Star Citizens Arena Commander släppt

Medlem
Skrivet av Soulless:

Huvaligen...
Jag får gladeligen vänta tills det är mer optimerat eller jag skaffat ett bättre grafikkort för detta gick inte :/

En bra anledning till att uppgradera datorn wooohooo=)

phi
Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Det vore ju kul om FZ berättade lite om Elite också.. Ni vet, det där alternativet som hitills verkar bättre än Star Citizen på allt utom bild och utanför skeppen.

Håller med. Jag har backat båda spelen för samma summa och ser fram emot dem men av det jag har sett hittills från spelen så har Elite kommit längre i utvecklingen och det mesta ser bättre ut och känns mer välpolerat ut än Star Citizen. Men i princip ingenting skrivs om det.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Det vore ju kul om FZ berättade lite om Elite också.. Ni vet, det där alternativet som hitills verkar bättre än Star Citizen på allt utom bild och utanför skeppen.

Håller med, blev förvånad att det ens kom en liten artikel om SC. Dom missar att skriva när det händer stora saker i Planetside också av någon anledning.

Gillar flygandet i Elite mer än SC just nu, känns mer utmanande i Elite.

Medlem
Skrivet av fisk:

"Efter en knapp veckas försening" - årets feta lögn, den här modulen skulle släppas i slutet av December förra året.

Det var efter första uppskjutningen!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hur fan flyger man? Sätter mig i min 300i men kommer inte iväg

Har du sattit på dig hjälmen som finns i spwan ?

Medlem

Fan va ball det är!

Medlem

Jag kommer vänta ett bra tag till, blev illamående när jag spelade. Kan bero på att jag vade 40 graders feber dock

12
Skriv svar