känns märkligt att du har 2858 när du skaffade det i December eftersom jag skaffade det tidigare och ligger på 200k+. Jag misstänker att du glömde en siffra kompis.

Edit: Såg att du gjort ett nytt inlägg längre ner. Saken uppklarad

UEE# är inte från när du pledgade utan från när du signade upp på sidan. Man kunde inte ens pledga i början.

Medlem

Lives will be taken..

Medlem

inte särskilt hoppfull... Hangaren rullar som skit med mitt vattenkylda 7970 :/

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Lives will be taken..

Marriages will die...

Medlem

Jag har för mej att subscribers även har lite förtur så då borde väl inte UEE-nummret betyda exakt köplats eller?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Som jag har längtat efter det här!
Wolfenstein, Watch Dogs och nu dogfighting module, maj blir en slitsam månad


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag har Citizen Record #8332 x)

123
Skriv svar