Så här ser Diablo III ut på Playstation 4

Medlem

Inget man köper en PS4a för iaf, den saken är biff

Medlem

Diablo 3 var en positiv överraskning på konsol. Gillade det skarpt.

Och detta är inte ett console fanboy-uttalande. Har en fet PC-gaming rig också.

Uppskattar helt enkelt bra spelversioner oavsett plattform.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av TROLL3T:

Holysmoke va [B] detta var. Seriöst, D3 på konsol? haha, vem fan spelar ett sådant här spel med en handkontroll. Blizzard vill bara ha lite extra cash ifrån konsolmarknaden. Detta är en skamligt, ett hån emot Diablo usch fy.

På vilket sätt är det bättre att styra en muspekare och klicka som en dåre än att ha direkt kontroll över sin figur.

Jag har bara spelat Diablo 1 och 2 (på PC) men har svårt att se musstyrningen i dessa som något positivt.

Ssshh. Mata inte trollet. Reflekterade du inte över hans nick?

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av TROLL3T:

Holysmoke va [B] detta var. Seriöst, D3 på konsol? haha, vem fan spelar ett sådant här spel med en handkontroll. Blizzard vill bara ha lite extra cash ifrån konsolmarknaden. Detta är en skamligt, ett hån emot Diablo usch fy.

På vilket sätt är det bättre att styra en muspekare och klicka som en dåre än att ha direkt kontroll över sin figur.

Jag har bara spelat Diablo 1 och 2 (på PC) men har svårt att se musstyrningen i dessa som något positivt.

Gå lär dig lite innan du yttrar dig Då diablo fanns till konsol back in the days

EDIT: Såg att jag råka citera två st, mitt svar var till TROLL3T

Medlem

Det är nu bekräftat att diablo 3 körs i 1080p 60fps låst. Och xbox one 900p 60fps låst.
EnligtJulia Humphreys så prioriterade man att ha hög fps.

12
Skriv svar